Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Proszę o trening

Proszę o trening 2019/08/14 23:55 #48955

############METRYKA START################
Wiek:17
Wzrost:174
Waga:77

Ilość wykonanych pompek:40-45
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt)14/13:
Ilość wykonanych przysiadów:nie wiem, nie próbowałem maxa
ilość wykonanych dipów:30

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:5 km jakieś 2 miesiące temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):Średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):chcę zacząć biegać
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):Street Workout

Przebyte kontuzje, urazy:skręcenie kostki,stłuczony bark i zwichnięcie rzepki
Czy teraz coś boli:nadgarstek

Jak często chcesz/możesz trenować:4-5 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):Park SW
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):poprawić ilość powtórzeń, zwiększyć siłę i nauka ludzkiej flagi i front levera
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):Park SW
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?Street Workout
############METRYKA KONIEC################

I jeszcze chciałem zapytać jak powinna wyglądać dieta żeby utrzymać wagę i zwiększyć siłe jakie jest zapotrzebowanie itp
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o trening 2019/08/15 01:24 #48956

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 371
  • Podziękowania: 31
  • Oklaski: 2
W odpowiedzi "co chcesz osiągnąć" chyba za dużo jednoczesnie oczekujesz. Musisz bardziej sprecyzować co jest głównym priorytetem - chyba najlepiej będzie zacząć od jakiegoś wstępnego treningu i później triki (nie ogarniam jak działa taki rodzaj treningu pod elementy bo trenuje tylko baze).
Co do diety to dowolny kalkulator (np. wpisz "szmexy obliczanie zapotrzebowania" w grafice Google i masz wszystko rozpisane. Jak wyliczysz pobierz aplikację fitatu i masz wszystko. Rozłóż makro w zależności od preferencji np. białko 2g/kg, tłuszcz 1-1.5g/kg, reszta węgle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o trening 2019/08/15 09:35 #48962

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1801
  • Podziękowania: 116
  • Oklaski: 14
Wpisz w google kalkulator BMR on ci wyliczy 0 kaloryczne w warunkach wegetacji i 0 po uwzględnieniu twoich aktywności fizycznych. Do tego dodajesz 300 kalorii lub odejmujesz w zależności od tego czy chcesz przybrać czy zredukować
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jedyny nieudany trening to taki,
który się nie odbył.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Szkoła na drążku 2 - Kołowrót w siadzie

Kolejny tutorial od Michaiła Waratowa. Tym razem jest to "kołowrót w siadzie". Ciekawe ćwiczenie, które może być wstępem do innych kołowrotów.

Więcej…

Park Street Workout Bemowo - Wielkie Otwarcie

No i się doczekaliśmy. Właśnie stanęły konstrukcje bemowskiego Parku do Street Workout.   Póki co Park jest w fazie budowy (beton dopiero wiąże), ale już na przyszłą sobotę (tj. 2014.03.29) planowane jest huczne otwarcie.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.