Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w ocenie planu fbw

Pomoc w ocenie planu fbw 2019/05/13 21:07 #46970

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 16
Wzrost: 174 cm
Waga: 63kg

Ilość wykonanych pompek: 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwytem: 6,7 podchwytem 7,8
Ilość wykonanych przysiadów: 45

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 11.05.2019 5,5km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): moim zdaniem średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): regularnie po treningu w soboty biegam 5-5,5km
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): FBW 3x w tygodniu, a w sobotę trening ABS. Po treningu ABS Progresja pod elementy. Muszę tak łączyć, ponieważ nie bardzo mam czas.
Mój plan wyglądał tak (ukladalem go na podstawie różnych filmów i stron, oraz grup na Facebooku)
Trening A 2x

Nogi
-przysiady 20x
Plecy
-Podciągniecia nachwytem 6x
Klatka
-Pompki zwyczajne 25/bar dipy 12x
Barki
-Pompki w Staniu na rękach przy ścianie 6x
Biceps
-Podciągniecia podchwytem 7x
Triceps
-Pompki diamentowe 11x/pompki ręce wąsko 20x
Brzuch
-Burpess 1min
-izometria na drążku 20s+uginanie nóg 20x
-spiecia brzucha 15x-proste
-Brzuszki do boku 20x-skosne
-plank prosto 1min+prawa 1min +lewa 1min +wznosy 20 biodra bokiem na obie strony
-Supermany max powtórzeń + 5s w górze
-hollow body 30s
Łydki
-Ośle wspiecia
15x

Trening B 2x

Nogi
-przysiady 20x
Plecy
-Podciągniecia nachwytem szeroko 6x
Klatka
-Pompki na podwyższeniu 20x/pompki szerokie 18x
Barki
-wchodzenie po ścianie 6x
Biceps
-Pompki na biceps 15x/podciągniecia podchwytem z przytrzymaniem w górze 5s x5
Triceps
-dipy 13x
Brzuch
-Mountain climber 1min
-izometria na poreczach 20s+wznosy 14x
-wznosy prostych nóg na drążku 13x
-plan 1mim+wznosy biodra bokiem 20x+plank stronny
-rozjazdy bez kółka 30s
-wznosy prostych nóg leżąc wysoko 25x
-nożyce 45s
Łydki
-ośle wspiecia 15x

Ćwiczenia oddalone.,, /,, traktuje jako alternatywę lub zamiennik
Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: ostatnio odczuwam bóle w prawym łokciu co mnie niepokoi

Jak często chcesz/możesz trenować: 3 razy w tygodniu (najbardziej zależy mi na wtorku, ponieważ wcześniej kończę lekcje)
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): w domu (mini siłownia)
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): poprawić wynik w pompkach i podciągnieciach, oraz ogólnie poprawić wygląd sylwetki
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): mini siłownię w domu ze sprzętem (ławka, hantle, itp...), drążek rozporowy oraz poręcze do dipow
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################

Mój plan jest wklejony. Mam nadzieję, że nik nie wystraszy się moim potworem :evil: :whistle:
Za bardzo nie wiem jak zabrać się za ten brzuch(ile ćwiczeń). Wydaje mi się także, że trochę dużo jest w tym planie, ale jak oglądałem filmy różnych ludzi to treningi były tak podzielone (od największych partii, do najmniejszych i właśnie na tej podstawie starałem się układac plan). Mam nadzieję, że pomożecie koledzy i nakierujecie mnie. ;) :lol:
Ostatnio zmieniany: 2019/05/13 21:10 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ocenie planu fbw 2019/05/15 13:44 #47008

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8046
  • Podziękowania: 482
  • Oklaski: 121
Jeśli na jednym treningu robisz przysiady, to na drugim rób wykroki. Pójdzie mocniej w pośladek w i dwugłowy uda.


Tak ogólnie to spróbuj potrenować 2-3 5 tygodni tym planem i napisz jak Ci idzie.
Wygląda niby ok.

Na brzuch to staraj się wykonywać jak najwięcej ćwiczeń w zwisie i w podporze (tzn. na poręczach równoległych).
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Ostatnio zmieniany: 2019/05/15 13:45 przez zulco.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jaszczomp95

Pomoc w ocenie planu fbw 2019/05/16 08:39 #47028

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Dzięki za pomoc B)
Ćwiczę normalnie w poniedziałek, wtorek i czwartek. Jednak, aby trochę sobie urozmaicić we wtorek ćwiczę w seriach i zastanawiam się czy całkowicie nie przerzucić się na serię, ale spróbuję tak poćwiczyć. Myślę jednak, że mieszanie tak sobie będzie najlepsze. Co do ćwiczeń na poreczach czy w podporze to staram się ich wykonywać jak najwięcej, bo wydaje mi się, że brzuch najbardziej pracuje w takich ćwiczeniach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ocenie planu fbw 2019/05/16 15:59 #47039

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
A co sądzisz o takim treningu w seriach?
Nogi
Przysiady 20x3/wykroki 15x3s
Plecy
Podciągniecia nachwytem 6x3s
klatka
Pompki diamentowe 10x3s/pompki zwyczajne 20x3s/szerokie 17x3s
Barki
Pompki w Staniu na rękach 4x3s/wchodzenie po ścianie 6x3s
biceps
Podciągniecia podchwytem wąsko 7x3s/pompki na biceps 17x3/podciągniecia wąsko z zatrzymaniem w górze 5s 5x3s
triceps
Dipy 13x3/pompki ręce wąsko 20x3s
łydki
ośle wspiecia 15x3s
Brzuch
A-B-A
Obwód A
-L-sit 10s+uginanie nóg 20x
-spiecia brzucha 15x-proste
-Brzuszki do boku 20x-skosne
-plank prosto 1min+prawa 1min +lewa 1min +wznosy 20 biodra bokiem na obie strony
-Supermany max powtórzeń + 5s w górze
-hollow body 30s
Obwód B
-Mountain climber 1min
-izometria na poreczach 20s+wznosy 14x
-wznosy prostych nóg na drążku 13x
-plan 1mim+wznosy biodra bokiem 20x+plank stronny
-rozjazdy bez kółka 30s
-wznosy prostych nóg leżąc wysoko 25x
-nożyce 45s
-wznosy nóg do drążka max x

ogółem to po treningu w seriach robię takie 3 obwody na brzuch. Niektóre ćwiczenia typu L-hang staram się zamienić na L-sit, a uginanie kolan będę powoli zastępować wznosami prostych nóg do drążka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ocenie planu fbw 2019/05/16 16:05 #47040

  • Jaszczomp95
  • Jaszczomp95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
O i jeszcze bym zapomniał. Ze względu na drążek rozporowy szeroki chwyt trochę odpada. Mógłbym wykonywać w takim razie podciągniecia na szeroko australijskie? Czy starać się jednak w miarę możliwości ten szeroki chwyt stosować? :huh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Wyzwanie 30 dni do wakacji

Do wakacji mamy coraz mniej czasu.

Niektórzy z Was pewnie chcieli by coś jeszcze poprawić żeby odpowiednio zaprezentować się na plaży.

Nie martwcie się. Jeszcze nie jest za późno żeby coś z tym zrobić.

Przygotowaliśmy dla Was 30-to dniowe wyzwanie, które pomoże Wam zachować systematyczność w treningach.

Więcej…

Otwarty trening Hell Yeeeah

W najbliższą sobotę, tj. 02-08-2014 o godzinie 15:00 na warszawskim Bemowie odbędzie się otwarty trening dziewczyn ze szkoły Hell Yeeeah.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.