Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Mój trening i Wasze propozycje

Mój trening i Wasze propozycje 2018/02/08 10:59 #39682

  • sierzant.bagiet
  • sierzant.bagiet Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Cześć wszystkim,
Przygoda z treningiem z masą własnego ciała w moim przypadku jest krótka póki co. Moje wrażenia są jednoznacznie pozytywne, jednak chciałbym aby na forum ktoś ocenił to co robię z niezłą regularnością. Zazwyczaj ćwiczę 4 czasami nawet 6 razy w tygodniu. Mam dobrą regenerację pomimo wykonywanej pracy(służba, zmianowa,nocki etc.) staram się zdrowo odżywiać, do tego delikatnie pomagam organizmowi witaminkami i tranem.
Mój FBW:
Rozgrzewka około 8-10 minut orbitek, skakanka, trucht coś co rusza krew i ogrzewa, po tym rozsmarowuje "maść" we wszystkich stawach.
Trening właściwy:
Pompki 15-20x
Podciąganie nachwyt 7-9x
Dipy albo straight dipy 10-12x
Mostki z izo(metodą) w ostatnim powtórzeniu, supermany podobnie jak mostki z izo, rozjazdy rękoma(nie mam kółka)
Wznosy nóg do l-sit 8-10x, Wznosy nóg do klatki 12-15x, Wznosy skośne po 10x,
Pompki diament 10-12x, podciąganie podchwyt 7-9x, dip albo straight dip 10-12x,
Scyzoryki 12-15 x i dragon flagi
Podciąganie nachwyt szeroko 5-7x pompki łucznika 7-10x dip 10-12x. Takie kółeczka robię 2-3, raz udało się 4. Niby sporo, ale ja lubię się spocić na treningu i go czuć.
Inaczej zabieram się do siły: rozgrzewka analogicznie do poprzedniej i trening :
Podciąganie nachwyt 7-10x
Pompka diament 12-15x
Podciąganie podchwyt 7-10 x
Wznosy nóg (które akurat mi do głowy przyjdą)
Pompki szczupak albo pompki w staniu na rękach przy ścianie 5-8x, l-sit hang, pompki głębokie albo standardowe 12-15x, podciąganie szerokie 5-8x, dragon flagi, hollow body i superman ale to już tylko izo bez powtórzeń. Takie kółka zazwyczaj są 3.
Nadto czasami zdarza się urozmaicić trening propozycjami z Mad Barz etc. Jak widzę coś ciekawego to próbuje. Dzięki za cierpliwość w czytaniu i liczę na ocenę, krytykę ewentualne wnioski i obserwacje. Pozdrówki i siła z Nami
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

dziennik treningowy 2018/02/09 15:53 #39693

  • sierzant.bagiet
  • sierzant.bagiet Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Jeszcze ad vocem do siebie samego, metrykę z osiągnięciami max zostawiłem w "powitalni"
trening 09.02.2018
rozgrzewka 8 minut orbitka, rozgrzanie łapek, rozsmarowanie "maści" międzystawowej i kilka lżejszych wersji ćwiczeń.
Dalej:
Podciąganie nachwytem 8-7-6-5(l-sit)-5(l-sit)
Pompki z klaśnięciem 12-12-10-10
podciąganie podchwyt 7-7-6 (wszystko l-sit)
przysiady z obciążeniem 30-30-30
pike push up 7-7-7
L-sit hang 3x max
dipy 12-12 i dipy na poręczy poziomej 10-10
po jednym baaardzo wolnym negatywie nachwytem i podchwytem
brzuch: hollow body 2x max, scyzoryk 10-10, i po jednym razie dragon flag najwolniej jak potrafię.
Choroba zwana trening postępuje :evil:
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mój trening i Wasze propozycje 2018/02/09 16:10 #39695

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
Prosty trening, proste podstawowe ćwiczenia.

Jakie masz cele treningowe? Co chcesz osiągnąć? Bez tego ciężko jest oceniać trening.

Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem nóg (bo nie wszyscy je mają), to też możesz je dodać do treningu. Aaaa, są, faktycznie :silly:
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mój trening i Wasze propozycje 2018/02/10 16:05 #39713

  • sierzant.bagiet
  • sierzant.bagiet Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Siema,
Ćwiczę bo lubię, niektóre proste elementy udało mi się ogarnąć. Typu back lever, robię progresje do front levera, chciałbym robić muscle upy, bo jak dotąd jeden mi tylko wyszedł. W tym co pisze nie uwzględniam treningu progresji które zwykle robię po rozgrzewce albo jeśli mam siłę to w przerwach między poszczególnymi ćwiczeniami. Marzeniem jest planche a z takich przyziemnych to hand stand którego staram się uczyć nie tylko na treningu. Co do nóg to przysiady robię też różne, bo i standardy i Bułgary, wspięcia etc także dotykam materii ażeby nie zostać bocianem ;) pzdr i siła ????
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mój trening i Wasze propozycje 2018/02/12 11:51 #39721

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 385
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 5
Najważniejsze to czerpać radość z treningu i przy okazji robić jakiś tam progres ;)
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mój trening i Wasze propozycje 2018/02/12 13:21 #39727

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
Wprowadź sobie może ćwiczenia złożone w formie zabawy:
Wymyki i odmyki w seriach (albo wymyk z negatywem MU).
Skin the cat.

Ogólnie mocniej, mocniej wzmacniaj lędźwie.
Dipy możesz próbować wykonywać w pozycji tucked z uniesionym wyżej tyłkiem.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mój trening i Wasze propozycje 2018/03/28 11:55 #40171

  • sierzant.bagiet
  • sierzant.bagiet Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Od jakiegoś czasu zacząłem troszkę dzielić trening na push i pull, przez co wykonuję trudniejsze wariacje prostych ćwiczeń w większej ilości serii co przekłada się na progres w bazie, co mam na myśli mówiąc o trudniejszych wariantach? Np. pompki pseudo-planche, pompki z klaśnięciem, ze zmianą rozstawu dłoni po eksplozywnym wyjściu w górę, podciąganie w poziomce, podciąganie na tyle dynamiczne by puścić drążek i złapać w innym rozstawie, dipy z obciążeniem, dipy na drążku etc. Zaczynam wychodzić sporo na dwór bo i pogoda lepsza i słońca więcej :) do każdego treningu staram się dodawać naukę albo progresje danego elementu aż do wyczerpania siły i cisnę bazę. Każdemu z Was życzę siły i progresu!
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mój trening i Wasze propozycje 2018/04/26 13:37 #40488

  • sierzant.bagiet
  • sierzant.bagiet Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Przełomem w nauce MU okazało się ćwiczenie MU na ścianie z pomocą nóg, powoli do przodu i najważniejsze ręce idą razem a nie, jedna a potem druga z czego sam się cieszę. Do swojego treningu wprowadziłem troszkę komplikacji, pompki z wariacjami dynamicznymi podskok i zmiana układu rąk, klaśniecie etc. podobnie z podciąganiem, w związku z zakupem kilku gum nauka elementów typu front lever też w toku, ogólnie ciało się zmienia, poszło w plecy i barki(troszczę się o michę w domu, także i żona i ja korzystamy z moich pomysłów w kuchni) dbam o podaż białka w diecie( uzupełniam prochem co nawiasem mówiąc pomogło całkiem wykluczyć słodkości z diety, polecam białka typu Complex i Matrix-WPC i WPI oraz inne frakcje białka super sprawa i cenowo ok). Zrobiłem sobie ostatnio challenge biorąc żonę na plecy podczas pompek i weszło z 7 także do przodu ;) Zastanawiam się nad pomysłami męczenia nóg(poza przysiadami, ale chyba nic nie wymyślę). Pozdrawiam tymczasem ;)
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mój trening i Wasze propozycje 2018/04/26 15:16 #40493

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
Żonę na plecy i machaj przysiady.
Tylko najpierw na rozgrzewkę zrób dwie serie bez Żony.

Dynamika się przydaje.
Ja mocno skupiam się ostatnio na technice i jedno powtórzenie wykonuję nawet ponad 5 sek (pompki, podciąganie).
Ale dynamika przez to mocno ucierpiała. Nawet MU wychodzi mi teraz koślawo.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

May 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Nowy Park do Workout - Warszawa Bemowo

Na wiosnę, na Bemowskim osiedlu Przyjaźń powstanie nowy Park do uprawiania Street Workout-u. Podobno inicjatorami akcji jest warszawska grupa...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.