Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: siłownia / bawienie się treningiem

siłownia / bawienie się treningiem 2020/01/05 10:14 #50909

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 99
  • Oklaski: 0
Załóżmy mamy FBW 3x8, cel masa mięśniowa.
Klata, plecy, barki, biceps, triceps, brzuch i nogi.

robimy na każdym treningu te partie mięśniowe ale z każdym treningiem albo co jakiś czas zmieniamy ćwiczenia.

załóżmy raz na klate wąski chwyt sztangi na drugi raz szeroki, za trzecim normalny.

na biceps zamiast ciężar podchwytem to nachwytem

na brzuch zamiast wznosow nóg to spiecia

i przy tym czasami zmieniać zakres serii i powtórzeń

itp itd..

Chodzi mi o to by próbować nowych rzeczy, bawić się planem i nie popaść w rutynę. Nie widzę w tym nic złego. wg mnie zbudowalo by to więcej siły, dalo więcej motywacji do treningów i wpłynęło by dokładniej na niektóre partie mięśniowe ale chce usłyszeć zdanie "ekspertów"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

siłownia / bawienie się treningiem 2020/01/05 13:24 #50912

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 454
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 2
Są zwolennicy tzw. treningów na spontana, którzy każdy trening układają w jego trakcie i za każdym razem jest innym.
Moim zdaniem trochę słabe rozwiązanie bo jednak śledzenie postępów i stały progres jest ciężki do określania. Ja wolę plan i postępowanie wg założeń i np. zmiany po 3 miesiącach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

siłownia / bawienie się treningiem 2020/01/05 14:04 #50915

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 635
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Jak wyżej. Musisz monitorować progress, zmiany po miesiąc+.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

siłownia / bawienie się treningiem 2020/02/20 14:47 #51580

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8267
  • Podziękowania: 496
  • Oklaski: 124
Pierwsze 3-5-8 lat treningów powinieneś uczyć się na sobie jak dany trening na ciebie działa. Dobrze jest wtedy robić cykle treningowe 2-3 miesięczne, obserwować zmiany i eksperymentować. Oczywiście wszystko z nastawieniem na cele.

... a cele w początkowych latach treningów są głównie: Siła lub masa (Głównie, bo większość ludzi właśnie dlatego chce trenować).

Po jakimś czasie, gdy twoje cele trochę się zmienią (priorytetem stanie się sprawność, zdrowie, mobilność, funkcjonalność siły), to zaczniesz sobie eksperymentować i trenować na spontana.


A odpowiadając na Twoje pytanie, to: tak, motywacji i radości z takiego treningu jest więcej.

Tylko Ty dalej trzymasz kierunek treningu na Masę, a można przeplatać dodatkowo, masa, siłą, wytrzymałość, aeroby, akrobacje, lub izometria....
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to, żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Naturalne suplementy diety

Obecnie na pólkach sklepowych znaleźć można przeróżne suplementy diety wspomagające odchudzanie, poprawiające kondycje skóry, włosów czy paznokci, preparaty zatrzymujące czas oraz przyspieszające oczyszczanie organizmu Występują one w różnej postaci, począwszy od herbatek poprzez tabletki, napoje na batonach kończąc.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.