Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan treningowy po kontuzji v2

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/12 18:55 #41450

  • Qki__
  • Qki__ Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Siemanko

Potrzebuję waszej pomocy przy ogarnięciu treningu.
Przebyłem dość ostrą kontuzję jaką była przepuklina kręgosłupa. Wycięli mi ją i teraz chciałbym wrócić do aktywności fizycznej. Nigdy na poważnie nie trenowałem z masą własnego ciała, raczej sztanga, dipy i podciągania tylko z ciężarem.


############METRYKA START################
Wiek: 24
Wzrost: 190
Waga: 83

Ilość wykonanych pompek: 31
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 14, 11
Ilość wykonanych przysiadów: 78

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Biegam co 3 dni po 5km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Basen, bieganie, rower, siłownia
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek : Ostatni trening miesiąc temu w parku.

Przebyte kontuzje, urazy: Operacja przepukliny L5/S1 (odcinek lędźwiowy), usunięcie 6mm
Czy teraz coś boli: Ból w nadgarstku przy wykonywaniu pompek, znika gdy założę usztywniacz na nadgarstek

Jak często chcesz/możesz trenować: Codziennie
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Siłownia lub park
Co chcesz osiągnąć ?: Poprawić wyniki w pompkach i nabrać siły do trudniejszych wersji
Co masz do dyspozycji ?: Do dyspozycji park i siłownia
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?: Obojętne
############METRYKA KONIEC################

Wytrzymałość u mnie praktycznie nie istnieje, nigdy jej nie trenowałem. Chciałbym poprawić wyniki w podciąganiu i pompkach, ale nie tracić z siły, myślałem żeby dodać po prostu drabinki na koniec treningów.
Wcześniej wykonywałem coraz trudniejsze wersje wszystkich ćwiczeń. Aktualnie jestem w stanie zrobić kilka pistoletów, pompek na 1 ręce, archer pull ups, muscle up na 1 rękę, back lever, wagę kuczną, dragon flag.

Czytałem wątki na forum co i jak poukładać, ale potrzebuję waszej opinii czy tak będzie okej, co dodać, a co odjąć, żeby wszystko było ok.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/15 12:45 #41481

  • Qki__
  • Qki__ Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Trening w warunkach domowych 13.07 przed pracą.

Archer push ups 3x5
Fingertip push ups 3x5
Pompki z rękami przy biodrach 3x6
Piramidka zwykłe pompki do 12
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/15 23:16 #41483

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 40
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
W tym treningu masz 3 ćwiczenia push i tylko jedne pull. Ja bym zamienił archery na szerokie podciąganie i podciąganie podchwytem wąskie bo wtedy zaangażujesz bardziej biceps. i zmieniłbym te pompki na inne moim zdaniem lepsze, więc trening by wyglądał tak:

Podciąganie szerokie
Pompki diamentowe
Podciąganie podchwytem wąsko
Pompki szerokie/dipy

i na koniec treningu możesz sobie dodać raz piramidkę pompek a na drugim treningu piramidkę podciągnięć. (mowię tu o klasycznych wersjach tych ćwiczeń)

Te cztery ćwiczenia wchodziły by w obwód. Przydało by się coś na korpus i nogi. Więc jakieś przysiady, wykroki i krzesełka na drążku były by spoko jednak nie wiem jak by u Ciebie to wyglądało po tych operacjach/zabiegach, to jest moja propozycja.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/16 00:33 #41487

  • Qki__
  • Qki__ Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
To był dzień push nigdzie tam nie ma ćwiczeń pull. Ogólnie myśle ćwiczyć 2x push i 2x pull. Przed ćwiczeniami najpierw nauka elementów pod figury a potem trening. Na koniec piramidki podciąganie i pompki zwykłe
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy po kontuzji v2 2018/07/16 00:42 #41488

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 40
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Faktycznie źle przeczytałem i wyszło jak wyszło mój błąd.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!

Kalendarz

Jul 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Obroty przodem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #4

Zapraszam do obejrzenia kolejnego poradnika, tym razem obroty przodem z siedzenia na drążku.

Jeśli chcesz dodać trochę dynamiki do swojego repertuaru na drążku? ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Trening 100 pompek? - Trening więcej pompek!

Pewnie niektórzy słyszeli już o treningu 100 pompek. Ja przedstawiam swój własny trening, który wykonuję od miesiąca i doszedłem już do 77 pompek. Dodam że zaczynałem od 50.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.