Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Proszę o trening

Proszę o trening 2019/08/14 23:55 #48955

############METRYKA START################
Wiek:17
Wzrost:174
Waga:77

Ilość wykonanych pompek:40-45
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt)14/13:
Ilość wykonanych przysiadów:nie wiem, nie próbowałem maxa
ilość wykonanych dipów:30

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:5 km jakieś 2 miesiące temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):Średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):chcę zacząć biegać
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):Street Workout

Przebyte kontuzje, urazy:skręcenie kostki,stłuczony bark i zwichnięcie rzepki
Czy teraz coś boli:nadgarstek

Jak często chcesz/możesz trenować:4-5 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):Park SW
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):poprawić ilość powtórzeń, zwiększyć siłę i nauka ludzkiej flagi i front levera
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):Park SW
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?Street Workout
############METRYKA KONIEC################

I jeszcze chciałem zapytać jak powinna wyglądać dieta żeby utrzymać wagę i zwiększyć siłe jakie jest zapotrzebowanie itp
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o trening 2019/08/15 01:24 #48956

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 248
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 2
W odpowiedzi "co chcesz osiągnąć" chyba za dużo jednoczesnie oczekujesz. Musisz bardziej sprecyzować co jest głównym priorytetem - chyba najlepiej będzie zacząć od jakiegoś wstępnego treningu i później triki (nie ogarniam jak działa taki rodzaj treningu pod elementy bo trenuje tylko baze).
Co do diety to dowolny kalkulator (np. wpisz "szmexy obliczanie zapotrzebowania" w grafice Google i masz wszystko rozpisane. Jak wyliczysz pobierz aplikację fitatu i masz wszystko. Rozłóż makro w zależności od preferencji np. białko 2g/kg, tłuszcz 1-1.5g/kg, reszta węgle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o trening 2019/08/15 09:35 #48962

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1394
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 10
Wpisz w google kalkulator BMR on ci wyliczy 0 kaloryczne w warunkach wegetacji i 0 po uwzględnieniu twoich aktywności fizycznych. Do tego dodajesz 300 kalorii lub odejmujesz w zależności od tego czy chcesz przybrać czy zredukować
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.