Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: plan street lifting do kickboxingu

plan street lifting do kickboxingu 2019/11/04 03:34 #50135

  • Dom99
  • Dom99 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Wiek:16
Wzrost:175
Waga:66

Ilość wykonanych pompek:80
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):18
Ilość wykonanych przysiadów:100

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: nie biegam często, 5km parę miesiecy temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): kickboxing, siłownia
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): ławka leżąc 80kgx1, przysiad 115x1, martwy 136x1 wyciskanie stojąc nad głowę 46.5x8

Trening siłowy 5x5 StrongLifts

Dwa razy w tygodniu typowe sparingi i treningi bokserskie

Przebyte kontuzje, urazy: nie
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 3 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): poprawić siłę ze względu na wykonywany sport
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): siłownia w domu z drążkiem do podciągnięć i drążkiem do bar dipów, plecak w którym mogę trzymać obciążenie podczas ćwiczeń
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?: Street Workout, najlepiej typu street lifting
############METRYKA KONIEC################

Ćwiczę na siłowni od 6 miesięcy, kickboxing od 3 miesięcy
Chciałbym zamienić trening ze sztangą na street lifting
Z góry dziękuję za pomoc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

plan street lifting do kickboxingu 2019/11/04 16:33 #50140

  • Emil
  • Emil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Jeśli chodzi o korzyści płynące typowo z treningu to skupiłbym się sile plyometrycznej i wytrzymałościowej. Wiadomo, taki trening sam w sobie ułatwi Ci ten sport (wiem po sobie, bo od 2 miesięcy trenuję kickboxing/muay thai), ale siła maksymalna tu raczej nie jest najważniejsza. Jeśli masz już dużą siłę, którą zwyczajnie nabyłeś przez trenowanie to Ci wystarczy moim zdaniem. Dodałbym raczej ćwiczenia typowo plyometryczne jak zarzut odważnika z wyciśnięciem, różnego rodzaju skoki, pompki plyometryczne. Co do barków to skupiłbym się na wytrzymałości mięśniowej i dynamice. Nogi jak wspomniałem - różnego rodzaju skoki. Co do ruchu ciągnącego to przewagę ma forma pozioma, również w formie plyometrycznej.
Liczę, że w jakimś stopniu pomogłem :). Swoją drogą mam pytanie, czy trenowałeś coś przed siłownią czy sama siłownia tak wpłynęła na Twoje osiągi w kalistenice? Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jedyny nieudany trening to taki,
który się nie odbył.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nogi? Po co?

Nogi są najczęściej pomijaną częścią ciała wśród osób trenujących sporty siłowe. Dlaczego warto poświęcić im trochę czasu i jakie korzyści możemy z tego powodu osiągnąć?

Więcej…

Lista światowych imprez Street Workout 2014

Światowa federacja Street Workout i Kalisteniki (World Street Workout & Calisthenics Federation\'s) udostępniła na swojej stronie kalendarz imprez na 2014.   Najbliższa impreza odbędzie się w stolicy Republiki Chińskiej (Tajwanu)) Tajpej.  

Więcej…

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.