Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Przejscie z bazy pod elementy

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/02 21:37 #51359

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Witam was koledzy :lol:

Ilość pompek: 86
Nachwyt: 14x
Podchwyt: 11x (dawno nie sprawdzalem)
Przysiady: 101x
Dipy: 30x

Po roku regularnych treningow i budowy bazy czas przejść pod elementy. Ogółem to chciałbym łączyć treningi z bazą i elementy. Trenuje w pon, środy, czwartki i piątki (dodatkowo okazjonalnie we wtorki na wf chodzimy na siłownię, ale nie zawsze więc ten czas przenzaczam na bieganie i stanie na rękach). Myślalem, żeby rozpisać to tak mniej więcej

Pon: baza
3-4 obowodów
-Podciągniecia nachwytem 8-9x 2,5kg
-Dipy 20x 3,75kg
-Podciągniecia wąskim nachwytem
-Przysiady klasyczne + przysiady ze sztangą (tutaj ilość powtórzeń wedle mojego uznania)
-Chin ups
-Pompki (tutaj muszę dostosować ilość powtórzeń, bo ostatnio kupiłem paraletki a wcześniej robiłem ciężarem)
-Podciągniecia podchwytem wąskim 9-10x 2,5kg
+ po 2 ćwiczenia na brzuch w obwodzie

To jest zmodyfikowana wersja mojego wcześniejszego planu
(może być taki fbw? Dodałem dodatkowe ćwiczenie na plecy i bica, dodatkowo co obowód zmieniam sobie klasyczne Pompki np na diamenty, aby nie było za dużo ćwiczeń w obwodzie)

Środa: elementy(muscle up)+ stanie na rekcha+jeśli zostanie trochę czasu lekka baza (ogółem środę chciałbym w 100% poświęcić na naukę muscle upa)

Piątek: element (stanie na rękach) + jakieś wielostawy na rozruch

Sobota: fbw

Taki rozpis mi czasowo odpowiada najbardziej. Nie jestem pewny czy 1 dzien tygodniowo wystarczy, aby nauczyć się MU oraz 2 dni na stanie na rekach. Normalnie robię po treningu stanie na rękach. Chciałabym spróbować czegoś innego. Co o tym sądzicie Panowie? A jak wy łączycie elementy+baze?
Ostatnio zmieniany: 2020/02/02 21:42 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/02 21:55 #51360

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Co do tego fbw to jeszcze 1 pytanie :cheer:
-przysiady klasyczne naprzemiennie co obwód wykonuje z przysiadamy ze sztangą
-sensowne jest zmieniane sobie szerokości chwytu co obwód? Np: z Chin ups na wąski nachwyt i z klasycznych pompek na diamenty?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/02 22:04 #51361

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1898
  • Podziękowania: 124
  • Oklaski: 16
Ta baza to nie wiem czy jest sens bo.. Zazwyczaj każdy trening pod elementy np handstand zawiera w sobie już jakieś pompki pike, stanie na rękach pod scianą, wall wolks , więc głownie wzmacnianie barków i tkaie tam. Muscle up to znowu i dipy i podciąganie czyli w sumie baza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/02 22:23 #51362

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Rozumiem, ale u mnie stanie na rękach już mi mniej więcej wychodzi (przy do dobrym wybiciu z 10s ustoje) czuję te balans itp... Ale ostanio coś mi się psuje, bo po powrocie do szkoły troszkę wagi przybyło i masakra jest (,, czasami,, :( wejdzie, może to przez to, że stanie robię po treningu. Nie mam pojęcia czemu tak jest ) więc nie uczę się tak jakby od zera. Co do MU to muszę poprawić dynamiczne podciągniecia i technike, bo na jeden łokieć mi wchodzi, ale nie chce się uczyć dziadostwa. Najbardziej mi chodzi, żeby rozwijać ciało równocześnie lub dbać o tą bazę , bo robie tak że w środy biorę pas i podciągam się, robię dipy itp... A z samego muscle upa za bardzo nic nie robie (chodzi o próby czy dynamiczne podciągniecia). Mam nadzieję, że rozumiesz przekaz :lol:
Ostatnio zmieniany: 2020/02/02 22:25 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/02 22:28 #51363

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
I dodające jeszcze właśnie z dipami jestem wstanie zrobić 26,25kg 6x (jak zaczynałem nie potrafiłem zrobić nawet pół dipa) z podciągnieciami to samo 13,75kg po 7x i MU ani trochę :dry:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 07:29 #51364

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 538
  • Podziękowania: 28
  • Oklaski: 4
Odłóż ciężar i rób dynamiczne podciągnięcia, negatywne MU, MU z ziemi na niższym drążku, ewentualnie z gumą. bar dipy. łap/próbuj
false gripem. Na koniec jak ci mało to dobij się bazą.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 07:48 #51365

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1898
  • Podziękowania: 124
  • Oklaski: 16
Stanie na rękach to tam w sumie żaden problem. Ucz się handstandu z presa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 12:00 #51366

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Dzięki, tak będę robił. Właśnie myślałem żeby robić muscle upa samego i dobijac się bazą, dzięki :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 12:07 #51367

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
A już proboje powoli pressa na paraletkach (z L-sit do stania, tylko siły w barkach brakuje dosyć mocno , bo mam problem z wypchnięciem ciała)
I właśnie tutaj jest pytanie czy opłaca się robic pod pressy, i same próby HS osobny dzień treningowy (miałby ponad 1,30-2 godz czystego stania więc to dosyć dużo; robiłbym Pompki pike, stanie na głowie, przy ścianie, itp... ). No obecnie robię sobie z 1,30 godzin treningu +rozgrzewka i 30 min stania na rękach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 14:40 #51368

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
W sensie koledzy, że w ten czas trening wliczona rozgrzewka
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 15:10 #51369

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1898
  • Podziękowania: 124
  • Oklaski: 16
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 17:49 #51371

  • CHM13LU
  • CHM13LU Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 11
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Co do HS, lepiej poświęć jakieś 30 min przed każdym treningiem, po rozgrzewce, kiedy jesteś jeszcze świeży :). Ja tak robię i moje stanie na rękach poszło zdecydowanie do przodu. Kiedyś próbowałem postać na koniec treningu i była masakra ;p. No i w dni nietreningowe możesz poświęcić jakieś 30-60 min na zabawę handstandem, a szybko zobaczysz efekty :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jaszczomp95

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 22:52 #51381

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Dzięki za odpowiedź. Skoro tak mówisz to spróbuję tak. Trochę niezbyt mi się widzi jeszcze potem robić bazę, ale trzeba :pinch:. Myślalem żeby potem dobić się takimi specjalnymi setami czy coś z samymi bazowymi ćwiczeniami. Jutro pokombinuje i dam znać.
Ostatnio zmieniany: 2020/02/03 22:53 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/03 23:02 #51383

  • CHM13LU
  • CHM13LU Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 11
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
No popróbuj tak przez jakiś czas i oceń efekty :). Ja z kilkusekundowego stania pod ścianą, teraz praktycznie za każdym razem wchodzę we free standing po jakieś 30+ sekund. Pobaw się trochę przed treningiem, odpocznij 5-10 min i ciśnij bazę. To wcale nie takie straszne :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jaszczomp95

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/04 07:48 #51385

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Dzięki za radę. Chodziło mi o to, że trochę ciężko się będzie przestawić z tego , że zawsze ten teoretycznie dłuższy plan robiłem na samym początku. Będę musiał też trochę pokombinować z długością treningów żeby nie było, że wszystko mi zajmie z 3 godziny i żeby nie przetrenować siebie :pinch:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/08 09:37 #51426

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
A mam takie pytanie odbiegajace trochę. Robicie lub robiliście sobie taki dzień , w którym zamiast treningu robiliście inna aktywność np: granie w piłkę? Lub cokolwiek innego? I nie w każdym czy co drugim tygodniu tylko okazjonalnie, bardzo rzadko. Sam mam ochotę czasami pokopac piłkę, ale zawsze godziny gry pokrywają się z moimi treningami. :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/08 10:15 #51427

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 538
  • Podziękowania: 28
  • Oklaski: 4
moim zdaniem nawet dobrze taka odskocznia zrobi raz na ruski rok :)
zawsze po golu możesz zrobić serię podciągnięć xd
Ostatnio zmieniany: 2020/02/08 10:17 przez Hryniak.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/08 10:34 #51428

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Haha zawsze można B). Dzięki w takim razie potem lece grać. Miłego dnia :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/09 20:44 #51447

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 88
  • Oklaski: 0
Mam jeszcze jedno pytanie. Zakładając, że nie bardzo ma się czas i preferuje się szybki
i konkretny trening obwodowy i SETY, na którym można się spompowac to do przykladowego SETU/Obwodu można dać jakieś aeroby?(Skakanka, burpess)
-ćw x
-ćw y
-skanka
Itp...
-ćw z
Patrząc pod kątem czystej ,, zabawy,, ( B) i zwiększenia wytrzymałości siłowej (bazowe ćwiczenia z ciężarem)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Przejscie z bazy pod elementy 2020/02/09 20:45 #51448

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1898
  • Podziękowania: 124
  • Oklaski: 16
możesz dodać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wyznaczaj sobie cele i dąż do nich,
osiągnięty cel da Ci dalszą motywację,
a droga którą będziesz podążał, by go osiągnąć, da ci siłę.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rutyny MadBarz - Zaawansowani

Ostatni (najtrudniejszy) zestaw rutyn MadBarz. Tym razem dla osób zaawansowanych.

Więcej…

Obroty przodem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #4

Zapraszam do obejrzenia kolejnego poradnika, tym razem obroty przodem z siedzenia na drążku.

Jeśli chcesz dodać trochę dynamiki do swojego repertuaru na drążku? ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.