Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Za bardzo napięte zginacze bioder

Za bardzo napięte zginacze bioder 2019/09/10 10:24 #49304

  • Góra
  • Góra Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Przeważają one nad mięśniami brzucha przez co go wogule nie czuje przy ćwiczeniach :silly: przynajmniej ja dałem taką diagnoze i na 90% jest ona prawdziwa...
Miał ktoś kiedyś taki problem ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za bardzo napięte zginacze bioder 2019/09/10 10:39 #49307

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1485
  • Podziękowania: 95
  • Oklaski: 12
Nie czujesz brzucha przy wznosach ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za bardzo napięte zginacze bioder 2019/09/10 13:32 #49312

  • Firentis
  • Firentis Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 657
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 15
Chodzi Ci o ich napięcie podczas wykonywania ćwiczeń? Domyślam się, że robisz głównie wznosy. Spróbuj zamienić trochę ćwiczeń, żebyś pracował w innej pozycji. Sprawdź, jak się czujesz w hollow body, dragon flag. Może uda Ci się tak lepiej zaangażować brzuch.

Może być to też kwestia techniki. Przy wznosach prostych nóg bardzo przydaje się dobra mobilność.

Porozciągaj też nieco zginacze i czwórki. Rozciąganie kanapowe może pomóc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za bardzo napięte zginacze bioder 2019/09/10 13:47 #49313

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8120
  • Podziękowania: 488
  • Oklaski: 123
Z brzuchem jest tak ja i z innymi mięśniami: Żeby prawidłowo ćwiczyć trzeba się skupić podczas wykonywania ćwiczenia dokładnie na tym mięśniu.

Podczas wykonywania wznosów nóg, jeśli wykonujesz to ćwiczenie szybko, to nie masz możliwości zaangażować prawidłowo brzucha. Zginacz bioder przejmuje całe zadanie.

Każde ćwiczenie na drążku lub na poręczach równoległych powinno się zaczynać od (zwis, podpór) pełnego napięcia brzucha.
Jeśli w pełnym zwisie napniesz najpierw brzuch, a dopiero potem zaczniesz unosić powoli nogi do góry to zaangażowanie brzucha wzrośnie.

Sylwetki gimnastyczne są tym co powinno wyrobić prawidłową sylwetkę do praktycznie wszystkich przyszłych ćwiczeń.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za bardzo napięte zginacze bioder 2019/09/10 13:54 #49314

  • Góra
  • Góra Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
1. Nie czuje palenia ani lekkie napięcie w brzuchu jest ale to nie jest nic takiego dokłądnego wyrazistego.
Będe prubował na następnych treningach się skupiać na napięciu... Jakieś dragonki skulone rzecz jasna świeca może i te wznosiki.
Ostatnio zmieniany: 2019/09/10 13:57 przez Góra.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za bardzo napięte zginacze bioder 2019/09/10 13:59 #49319

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1485
  • Podziękowania: 95
  • Oklaski: 12
Rób krzesełka ale metodą hama z hamowni na yt
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Za bardzo napięte zginacze bioder 2019/09/10 15:18 #49325

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 890
  • Podziękowania: 70
  • Oklaski: 9
Jak będziesz robić jakieś ćwiczenia to nagraj się jak robisz i porównaj z dobrą techniką na YT, może technika jest nieprawidłowa.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 7 - Opaska wzmacniająca chwyt

Wiele osób trenujących Street Workout zafascynowało się tym sportem z powodu widowiskowych akrobacji, które można wykonywać na drążku. Jednak w rzeczywistości, to co wygląda tak prosto na filmikach, okazuje się być dosyć trudne do wykonania w rzeczywistości.

Więcej…

Inne rodzaje wejścia siłowego na drążek

Tym razem krótki tutorial od Sebastiana, przedstawiający inne kombinacje wejść siłowych. Jak się dobrze przyjrzycie, to zauważycie dwie zaprezentowane metody.

Więcej…

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.