Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w ułożeniu treningu

Pomoc w ułożeniu treningu 2019/06/21 22:33 #47672

  • Chiczinlot
  • Chiczinlot Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Hej!
Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w ułożeniu /ew. korekcie planu treningowego. Bardzo zależy mi na wzmocnieniu siłowym i wytrzymałościowym mięśni.
Dodatkowo chciałbym zapytać o ew. suplementy, czy powinienem stosować?
- bardzo trudno mi dostarczyć białko do organizmu bo jestem typowym niejadkiem :p
- częste bóle mięśni po długich treningach
- ogólne bóle mięśni i jeszcze większe kolan w momencie kiedy jest dłuższa przerwa od treningu. ( od 4 dni )

Wiek:20
Wzrost:172 cm
Waga:62

Mój zestaw ćwiczeń, który powtarzam raz. ( Dwie serie )
1. Hula hop – 3minuty
2. Pompki 15x
3. Wznosy kolan do klatki piersiowej 15x
4. Hantle (7kg) 10x Lewa 10x Prawa 10x Lewa 10x Prawa
5. Podciąganie ( chwyt wąski lub równoległy- nad ) 5x
6. Zwis na drążku 30 sek +-
7. „Przelewanie wody” 1min
8. Podciąganie ( chwyt wąski lub równoległy- pod ) 5x
9. Stanie na rękach przy ścianie 30 sek +
10. Wznosy nóg w pozycji leżącej 10x
11. Nożyce 15/30 sek
12. Masaż stopy piłką 1min na każdą stopę
13. 15x roller pełny z pozycji „na samuraja” do wysunięcia rąk jak najdalej z powrotem do pozycji „ na samuraja”
14. Masaż wałkiem 30 sek łydki na każdą stronę
15. Masaż wałkiem 30 sek dwugłowego uda 30 sek na każdą stronę
16. Stanie na palcach z mocno obciągniętymi łydkami 30 sek
Cały zestaw robię dwa razy.
Informacje dodatkowe:
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): stan fizyczny uważam za dobry
Uprawiane aktywności fizyczne:
Taniec :
Dwa razy w tygodniu w zależności od rodzaju treningu ( indywidualny + grupowy ) w sumie 5-6h + 2h mocnego rozciągania baletowego.
1 Dzień treningowy tańca wychodzi 2-4h + 2h rozciąganie
2 Dzień treningowy tańca wychodzi 2-4h
Dodatkowo basen:
Sauna – dwa podejścia między 10/15 min z przerwą na ochłodzenie 5/10 min
Pływanie – często żabka, mniej kraulem jakieś 4/6x25 m + przepłynięcie 25m pod taflą wody(dnem) bez wynurzenia ( ćwiczenia oddechu)

Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...):
Nigdy nie ćwiczyłem na żadnej siłowni, żaden street workout, crossfity itd.

Przebyte kontuzje, urazy:
Problemy z kolanem. Chondromalacja rzepki – zakaz ćwiczenia na siłowni z użyciem ciężarów i głębokich przysiadów z obciążeniem.
Czy teraz coś boli:
Bóle mięśni i stawów, głównie czworogłowego uda, stawu skokowego, kolan.

Jak często chcesz/możesz trenować:
Trenuję dwa razy w tygodniu tańcem, przedstawiony zestaw ćwiczeń chcę wykonywać w pozostałe dni.

Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Treningi będą odbywały się w domu.
Co chcesz osiągnąć: Chciałbym głównie wzmocnić swoją wytrzymałość, wzmocnić mięśnie nóg, nabyć siły mięśniowej i przy okazji troszkę rzeźby – ale to nie jest najważniejsze
Co masz do dyspozycji : Hula hop, roller, wałek, piłeczka, drążek, hantle 7kg i chęci
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenikę

#załączniki
- skład ciała ( dla normalnej aktywności, dla aktywności bardzo sportowej )
- zestaw urządzeń
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2019/06/21 22:36 przez Chiczinlot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu treningu 2019/06/22 11:14 #47678

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 905
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 9
Czy rolowanie w trakcie treningu to dobry pomysł?
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu treningu 2019/06/22 12:08 #47680

  • Chiczinlot
  • Chiczinlot Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Wydaje mi się, że tak.
Jedna seria treningu schodzi mi 18-22 minut. Robię wszystko bez przerwy jedno po drugim (ew. 10 sek na przygotowanie do następnego) , a rollowanie służy mi jako przerwa, a przy okazji rozgrzewam, rozluźniam i powoduje lepszy przepływ krwi w mięśniach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rutyny MadBarz - Średnio zaawansowani

Tym razem prezentujemy zestaw rutyn MadBarz dla osób średnio zaawansowanych.

Coś dla bardziej wymagających zawodników.

Więcej…

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Szkoła na drążku 4 - Krab

Szukacie kolejnej sztuczki, którą możecie zaskoczyć znajomych? Wydaje mi się, że ten trik się do tego świetnie nadaje.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.