Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: FBW czy Split na mase + kilka pytań?

FBW czy Split na mase + kilka pytań? 2020/01/18 16:25 #51067

  • DARNOK
  • DARNOK Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Dopiero się rozpędzam
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Hej, przychodzę z 3 pytaniami :dry:

1. Co jest lepszym pomysłem na robienie masy?

a) Full Body Workout - trening całego ciała każdego dnia treningowego
b) Split - jednego dnia ćwiczenia ciągnące, następnego dnia pchające, a kolejnego nogi + np. korpus i tak w kółko

2. To mój obecny trening i poproszę o rady jak mogę go poprawić, żebym wyciagał z niego jak najwięcej:

Robię FBW co 2 dni, najpierw rozgrzewka, potem mobilność, następnie trening i rozciąganie po treningu. Robię wszystkie serie danego ćwiczenia i przechodzę do następnego. Między seriami robię 20-60 sekund przerwy, a między ćwiczeniami od 2-4 minut.

1) pompki (3 serie po 10 powtórzeń) czasami robię tylko zwykłe a czasami każda seria to inny rodzaj pompki czyli np. wąskie, diamentowe i szerokie
2) podciągania podchwytem (3 serie po 8-10 powtórzeń) na chwilę obecną nie daję rady nachwytem zrobić całej serii
3) dipy (3 serie po 10 powtórzeń)
4) australijskie podciąganie (3 serie po 10 powtórzeń) na paraletkach do dipów
5) przysiady lub wykroki (3 serie po 15 powtórzeń)
6) deska lub hollow body (3 serie po max. sek.)

3. Ile powtórzeń i serii robić, żeby robić masę mięśniową. Zostać przy zasadzie 3-6 serii 6-12 powtórzeń i ewentualnie utrudniać ćwiczenia, czy robić ich więcej?

Info o mnie w razie niepotrzebnych pytań:
Wiek: 22 lata
Wzrost: 175 cm
Waga: 55 kg
Ogólny stan fizyczny: średni
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

FBW czy Split na mase + kilka pytań? 2020/01/18 16:59 #51074

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 454
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 2
Najlepszym rozwiązaniem będzie FBW 3x w tygodniu. Co do ilości powtórzeń to zależy czy masz możliwość dodawania ciężaru, jeśli tak to zakres 8-10 i progresja co tydzień z ciężarem. Liczba serii to +/- 20 serii tygodniowo push/pull (nie licząc core).
Ułóż sobie 2 treningi fbw, żeby zróżnicować ćwiczenia i będzie ok. Pamiętaj o jedzeniu, które przyspieszy progres.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

FBW czy Split na mase + kilka pytań? 2020/01/18 17:04 #51075

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1045
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 6
Hej,
według mnie zarówno FBW co drugi dzień, jak i system push/pull/legs jeśli będziesz robić min 2 razy w tyg powinno dać efekt w postaci masy mięśniowej o ile zadbasz o nadwyżkę kcal.

Jednakże jeśli chcesz urozmaicić trening to proponowałbym Ci system push (z nogami)/ pull (z corem) dzień przerwy i znowu push/pull i dzień, lub dwa odpoczynku. Mięśnie rosną jak się regenerujesz, więc ćwicząc codziennie możesz utrudnić sobie regeneracje.

Proponuje Ci byś robił tyle powtórzeń ile wynosi 60-70% Twojego maxa na dane ćwiczenie.

Pamiętaj, że jeśli chcesz rosnąć to przede wszystkim zadbaj o dietę (300-500 kcal więcej niż Twoje zapotrzebowanie i jedz większą ilość białka tak 1,6-2 g na kg masy ciała byś miał z czego budować mięśnie) i właśnie o regenerację bo bez odpoczynku nie dasz mięśniom czasu na nadbudowę uszkodzonej tkanki na treningu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

FBW czy Split na mase + kilka pytań? 2020/02/18 15:44 #51538

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8267
  • Podziękowania: 496
  • Oklaski: 124
Teoretycznie każdy trening na masę wymaga wydłużonego okresu regeneracji (średnio 5 dni na partię).

Ale ..... (patrząc na Twoje obecne proporcje) wystarczy że będziesz trenował regularnie, z głową, ogólnorozwojowo żeby masa powoli przybywała.
Nie zrobisz jej na pewno w 2 miesiące.
Trenuj sumiennie co 2-3 dni.
Efekty będą.

Dodatni bilans kaloryczny - 5-6 posiłków dziennie.
3500kcal dziennie (minimum 100g białka - nie więcej niż 150g).

Lędźwie dodaj i barki dodaj do treningu.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć,
bo nikt za mnie nie umrze.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

GHETTO WORKOUT SHOW na targach Fit&Sport Show

Podczas drugiego dnia targów Fit & Sport Show w Warszawskim Centrum EXPO XXI miałem przyjemność oglądać odbywające się po raz pierwszy zawody GHETTO WORKOUT SHOW. Zawody które odbyły się w niedzielę 16 listopada 2014 r. były zorganizowane przez znaną nam grupę Ghetto Workout Poland i były typowo Street Workout-owe. ...

Więcej…

Muscle up 360

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dynamiczny element jakim jest Muscle Up 360º. Miłego oglądania.

Więcej…

Ghetto Workout Poland Championship 2014

IMPREZA PRZEŁOŻONA Lista imprez organizowanych w 2014 roku ciągle rośnie. Kolejne zawody Street Workout tym razem na warszawskim podwórku. Impreza pod nazwą: Ghetto Workout Poland Championship 2014 odbędzie się najprawdopodobniej 17 maja 2014.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.