Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Siłownia i Kalistenika

Siłownia i Kalistenika 2019/04/26 14:08 #46593

  • Juan
  • Juan Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 19
Wzrost: 174
Waga: 73

Ilość wykonanych pompek: 60
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Nachwyt 21, Podchwyt 25.
Ilość wykonanych przysiadów: Wczoraj 5 Przysiadów przednich ze sztangą 100kg.

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Dziś 6km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Siłownia, rower, bieganie, praca, Kick Boxing.
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): FBW 3 razy w tygodniu 5 ćwiczeń po 5 serii 5 lub 10 powtórzeń na serię plus codziennie cardio.

Przebyte kontuzje, urazy: Brak
Czy teraz coś boli: Nic

Jak często chcesz/możesz trenować: 3/4 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Siłownia
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Nauka trików oraz poprawić górę ciała
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Siłownia
Co preferujesz: Kalistenika

Witam ułożyłem sobie plan treningowy FBW 3 razy w tygodniu, mój cel to głównie poprawa wyniku w Muscle Up (aktualnie 6 powtórzeń) i poprawa klatki piersiowej oraz barków. Chciałbym aby ktoś bardziej doświadczony w temacie go ocenił i pomógł w udoskonaleniu go.

A:
1. Podrzut: 5x5
2. Muscle up: 5x5
3. Pompki na jednej ręce: 5x5 na rękę
4. Dipy: 5x5
5. Brzuch (L-Sit, L-Sit jednorącz, jakieś Flagi itd)

B:
1. Podrzut jednorącz: 5x5
2. Martwy Ciąg sumo: 5x5
3. Wyciskanie leżąc: 5x5
4. Wiosłowanie: 5x5
5. Biceps

Ten plan będzie skupiony bardziej na treningu A czyli A/B/A i znów A/B/A w każdym tygodniu. Nóg jako tako nie robię na treningu bo to moja najlepsza partia i odstaje gabarytowo od reszty ciała, chcę poprawić górę i wtedy wprowadzić znów jakieś przysiady.
Ostatnio zmieniany: 2019/04/26 14:09 przez Juan.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Siłownia i Kalistenika 2019/05/15 15:55 #47018

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8046
  • Podziękowania: 482
  • Oklaski: 121
Cześć,
Trochę późno odpowiadam, ale ....


Nie wiem czy trening w stylu 5x5 jest dla Ciebie odpowiedni.
Jeśli chcesz zwiększać ilość powtórzeń to chyba lepiej będzie wywalić obciążenie i walić maksy we wszystkich seriach.

Siły masz sporo, ale powyżej 15 powtórzeń to już bardziej zaczyna chodzić o wytrzymałość.

Ja bym zwiększył ilość ćwiczeń na treningu do 10
Dowalił bym więcej podciągania (różne odmiany), wąsko, szeroko i dynamicznie
Dowalił bym dipy na drążku.
Zrobił bym jeszcze ewentualnie negatyuwy MU połączone z wymykiem.
Brzuch bym trenował wznosami prostych nóg, a nie l-sitem.
Dodał bym jeszcze pompki w staniu na rękach.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.