Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening - podciąganie

Trening - podciąganie 2019/03/20 21:25 #45814

  • zdzisek
  • zdzisek Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Cześć,

potrzebuje podpowiedzi, opinii kogoś doświadczonego.

W połowie stycznia rozpocząłem trening z redita - recommended routine - pewnie dobrze Wam znany trening, ale już wyjaśniam w czym mam problem. Trening zaczynałem od zera, potrafiłem zrobić raptem kilka pompek i nie umiałem się podciągnąć nachwytem ani razu. Podciąganie zacząłem od negatywów - 3 serie po 5 powtórzeń i co trening dodawałem jedno powtórzenie, gdy doszedłem do 3 serii po 8 powtórzeń, zamieniłem negatywy na podciąganie z mocną gumą - i znowu 3 serie po 5 powtórzeń i gdy doszedłem do 3x8 wymieniłem mocną gumę na słabszą. Ostatnio postanowiłem, że się sprawdzę i okazało się, że bez żadnych wspomagaczy jestem w stanie zrobić 2 pełne powtórzenia i trzecie powtórzenie trochę naciągane, już w nie takim 100% hollow. Czy ten progres jest właściwy - 2 miesiące 2 powtórzenia? Czy jednak moje wątpliwości są uzasadnione i coś idzie zdecydowanie za wolno?
Ostatnio zmieniany: 2019/03/20 21:27 przez zdzisek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening - podciąganie 2019/03/20 22:52 #45816

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1208
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 6
Wypełnił metryczkę bo tak to nie wiemy ile masz lat i ile ważysz.. Ciężko coś z tego wywnioskować.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening - podciąganie 2019/03/21 07:49 #45822

  • zdzisek
  • zdzisek Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 30
Wzrost: 190
Waga: 84

Ilość wykonanych pompek: kilkanaście, nie sprawdzane
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwyt 2,
Ilość wykonanych przysiadów: -

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: raz w tygodniu w okolicach 5 kg
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): rower, bieganie
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): trening fbw z masą własnego ciała

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli:

Jak często chcesz/możesz trenować:
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?
############METRYKA KONIEC################
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening - podciąganie 2019/03/21 08:12 #45824

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1208
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 6
Jak dla mnie to lepszą metodą będzie robienie 10 pull upów z których zaczynasz robić pierw normalne 2-3 jak mówisz i dorabiasz następne 7-8 na gumie tak żeby wyszło 10. Postępy będziesz widział po tym, że więcej prawdziwych pull upów zrobisz w tej serii
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening - podciąganie 2019/03/21 11:24 #45826

  • MariuszW.
  • MariuszW. Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 216
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Nie ma czegoś takiego, jak za wolno, nie idziesz przecież na zawody, nie robisz zadania na termin :) Od Ciebie zależy, jak szybko progresujesz.
Robisz dwa pull upy - dobrze. Wzmacniaj plecy - oprócz pull upów i metody, o której pisze Rabbek, możesz wykonywać tzw. podciąganie australijskie. Pilnuj przy tym wszystkim pozycji łopatek - ściągnięte do tyłu i do dołu.
Jak robisz australijskie też pamiętaj o łopatkach - i klata wypięta do przodu.
Możesz jeszcze robić tzw. scapula pull ups - ćwiczenie ściągnięte zresztą od Rabbeka - pozdro :) - ono też wzmacnia mięśnie utrzymujące łopatki we właściwej pozycji.

Nie znam treningu, o którym piszesz, możesz wrzucić tu ćwiczenia, które tam są.
...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Szkoła na drążku 4 - Krab

Szukacie kolejnej sztuczki, którą możecie zaskoczyć znajomych? Wydaje mi się, że ten trik się do tego świetnie nadaje.

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.