Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan fbw

Plan fbw 2019/05/15 22:08 #47025

Witam moim celem jest masa mam 3 treningi na mase i dodatkowo jeden na wytrzymałość.
Trening A : Nachwyt 3x12 z obciążeniem,dipy 4x12 z obciążeniem Podchwyt 3x12 z obciążeniem Pike Push ups 3x12 L sit hold 3x max zwis na drążku x 3
Trening B :Podciaganie młotkowe 3x12 (6 na strone )
Bar dipy 3x12
Pompki waskie 4x20
Podciaganie podchwytem waskie chwyt (dlonie stykaja sie) 3x12
Wznosy nog na drazku
Zwis na jednej rece 3x max
Trening C wytrzymałość : : Podciaganie nachwytem,dipy,podciaganie pochwytem,pompki zwykłe,wznosy nog do drazka x 2 sety i w tych ćwiczeniach 30 sekund cwiczenia na maxa potem 30 sekund przerwy
Robię A ,B,A ,C w takiej kolejności w tyg
Chciałbym żebyście ocenili ten plan i gdzie byście dodali archer push ups jestem trochę jeszcze zasłaby na nie,ale chciałbym je jakoś wpleść w trening żeby móc sprogresować do pompki na jednej ręce.
Ostatnio zmieniany: 2019/05/15 22:08 przez ProrokPePięćSześć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan fbw 2019/05/16 23:13 #47045

Odświeżam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan fbw 2019/05/17 07:08 #47046

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 651
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Zamień zwykle pompki na archery. Bedxiesz ich robił mało, ale to nic.

Jak dla mnie za dużo objętości w skali tygodnia. Chyba że masz dobrą regenerację, wysypiasz się i trzymasz dietę. Proponuję A, B, C.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 6 - Zeskok z drążka

W tym tutorialu zaprezentowany został sposób na efektowny zeskok z drążka. Niestety, kolejny raz nie potrafię nadać temu ćwiczeniu polskiej nazwy.

Więcej…

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.