Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan fbw

Plan fbw 2019/05/15 22:08 #47025

Witam moim celem jest masa mam 3 treningi na mase i dodatkowo jeden na wytrzymałość.
Trening A : Nachwyt 3x12 z obciążeniem,dipy 4x12 z obciążeniem Podchwyt 3x12 z obciążeniem Pike Push ups 3x12 L sit hold 3x max zwis na drążku x 3
Trening B :Podciaganie młotkowe 3x12 (6 na strone )
Bar dipy 3x12
Pompki waskie 4x20
Podciaganie podchwytem waskie chwyt (dlonie stykaja sie) 3x12
Wznosy nog na drazku
Zwis na jednej rece 3x max
Trening C wytrzymałość : : Podciaganie nachwytem,dipy,podciaganie pochwytem,pompki zwykłe,wznosy nog do drazka x 2 sety i w tych ćwiczeniach 30 sekund cwiczenia na maxa potem 30 sekund przerwy
Robię A ,B,A ,C w takiej kolejności w tyg
Chciałbym żebyście ocenili ten plan i gdzie byście dodali archer push ups jestem trochę jeszcze zasłaby na nie,ale chciałbym je jakoś wpleść w trening żeby móc sprogresować do pompki na jednej ręce.
Ostatnio zmieniany: 2019/05/15 22:08 przez ProrokPePięćSześć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan fbw 2019/05/16 23:13 #47045

Odświeżam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan fbw 2019/05/17 07:08 #47046

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 546
  • Podziękowania: 48
  • Oklaski: 4
Zamień zwykle pompki na archery. Bedxiesz ich robił mało, ale to nic.

Jak dla mnie za dużo objętości w skali tygodnia. Chyba że masz dobrą regenerację, wysypiasz się i trzymasz dietę. Proponuję A, B, C.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Street Workout

Street Workout (ang. Street - ulica, Workout - trening) Jest to rodzaj ćwiczeń kalistenicznych na świeżym powietrzu, wykonywanych z użyciem elementów tzw. "małej architektury" , np. trzepaki, murki, latarnie, bramki piłkarskie, ...).

Obecnie w Polsce powstaje coraz więcej specjalnie do tego celu przystosowanych Parków (place zabaw dla dorosłych), wyposażonych w drążki rozmieszczone na różnych wysokościach, poręcze, lub drabinki.

Jest to świetny sposób na wzmocnienie kondycji, poprawę sylwetki, oraz znakomity sposób na spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. 

Więcej…

Szkoła na drążku 3 - Szybki wymyk do zwisu

Wymyk - teoretycznie jedno z podstawowych ćwiczeń gimnastycznych, które pozwala na szybkie i łatwe dostanie się na drążek (ze zwisu swobodnego, do podporu przodem). W tym tutorialu, wymyk wygląda odrobinę inaczej...

Więcej…

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.