Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w ułożeniu treningu

Pomoc w ułożeniu treningu 2019/06/21 22:33 #47672

  • Chiczinlot
  • Chiczinlot Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Hej!
Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w ułożeniu /ew. korekcie planu treningowego. Bardzo zależy mi na wzmocnieniu siłowym i wytrzymałościowym mięśni.
Dodatkowo chciałbym zapytać o ew. suplementy, czy powinienem stosować?
- bardzo trudno mi dostarczyć białko do organizmu bo jestem typowym niejadkiem :p
- częste bóle mięśni po długich treningach
- ogólne bóle mięśni i jeszcze większe kolan w momencie kiedy jest dłuższa przerwa od treningu. ( od 4 dni )

Wiek:20
Wzrost:172 cm
Waga:62

Mój zestaw ćwiczeń, który powtarzam raz. ( Dwie serie )
1. Hula hop – 3minuty
2. Pompki 15x
3. Wznosy kolan do klatki piersiowej 15x
4. Hantle (7kg) 10x Lewa 10x Prawa 10x Lewa 10x Prawa
5. Podciąganie ( chwyt wąski lub równoległy- nad ) 5x
6. Zwis na drążku 30 sek +-
7. „Przelewanie wody” 1min
8. Podciąganie ( chwyt wąski lub równoległy- pod ) 5x
9. Stanie na rękach przy ścianie 30 sek +
10. Wznosy nóg w pozycji leżącej 10x
11. Nożyce 15/30 sek
12. Masaż stopy piłką 1min na każdą stopę
13. 15x roller pełny z pozycji „na samuraja” do wysunięcia rąk jak najdalej z powrotem do pozycji „ na samuraja”
14. Masaż wałkiem 30 sek łydki na każdą stronę
15. Masaż wałkiem 30 sek dwugłowego uda 30 sek na każdą stronę
16. Stanie na palcach z mocno obciągniętymi łydkami 30 sek
Cały zestaw robię dwa razy.
Informacje dodatkowe:
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): stan fizyczny uważam za dobry
Uprawiane aktywności fizyczne:
Taniec :
Dwa razy w tygodniu w zależności od rodzaju treningu ( indywidualny + grupowy ) w sumie 5-6h + 2h mocnego rozciągania baletowego.
1 Dzień treningowy tańca wychodzi 2-4h + 2h rozciąganie
2 Dzień treningowy tańca wychodzi 2-4h
Dodatkowo basen:
Sauna – dwa podejścia między 10/15 min z przerwą na ochłodzenie 5/10 min
Pływanie – często żabka, mniej kraulem jakieś 4/6x25 m + przepłynięcie 25m pod taflą wody(dnem) bez wynurzenia ( ćwiczenia oddechu)

Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...):
Nigdy nie ćwiczyłem na żadnej siłowni, żaden street workout, crossfity itd.

Przebyte kontuzje, urazy:
Problemy z kolanem. Chondromalacja rzepki – zakaz ćwiczenia na siłowni z użyciem ciężarów i głębokich przysiadów z obciążeniem.
Czy teraz coś boli:
Bóle mięśni i stawów, głównie czworogłowego uda, stawu skokowego, kolan.

Jak często chcesz/możesz trenować:
Trenuję dwa razy w tygodniu tańcem, przedstawiony zestaw ćwiczeń chcę wykonywać w pozostałe dni.

Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Treningi będą odbywały się w domu.
Co chcesz osiągnąć: Chciałbym głównie wzmocnić swoją wytrzymałość, wzmocnić mięśnie nóg, nabyć siły mięśniowej i przy okazji troszkę rzeźby – ale to nie jest najważniejsze
Co masz do dyspozycji : Hula hop, roller, wałek, piłeczka, drążek, hantle 7kg i chęci
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenikę

#załączniki
- skład ciała ( dla normalnej aktywności, dla aktywności bardzo sportowej )
- zestaw urządzeń
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2019/06/21 22:36 przez Chiczinlot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu treningu 2019/06/22 11:14 #47678

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 854
  • Podziękowania: 70
  • Oklaski: 9
Czy rolowanie w trakcie treningu to dobry pomysł?
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu treningu 2019/06/22 12:08 #47680

  • Chiczinlot
  • Chiczinlot Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Wydaje mi się, że tak.
Jedna seria treningu schodzi mi 18-22 minut. Robię wszystko bez przerwy jedno po drugim (ew. 10 sek na przygotowanie do następnego) , a rollowanie służy mi jako przerwa, a przy okazji rozgrzewam, rozluźniam i powoduje lepszy przepływ krwi w mięśniach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Freeruning

Artykuł od naszego kolegi trenującego Freeruning: Co to jest Freeruning? Freerun (ang. wolny bieg) ? sport ekstremalny polegający na wykonywaniu efektownych i trudnych tricków podczas pokonywania przeszkód ...

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.