Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pompki

Pompki 2017/12/02 17:35 #39068

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 32
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Siemanko,
mimo swojego 1.5 letniego stażu w moim treningu zawsze się znajdzie miejsce na tradycyjne pompki, co do jej objętości wykonuje ich 20 bo po prostu innymi ćwiczeniami dalej odczuwam zmęczenie w tricepsach czy też klatce piersiowej.
I teraz moje pytanie czy zmienić ilość powtórzeń wykonywania ich treningu żeby klatka rosła czy jak? Czytałem coś o stagnacji mięśni gdzie mówią ze wykonywanie tej samej ilości powtórzeń przez dłuższy czas powoduje zastój rozwoju mięśni, a wy co o tym myślicie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompki 2017/12/02 22:01 #39070

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 374
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Wzrost masy mięśniowej jest wynikiem adaptacji organizmu do zmieniających się bodźców. Skoro się więc bodźce nie zmieniają to wzrost się zatrzymuje. Dlatego opór musi się zwiększać - musisz przeciążać mięśnie jeżeli zależy ci na ich rozbudowie.
Dodawanie powtórzeń przy tej ilości już Ci wiele nie da. Raczej zmieniaj wariant na coraz trudniejszy lub dodawaj obciążenie.
Poza tym klatka piersiowa bardziej pójdzie po dipach, więc skup się na nich jeżeli zależy ci na rozbudowie klatki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xxvii

Pompki 2017/12/02 22:11 #39071

  • xxvii
  • xxvii Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world
  • Posty: 120
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 0
Zmiana ilości powtórzeń nie pomoże tak jak kolega wyżej już wspomniał.

Aby właśnie dostarczać organizmowi nowych bodźców zmieniaj co jakiś czas sposób w jaki wykonujesz pompki, a mianowicie tempo. 2-3 tygodnie rób wolne, potem 2-3 tygodnie rób eksplozywne, a potem pobaw się przytrzymaniem w dolnej fazie i górnej fazie np. na 5 sekund, czy ile tam zechcesz. Ilość powtórzeń dopasuj do tempa jakie wybierzesz, żebyś był w stanie zrobić tyle serii ile aktualnie robisz, nie wolno się cofać. :P
I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world

INSTAGRAM - www.instagram.c...likezoran/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompki 2017/12/03 18:02 #39072

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 32
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Oki, dzięki chłopaki za rady, od następnych treningów zmienię warianty żeby nie stać w miejscu a iść dalej :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompki 2017/12/04 19:42 #39079

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7771
  • Podziękowania: 459
  • Oklaski: 119
Z tymi pompkami to jest różnie.
Mi od standardowych treningów na siłowni nie chciała rosnąć klatka, a efekty największe zauważyłem jak robiłem pompki w ilościach 20+. Najlepiej max i jeszcze trochę w każdej serii.

U każdego jest inaczej.

Ale właśnie, zastój.... Albo zmieniasz ćwiczenie, albo dokładasz powtórzeń.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!

Kalendarz

Jul 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Lista światowych imprez Street Workout 2014

Światowa federacja Street Workout i Kalisteniki (World Street Workout & Calisthenics Federation\'s) udostępniła na swojej stronie kalendarz imprez na 2014.   Najbliższa impreza odbędzie się w stolicy Republiki Chińskiej (Tajwanu)) Tajpej.  

Więcej…

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Break The Bar! vol. 2 - Street Workout Freestyle Contest

Po udanej pierwszej edycji zawodów: Break The Bar!, przyszła pora na ich kolejną edycję.   Poniżej zamieszczamy pierwsze wzmianki o imprezie. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.