Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan treningowy po kontuzji v2

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/12 18:55 #41450

  • Qki__
  • Qki__ Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Siemanko

Potrzebuję waszej pomocy przy ogarnięciu treningu.
Przebyłem dość ostrą kontuzję jaką była przepuklina kręgosłupa. Wycięli mi ją i teraz chciałbym wrócić do aktywności fizycznej. Nigdy na poważnie nie trenowałem z masą własnego ciała, raczej sztanga, dipy i podciągania tylko z ciężarem.


############METRYKA START################
Wiek: 24
Wzrost: 190
Waga: 83

Ilość wykonanych pompek: 31
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 14, 11
Ilość wykonanych przysiadów: 78

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Biegam co 3 dni po 5km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Basen, bieganie, rower, siłownia
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek : Ostatni trening miesiąc temu w parku.

Przebyte kontuzje, urazy: Operacja przepukliny L5/S1 (odcinek lędźwiowy), usunięcie 6mm
Czy teraz coś boli: Ból w nadgarstku przy wykonywaniu pompek, znika gdy założę usztywniacz na nadgarstek

Jak często chcesz/możesz trenować: Codziennie
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Siłownia lub park
Co chcesz osiągnąć ?: Poprawić wyniki w pompkach i nabrać siły do trudniejszych wersji
Co masz do dyspozycji ?: Do dyspozycji park i siłownia
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?: Obojętne
############METRYKA KONIEC################

Wytrzymałość u mnie praktycznie nie istnieje, nigdy jej nie trenowałem. Chciałbym poprawić wyniki w podciąganiu i pompkach, ale nie tracić z siły, myślałem żeby dodać po prostu drabinki na koniec treningów.
Wcześniej wykonywałem coraz trudniejsze wersje wszystkich ćwiczeń. Aktualnie jestem w stanie zrobić kilka pistoletów, pompek na 1 ręce, archer pull ups, muscle up na 1 rękę, back lever, wagę kuczną, dragon flag.

Czytałem wątki na forum co i jak poukładać, ale potrzebuję waszej opinii czy tak będzie okej, co dodać, a co odjąć, żeby wszystko było ok.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/15 12:45 #41481

  • Qki__
  • Qki__ Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Trening w warunkach domowych 13.07 przed pracą.

Archer push ups 3x5
Fingertip push ups 3x5
Pompki z rękami przy biodrach 3x6
Piramidka zwykłe pompki do 12
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/15 23:16 #41483

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 595
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 8
W tym treningu masz 3 ćwiczenia push i tylko jedne pull. Ja bym zamienił archery na szerokie podciąganie i podciąganie podchwytem wąskie bo wtedy zaangażujesz bardziej biceps. i zmieniłbym te pompki na inne moim zdaniem lepsze, więc trening by wyglądał tak:

Podciąganie szerokie
Pompki diamentowe
Podciąganie podchwytem wąsko
Pompki szerokie/dipy

i na koniec treningu możesz sobie dodać raz piramidkę pompek a na drugim treningu piramidkę podciągnięć. (mowię tu o klasycznych wersjach tych ćwiczeń)

Te cztery ćwiczenia wchodziły by w obwód. Przydało by się coś na korpus i nogi. Więc jakieś przysiady, wykroki i krzesełka na drążku były by spoko jednak nie wiem jak by u Ciebie to wyglądało po tych operacjach/zabiegach, to jest moja propozycja.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/16 00:33 #41487

  • Qki__
  • Qki__ Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
To był dzień push nigdzie tam nie ma ćwiczeń pull. Ogólnie myśle ćwiczyć 2x push i 2x pull. Przed ćwiczeniami najpierw nauka elementów pod figury a potem trening. Na koniec piramidki podciąganie i pompki zwykłe
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/16 00:42 #41488

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 595
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 8
Faktycznie źle przeczytałem i wyszło jak wyszło mój błąd.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/21 23:09 #41627

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 488
  • Podziękowania: 44
  • Oklaski: 3
Na forum masz przykładowy trening push/pull w dziale dla średnio zaawansowanych.

A-push
B-pull

1 tydzień
A B A B A

2 tydzień

B A B A B

Sobota niedziela przerwa.
A co z brzuchem?

Jeśli ten temat ma być dziennikiem to daj znać przeniosę.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

GHETTO WORKOUT SHOW na targach Fit&Sport Show

Podczas drugiego dnia targów Fit & Sport Show w Warszawskim Centrum EXPO XXI miałem przyjemność oglądać odbywające się po raz pierwszy zawody GHETTO WORKOUT SHOW. Zawody które odbyły się w niedzielę 16 listopada 2014 r. były zorganizowane przez znaną nam grupę Ghetto Workout Poland i były typowo Street Workout-owe. ...

Więcej…

Taboret - Street Workout podstawy

Taboret jest to jedno z podstawowych wejść na drążek, w poradniku znajdziesz przydatne ćwiczenia do nauki, oraz najczęstsze błędy. Miłego oglądania.

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.