Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan do oceny

Plan do oceny 2019/09/17 18:15 #49417

  • Aele88
  • Aele88 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Kalistenikę zacząłem trenować jakieś 2 miesiące temu. Nauczyłem się w miarę poprawnej techniki podstawowych ćwiczeń jak podciąganie, pompki, dipy (wiadomo dalej staram się jakieś drobne błędy wyłapywać i poprawiać). Poprzednio przez ok. 3 lata trenowałem na siłowni. Stwierdziłem że przejdę na kalistenikę żeby poprawić mobilność i ogólnie zmienić sobie trening.

Wiek:20
Wzrost:187
Waga:76


Max podciągnięć nachwytem:11-12
Max dipów:16-17
Max pompek: Nie sprawdzałem, ale klasycznych z rękami na szerokość barków to na świeżo 4 serie po 15 dam radę zrobić.

Trenuję w systemie FBW, moim celem jest póki co zwiększenie liczby powtórzeń wszystkich podstawowych ćwiczeń(ale podciągnięć przede wszystkim) oraz nauka prostych figur jak stanie na rękach czy L-sit.

Plan:
1. Podciąganie nachwytem 4 serie x 8 powt.
2. Przysiady na jednej nodze 4 serie x 6 powt. na nogę/przysiady bułgarskie z obciążeniem 4 serie x 8 powt. na nogę
3. Dipy 4serie x 11 powt.
4. Pompki(ręce na szerokość barków lub odrobinę szerzej) 4 serie x 12 powt.
5. Progresja w staniu na rękach
6. Uginanie ramion z hantlami
7. Progresja L-sit
8. Plank/wznosy nóg na drążku

Trening z tą ilością powtórzeń to trening praktycznie do upadku mięśniowego więc planuję zmniejszyć ich ilość i progresować co tydzień w systemie dokładania po 1 powtórzeniu do 2 serii. W sensie np. pierwsze dwie serie podciągania po 8 powtórzeń, 2 kolejne po 7, a w następnym tygodniu wszystkie cztery po 8 itd.
Zastanawiam się jednak czy nie rozdzielić dipów i pompek na 2 różne dni i nie zrobić planów treningowych A i B. Mógłbym wtedy dać więcej wariacji ćwiczeń jak podciąganie podchwytem itp.
Trenuję 3 razy w tygodniu

Co wy o tym wszystkim sądzicie?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2019/09/22 14:14 #49501

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 691
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 6
Jeśli zależy Ci na L-sit i HS to rób na początku treningu progresję pod to. Potem dobijasz bazę.
Co do rozdzielania ma AB nie wiedzę przeciwwskazań jeśli chcesz mieć bardziej urozmaicony trening. Sam mam wydaje mi się mocno urozmaicony jak na mój poziom i fajnie mi się ćwiczy.
Dodałbym coś na core jeszcze bo to zawsze się przyda. Ile czasu zajmuje Ci ten trening?
Ostatnio zmieniany: 2019/09/22 14:15 przez Hryniak.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2019/09/22 15:20 #49503

  • Aele88
  • Aele88 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Sam trening bez robienia aktywacji, rozgrzewki, rozciągania ok godziny. Na core to może bym progresję dragon flag dorzucił jeszcze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2019/09/22 17:32 #49504

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 691
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 6
Wybrałbym np bird dog, dead bug, antyrotacyjne, planki bokiem, plank tyłem, supermeny czy hollow body.
Oczywiście Dragonka można się uczyć ale traktowałbym to jako element/trick niż uzupełnienie core (oczywiście core będzię wzmacniany)
Takie moje zdanie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.