Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pompki

Pompki 2017/12/02 17:35 #39068

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 32
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Siemanko,
mimo swojego 1.5 letniego stażu w moim treningu zawsze się znajdzie miejsce na tradycyjne pompki, co do jej objętości wykonuje ich 20 bo po prostu innymi ćwiczeniami dalej odczuwam zmęczenie w tricepsach czy też klatce piersiowej.
I teraz moje pytanie czy zmienić ilość powtórzeń wykonywania ich treningu żeby klatka rosła czy jak? Czytałem coś o stagnacji mięśni gdzie mówią ze wykonywanie tej samej ilości powtórzeń przez dłuższy czas powoduje zastój rozwoju mięśni, a wy co o tym myślicie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompki 2017/12/02 22:01 #39070

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 185
  • Podziękowania: 21
  • Oklaski: 0
Wzrost masy mięśniowej jest wynikiem adaptacji organizmu do zmieniających się bodźców. Skoro się więc bodźce nie zmieniają to wzrost się zatrzymuje. Dlatego opór musi się zwiększać - musisz przeciążać mięśnie jeżeli zależy ci na ich rozbudowie.
Dodawanie powtórzeń przy tej ilości już Ci wiele nie da. Raczej zmieniaj wariant na coraz trudniejszy lub dodawaj obciążenie.
Poza tym klatka piersiowa bardziej pójdzie po dipach, więc skup się na nich jeżeli zależy ci na rozbudowie klatki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xxvii

Pompki 2017/12/02 22:11 #39071

  • xxvii
  • xxvii Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world
  • Posty: 120
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 0
Zmiana ilości powtórzeń nie pomoże tak jak kolega wyżej już wspomniał.

Aby właśnie dostarczać organizmowi nowych bodźców zmieniaj co jakiś czas sposób w jaki wykonujesz pompki, a mianowicie tempo. 2-3 tygodnie rób wolne, potem 2-3 tygodnie rób eksplozywne, a potem pobaw się przytrzymaniem w dolnej fazie i górnej fazie np. na 5 sekund, czy ile tam zechcesz. Ilość powtórzeń dopasuj do tempa jakie wybierzesz, żebyś był w stanie zrobić tyle serii ile aktualnie robisz, nie wolno się cofać. :P
I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world

INSTAGRAM - www.instagram.c...likezoran/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompki 2017/12/03 18:02 #39072

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 32
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Oki, dzięki chłopaki za rady, od następnych treningów zmienię warianty żeby nie stać w miejscu a iść dalej :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompki 2017/12/04 19:42 #39079

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
Z tymi pompkami to jest różnie.
Mi od standardowych treningów na siłowni nie chciała rosnąć klatka, a efekty największe zauważyłem jak robiłem pompki w ilościach 20+. Najlepiej max i jeszcze trochę w każdej serii.

U każdego jest inaczej.

Ale właśnie, zastój.... Albo zmieniasz ćwiczenie, albo dokładasz powtórzeń.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Dec 2017

Alice

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

Taboret - Street Workout podstawy

Taboret jest to jedno z podstawowych wejść na drążek, w poradniku znajdziesz przydatne ćwiczenia do nauki, oraz najczęstsze błędy. Miłego oglądania.

Więcej…

Waga Przodem / Front Lever

Co tym razem przygotował dla Nas Sebastian? Zobaczcie sami: Co to jest waga przodem / Front lever? Waga przodem / Front Lever polaga na utrzymaniu w poziomie ciała siłą ramion. Kiedyś usłyszałem komentarz że ″przecież to przeczy prawom fizyki″. Jest to element gimnastyczny w którym zaangażowane są praktycznie wszystkie główne mięśnie. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.