Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening na pozbycie się sadła

Trening na pozbycie się sadła 2019/11/07 12:25 #50197

  • Kaymon
  • Kaymon Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Cześć!
Zacznę może od metryki:
############METRYKA START################
Wiek: 20
Wzrost: 186
Waga: 85,5

Ilość wykonanych pompek: ok. 28-32
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): ok. 9-12
Ilość wykonanych przysiadów: ok. 30

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:0,5 km ok. tydzień temu, 2km około 2 miesięcy temu, 5km nie pamiętam
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni/dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): treningi z kalisteniki 4-5x w tygodniu, pływanie 1x w tygodniu
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): Kalistenika domowa (przeważnie 3 serie po max)
Sesja A:
podciąganie nachwytem - drabina w dół od 7 powtórzeń (łącznie 28)
podciąganie wąsko nachwytem - 9,7,6 powtórzeń
podciąganie dynamiczne - 6,5,5 powtórzeń
pompki archery - 24,16,14 powtórzeń
wzniosy bioder - 25,17,16 powtórzeń
spięcia brzucha - 36, 25, 23 powtórzeń
Sesja B:
pompki klasyczne - drabina w dół od 11 powtórzeń (łącznie 66)
pompki francuskie - 13,10, 9 powtórzeń
pompki pajączki - 14,10,8 powtórzeń
podciąganie szeroko - 6,5,4 powtórzeń
wznosy kolan do klatki w zwisie - 16,13,10 powtórzeń
spięcia brzucha z dotykaniem dłońmi kostek - 36,32,26 powtórzeń
Sesja C:
pompki w staniu na rękach - 8,6,6 powtórzeń
pompki na poręczach (dipy) - 13,11,10 powtórzeń
wykroki - 34,30,26 powtórzeń
pompki w staniu na rękach (max 1 seria) - 10 powtórzeń
pompki francuskie - 13,10,9 powtórzeń
przysiady bułgarskie (max 1 seria, zmiana nogi co 5 powtórzeń) - po 20 powtórzeń na nogę

Pompek w staniu na rękach dopiero się uczę i nie schodzę głową do podłogi, tylko podkładam poduszkę
W ciągu tygodnie: Pon - A, Wt- B, Śr- C, Czw. - A, Pt-B (nie zawsze udawało się 5x w tygodniu)

Przebyte kontuzje, urazy: Przepuklina na dysku (dlatego rzuciłem ciężary i przeszedłem na masę własnego ciała)
Czy teraz coś boli: Nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 4-6x w tygodniu (gdzie drążek dostępny mam max 4-5 dni w tygodniu)
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Na początek schudnąć
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):drążek na futrynie (nie jest zbyt wysoko, dlatego zawsze niestety kolana mam zgięte przy podciąganiu), dwa krzesła do dipów (planuję kupić poręcze, ale nie mogę znaleźć odpowiednich), zastanawiam się nad kupnem AB Wheel

Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################

Trenuję powyższym planem znalezionym w internecie od miesiąca, wyniki się w miarę poprawiły, ale trochę rutyna weszła na treningi i chciałbym coś zmienić. Dodatkowo nie jestem pewny, czy ten plan jest odpowiedni (pierwsze plan treningowy z kalisteniki wdrożony w życie).

Próbowałem sobie ułożyć własny trening FBW, ale po prostu wariantów pompek, podciągnięć itp. jest tyle, że nie wiem co najlepiej wybrać, dodatkowo nie wiem jak ułożyć kolejność ćwiczeń (czytałem, że w kalistenice warto układać inaczej niż od największej partii mięsniowej do najmniejszej).

Suma sumarum jestem aktualnie z planem napisanym powyżej i chciałbym wprowadzić powiew świeżości w kierunku redukcji i spytać się czy stosowany przeze mnie plan w ogóle był dobry, aby wejść na drogę kalisteniki.
Ostatnio zmieniany: 2019/11/07 12:26 przez Kaymon.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening na pozbycie się sadła 2019/11/07 12:32 #50198

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1650
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 12
Bazę już masz może jakieś treningi pod konkretne elementy ?
Np. Muscle up, handstand , one arm push up lub one arm pull up ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening na pozbycie się sadła 2019/11/07 13:47 #50201

  • Kaymon
  • Kaymon Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Jak najbardziej, tylko np. Muscle up nie jestem w stanie wykonać ze względu na to że drążek mam zahaczony o futryne.

Jak ułożyć treningi pod takie elementy, wykonywać je z bazą, czy wtedy eliminujemy bazę bo właśnie nie wiem jak się do tego zabrać żeby się tego nauczyć
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening na pozbycie się sadła 2019/11/07 13:57 #50202

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1650
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 12
wpisz sobie n youtube progresia do... i dalej do czego chcesz będziesz miał ćwiczenia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening na pozbycie się sadła 2019/11/07 14:05 #50203

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 865
  • Podziękowania: 63
  • Oklaski: 6
Np możesz wybrać 1-2 elementy które będziesz robić na jednym treningu. Wybierasz najtrudniejszą progresje danego elementu, którą jesteś wstanie wykonać i robisz ją kilka razy aż do utraty świeżości, potem przechodzisz do prostszej progresji i powtarzasz jak wyżej. Potem robisz bazę.
Lub
Wybierasz trening pod 1-2 elementy i katujesz je przez cały czas, a na następnym treningu robisz bazę.

To 2 sposoby z którymi się zetknąłem w necie itp
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Freeruning

Artykuł od naszego kolegi trenującego Freeruning: Co to jest Freeruning? Freerun (ang. wolny bieg) ? sport ekstremalny polegający na wykonywaniu efektownych i trudnych tricków podczas pokonywania przeszkód ...

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.