Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan z naciskiem na kółka gimnastyczne

Plan z naciskiem na kółka gimnastyczne 2019/07/20 01:37 #48422

  • Matistenics
  • Matistenics Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 29
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 17
Wzrost: 176
Waga: 70

Ilość wykonanych pompek: 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 6, 8
Ilość wykonanych przysiadów: 150

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Kilka tygodni temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Super
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): 1 miesiąc siłka, amataroska gra w piłke
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): 3x Muscle up -> 2x Muscle up + 5x dipy -> 1x Muscle up + 5x dipy -> 1x Muscle up -> 1xMuscle up następnie skin the caty po pare powtórzeń, pompki, pompki łucznika oraz próby rings flyes, podciąganie australijskie kilka serii oraz podciąganie australijskie podchwytem ze zmianą chwytu (na biceps) a na koniec jakies wznosy czy próby trzymania l sita. TO WSZYSTKO NA KÓŁKACH GIMASNTYCZNYCH.

Przebyte kontuzje, urazy: Złamany obojczyk
Czy teraz coś boli: Odczuwam ostatnio podczas treningów, przykladowo robie same dipy na kółkach i przy 2 ostatnich powtórzeniach bardzo zaczyna mnie bolec głowa. Moze ktos wie co jest tego przyczyna? Nie jest tak na kazdym treningu. Podobnie miałem rok temu gdy cwiczylem cos w domu robiąc pompki odczuwałem ból, na badaniach nic nie wyszło, jakoś przeszedł ból.

Jak często chcesz/możesz trenować: 4-5 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Podwórko
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Nauka cwiczen typu back lever oraz front lever, zwiekszenie siły, poprawienie techniki np. muscle upa (na kółkach oczwyiscie) i fajnie by było cos sylwetke poprawic :)
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?: Chce się skupiac głównie na kólkach ale mam do dyspozycji również drążek, poręcze do dipów oraz paraletki tah ucze sie coś hs)
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Ćwiczenia głównie na kółkach gimnastycznych oraz ćwiczenia na drązku, poręczach itp
############METRYKA KONIEC################
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan z naciskiem na kółka gimnastyczne 2019/08/07 15:58 #48794

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8107
  • Podziękowania: 488
  • Oklaski: 123
Trochę późno, ale ...
Radzisz sobie jakoś?

Jak obecnie wygląda Twój plan?
To MU to robiłeś na kółkach czy na drążku?

W trickach i tutorialach były filmiki z przykładowymi ćwiczeniami na kółkach gimnastycznych.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan z naciskiem na kółka gimnastyczne 2019/08/10 00:39 #48868

  • Matistenics
  • Matistenics Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 29
  • Oklaski: 0
Obecnie rozdzielam sobie trening tak: 1 dzień to jest baza, mozna tak powiedziec. Natomiast drugi trening to trening po skille. Mój trening bazowy wyglada tak: Podciąganie -> Dipy -> Abs -> Podciąganie australijskie -> Pompki. Takie 3-4 obwody staram się robić. Pull pionowy -> Push pionowy -> Abs -> Pull poziomy -> Push poziomy. Myśle ze wyglada to całkiem dobrze. Natomiast w dzień pod skile poświęcam okolo 30 minut na nauke hs, pozniej przechodze do prob Muscle upa na kółkach, wzmocnienie chwytu, jakies podciaganie australisjkie z false gripem itp. Na koniec treningu wykonuje ćwiczenia pod back levera, jakies hold w latwiejszych progresjach, lifty, skin the caty itp.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to jest Kalistenika?

Kalistenika jest to rodzaj ćwiczeń, które można wykonywać bez specjalistycznych urządzeń, bądź ciężarów przy wykorzystaniu jedynie własnej masy ciała. Najczęściej wykonywane ćwiczenia, to: podciąganie na drążku, pompki, przysiady, ...

Więcej…

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Bar Spinning Tutorial / kręcenie na drążku!

Tym razem poradnik do nauki bardzo łatwego kręcenia na drążku do przodu. Obejrzyj tutorial i zaskocz innych nowym trikiem na drążku. Zapraszam!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.