Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w ułożeniu planu

Pomoc w ułożeniu planu 2019/08/13 20:26 #48936

  • Majtek
  • Majtek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
Wiek: 20
Wzrost: 185
Waga: 69kg

Ilość wykonanych pompek:15-20
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): --
Ilość wykonanych przysiadów: 30

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Nie biegam
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): wszystko po troszku
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Przebyte kontuzje, urazy: nic
Czy teraz coś boli: nic

Jak często chcesz/możesz trenować: mogę codziennie
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Na początek chciałbym nauczyć się podciągania oraz dipów a głównym celem jest zwiększenie siły i rzeźba
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Podłoga :/
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Obojętne ale chyba na chwilę obecną kalistenika

Witam
Chciałbym poprosić was o pomoc w ułożeniu treningu. Głównym celem na ten czas to zwiększenie siły i nauczenie się dipów oraz podciągania. Jak na mój wzrost dosyć mało ważę i nie ukrywam, że jestem suchoklatesem :D
Starałem się wszystko sam ogarnąć i ćwiczyłem przez 2 tygodnie na podstawie filmów z YT: KURA WORKOUT. W każdy dzień starałem się ćwiczyć inną partię. ćwiczyłem tak jak na tym filmie:
czyli 5 ćwiczeń 2 min przerwy kolejne 4 ćwiczenia i 3 min przerwy. Udało mi się tak zrobić maksymalnie 2.5 serii tylko dosyć mocno dostawały też uda. Na brzuchu czułem zmęczenie ale to nogi jakoś mocniej dostawały, jednak już na drugi dzień nogi były wypoczęte a na brzuchu czułem ból (zakwasy). Przez te 2 tygodnie ćwiczyłem tylko raz nogi i zrobiłem wtedy 30 przysiadów, 35 wspięć (łydki) na lekkim podwyższeniu, 20 przysiadów, 20 wykroków, 40 wspięć znów na podwyższeniu. Po tym wszystkim nie dałem już rady więcej zrobić a ból na udach utrzymywał się przez 2 dni a na łydkach 3-4. Czułem że chyba przesadziłem. Górę ułożyłem sobie w ten sposób: 15 superman, 10 pompek, 15 dipy na krześle, 10 podciąganie do krawędzi blatu podchwyt. Po tym wszystkim 2 min przerwy i tak 4 serie z tym że w 3 i 4 serii było 7 pompek i 6 podciągnięć. Podczas tych ćwiczeń czułem jakąś taką pustkę na klatkę piersiową.
Nie wiem czy dobrze robię ćwicząc w jeden dzień jedną partię bo wtedy wychodzi że w ciągu tygodnia ćwiczę ją tylko raz lub dwa razy. Zastanawiam się czy sesje były by lepszą opcją np:
Pompki 12
Superman 16
Przysiady 25
Spięcia brzucha 20
Dipy na krześle 20
Podciąganie podchwytem 10
Wspięcia 30
Plank 30s
Po zrobieniu wszystkiego 2 minuty przerwy i znowu to samo, zobaczę ile serii dam radę zrobić.
Niestety w tej metodzie też jest luka bo nie wyćwiczę tak brzucha jak wcześniej. Nie ma ćwiczeń na mięśnie boczne brzucha czy też typowo na klatkę. A może właśnie w tym jest sposób wzmocnić podstawę a klatkę i całą resztę ćwiczyć jak nauczę się dipów, podciągania i innych trudniejszych ćwiczeń. Kurcze nie wiem, co mi doradzicie? Sorki za taką lekturę ale starałem się jak najbardziej przybliżyć moją sytuację i opisać moje wątpliwości.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu 2019/08/13 21:40 #48938

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 443
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 4
Ja bym robił FBW, może na początek po 2 ćw na partie, na poczatek treningu wrzuciłbym najtrudniejsze/priorytetowe ćwiczenia.
Na core polecam hollow body, bird dog czy dead bug(dobra praca brzucha również) Fajne ćwiczenia które wspomogą wszystkie inne.
Rozumiem że ilość podciagnięć na drążku to 0?
Czy drążek pojawi sie w najbliższym czasie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu 2019/08/14 09:41 #48945

  • Majtek
  • Majtek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
W teorii drążek mam na zewnątrz obok domu. W praktyce mam za słabe ręce by w pełni poprawnie się podciągać. Nie chce kaleczyć techniki i pasuje najpierw wzmocnić ciało. Z czasem mam zamiar kupić drążek normalnie do domu na futrynę drzwi oraz jakieś poręcze do dipów.
FBW czyli ćwiczenia na raz całego ciała takimi seriami? Oczywiście spróbuję tego sposobu. Mógłby ktoś jeszcze spojrzeć na tę serie co rozpisałem i ewentualnie coś zmienić lub coś dodać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie
sobą w świecie, który próbuje byś był jak reszta.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Trening dla osób początkujących - kalistenika / street workout

Dla wszystkich osób chcących zacząć przygodę ze Street Workoutem Sebastian przygotował specjalny tutorial. W poradniku przykładowy trening dla osób zaczynających ćwiczyć z ciężarem własnego ciała - kalistenika / street workout

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Waga Przodem / Front Lever

Co tym razem przygotował dla Nas Sebastian? Zobaczcie sami: Co to jest waga przodem / Front lever? Waga przodem / Front Lever polaga na utrzymaniu w poziomie ciała siłą ramion. Kiedyś usłyszałem komentarz że ″przecież to przeczy prawom fizyki″. Jest to element gimnastyczny w którym zaangażowane są praktycznie wszystkie główne mięśnie. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.