Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/01/05 20:48 #50917

  • Czarny
  • Czarny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Im większa przeszkoda, tym większa chwała z jej pokonania.
  • Posty: 11
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Witam Wszystkich!

Jestem nowy na forum, swoją przygodę z SW rozpocząłem już jako mały ryjek, niestety w skutek długiej przerwy, czego bardzo żałuję. Ciężko jest mi powrócić do sprawności z tamtego okresu, ale więcej o mojej historii w metryce. A teraz może przejdę do sedna sprawy. Zdecydowałem się na powrót do Street Workout'u a może raczej kalisteniki po stosunkowo długiej przerwie. Przeglądając internet w poszukiwaniu odpowiedniego planu treningowego trafiłem na wasze forum. Po przeczytaniu kilku tematów i artykułu z treningiem dla początkujących, zdecydowałem się na wybór Treningu Kadeta V2, ponieważ jest on często przez Was polecany. Jednak zastanawiają mnie dwie sprawy:

1. Jak dobrać ilość powtórzeń w moim treningu? chodzi mi o to, ile procentowo maksów powinienem obrać za wzorzec treningowy? z tego co się dowiedziałem to ilość powtórzeń w danym ćwiczeniu powinna zawierać się w przedziale 60-80% liczby swoich maksymalnych powtórzeń. Jak sprawdzić swoje maksy? Czy sprawdzać je jedne po drugich wedle tego planu czy może porozkładać to na kilka dni i sprawdzać je np. co dzień w każdym ćwiczeniu z osobna, a później wedle tego dobrać ilość powtórzeń danego ćwiczenia?

2. Dlaczego w tym treningu znajdują się ćwiczenia typu: wykroki, mountain climbers'y i eksplozywne przysiady? Co mają na celu zapewnić te ćwiczenia? Czy nie lepiej zamiast nich wrzucić jakieś inne ćwiczenia angażujące bardziej CORE lub coś w stylu Glute Bridge'y?

Z góry dzięki za odpowiedź!
Pozdrawiam :)


############METRYKA START################

Wiek: 18
Wzrost: 172
Waga: 63

Ilość wykonanych pompek: z zatrzymywaniem się w górze na chwilkę oddechu ok. 50
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwyt ok. 8-10, podchwyt podobnie
Ilość wykonanych przysiadów: nie mam pojęcia myślę, że ok. 60

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: ogólnie raczej mało biegam, ale czasami jak się zmotywuję to nie mam problemu z przebiegnięciem 10km w tempie maratońskim. Mam zamiar zacząć biegać na poważnie.

Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry

Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): coś tam poskacze na skakance, coś porobię pompek, czasami się przebiegnę nic konkretnego

Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): ostatni trening miałem w 2019 roku z gotowej rutyny darebee (nie pamiętam nazwy)

Przebyte kontuzje, urazy: uszczerbana kość śródręcza

Czy teraz coś boli: nic

Jak często chcesz/możesz trenować: codziennie

Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): na podwórku wyposażonym w drążek

Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): chciałbym przede wszystkim nabrać trochę masy, niestety nie idzie to pewnie w parze z bieganiem i poprawić wyniki w ćwiczeniach i ogólną sprawność, póki co nie myślę o trikach

Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drążek na świeżym powietrzu

Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? chciałbym bardziej pójść w stronę kalisteniki bo podoba mi się większa mobilność


############METRYKA KONIEC################
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/01/05 22:43 #50920

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
Ja bym dał 60% maxa z twojej metryki korygował to po przerobieniu kilku treningów. Jeżeli ćwiczenia , które wymieniłeś są dla ciebie za łatwe to oczywiście zamień je na cięższy wariant.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Czarny

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/01/05 23:01 #50921

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 454
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 2
Z tą chęcią nabrania masy trzeba jeszcze uwzględnić w miarę jakieś racjonalne odżywianie, żeby to szybciej szło.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Czarny

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/01/06 00:28 #50922

  • Czarny
  • Czarny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Im większa przeszkoda, tym większa chwała z jej pokonania.
  • Posty: 11
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
koteł napisał:
Z tą chęcią nabrania masy trzeba jeszcze uwzględnić w miarę jakieś racjonalne odżywianie, żeby to szybciej szło.


No tak to oczywiste a jakie rozwiązanie byś proponował? bo jestem z tych osób, którym ciężko przybrać na masie. Mam po prostu dobrą przemianę materii. Nie mam też ochoty bawić się w jakieś nowatorskie diety. Cały czas staram się jeść jak najwięcej ale przy tak małej ilości ruchu spadł mi apetyt. Mam nadzieję, że jak zacznę ćwiczyć to coś się zmieni i będę miał większą chęć do jedzenia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/01/06 00:42 #50923

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 454
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 2
Też jestem z tych, którzy mogą jeść i nie tyć, ale jedyne rozwiązanie to po prostu dużo JESC. Pobierz aplikację fitatu i możesz liczyć kcal. Nie musisz mieć jakiejś dużej nadwyżki, lepiej pomału i z 300 kcal na + pozwoli Ci się nie zalać i raczej nie będziesz musiał na siłę jeść. Co do rad to przyda się blender, żeby robić szejki z owsianka, białka, itp.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Czarny

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/01/06 10:27 #50924

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
Na takie problemy z wciąganiem dużej ilości jedzenia to polecam szejki na bazie płatków owsianych , mleka, bananów i masła orzechowego. Robisz takiego szejka , który ma 1000kkcal wypijasz i po sprawie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Czarny

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/01/06 11:57 #50925

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1045
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 6
Kadet v2 jest treningiem ogolnorozwojowym, jest to obwodowe FBW, wiec nogi też są w nim istotne.
Ogólnie trening nóg, które są największą grupą mięśniową pomaga zwiększyć ilość testostosteronu itp a bez tego szybko nie urośniesz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Czarny

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/02/18 10:48 #51525

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8267
  • Podziękowania: 496
  • Oklaski: 124
Cześć,
Miesiąc już miną.
Jak tam Twoje treningi? Są regularne?
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zapytanie odnośnie Treningu Kadeta V2 2020/02/18 15:14 #51533

  • Czarny
  • Czarny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Im większa przeszkoda, tym większa chwała z jej pokonania.
  • Posty: 11
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Cześć,
Nie właśnie nie są regularne, ze względu na brak czasu ale za to wziąłem się za korekcje postawy :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jedyny nieudany trening to taki,
który się nie odbył.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Słownik Street Workout

Poniższy Słownik Street Workout powstał z potrzeby uporządkowania terminów, które ciągle przetaczają się w różnorodnych artykułach o tematyce SW. Zawiera najpopularniejsze ćwiczenia (również gimnastyczne), które są wykonywane przez miłośników Street Workout-u.   W miarę możliwości oraz waszych sugestii będziemy go dalej rozwijać.

Więcej…

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.