Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening dla średnio zaawanowanych

Trening dla średnio zaawanowanych 2017/10/09 16:58 #38672

  • sokolnik
  • sokolnik Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
To mój pierwszy post na tym forum tak że cześć wszystkim!
Nie dawno w moim mieście zbudowali kilka drążków i to chyba prawie park do SW :O Chodzę tam co dwa trzy dni i sobie fajnie ćwiczę tak już od około 3 miesięcy :P Zaczynałem od około 4/5 podciągnięć nachwytem teraz robię około 12 więc czuję duży progres. Chodzi mi o to że nie mam żadnego planu i nie wiem czy robię to dobrze (wiem że źle). Dotychczas po prostu przyjeżdżałem robiłem porządną rozgrzewkę i zaczynałem od klasycznych podciągnięć nachwytem (pełne podciągnięcia bez żadnego wymachiwania nogami, do klatki piersiowej i do pełnych wyprostowanych rąk) robiłem tak na oko 5 serii pierwsze dwie takie rozgrzewkowe później już starałem się robić jak najwięcej zostawiając trochę zapasu siły, a na koniec na maksa. Później robiłem dipy na drążku te normalne albo takie na drążku prostym jak od podciągania (nie wiem jak te dipy się nazywają). Następnie robiłem różne wariacje podciągania (tak żeby na koniec się spompować jeszcze xd) podchwytem, chwytem młotkowym, do karku, takie podciąganie raz do jednego barku raz do drugiego (też nie wiem jak się nazywają nie ważne z resztą). Ostatnio podjarałem się żeby zrobić muscle up i siedziałem w parku ponad 2h i robiłem tak długo aż nie zrobiłem i na końcu udało się zrobić takiego januszowego na jedną rękę ale było ciężko i nieźle się namęczyłem żeby to zrobić xd Chodzi o to że chciałbym się zabrać za to jakoś porządnie ogarnąć plan i jechać do przodu z podciągnięciami i może później zrobić jakoś porządnie to wejście siłowe. Przejrzałem sobie plany dla początkujących i musiałbym chyba robić ten trening dla początkujących którzy podciągną się więcej niż 10 razy ale tam jest podział na dni a to nie wiem czy mi pasuje wolałbym chyba nie dzielić różnych partii na dni tylko od razu wszystko. Moją uwagę przykuł plan dla średnio zaawansowanych Trening S1 Fabryka Ogrów w artykułach, ale z drugiej strony nie czuję się na średnio zaawansowanego więc nie wiem. A wy co myślicie może ktoś mi coś poradzi co powinienem zrobić? Może jakiś inny plan jeszcze? Kompletnie się na tym nie znam xd
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening dla średnio zaawanowanych 2017/10/10 01:06 #38676

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7260
  • Podziękowania: 417
  • Oklaski: 107
Zacznij ten S1. Najpierw mniej powtórzeń, a potem dodawaj co trening.
Dasz radę.
Drobne triki w stylu L-sit na drążku i poręczach, stanie na rękach czy koreańskie dipy próbowałeś?
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening dla średnio zaawanowanych 2017/10/13 17:12 #38699

  • sokolnik
  • sokolnik Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Dzięki za odpowiedź :). Robiłem ten trening s1 i jest mega, podoba mi się. Teraz kilka pytań :P Ten trening robić tak że zaczynam od rozgrzewki set0 set1 set2 set3 i później jak skończę to jechać od początku czyli znowu od seta0? Jak z przerwami, robić je tylko pomiędzy setami? Jak długie? Dwie minuty będzie dobrze? Dopiero zaczynam i jeszcze takich trików różnych nie próbowałem, ale jak ostatnio byłem to l-sita zrobię na drążku łatwo, a na poręczach już trudniej (zrobię tylko na chwilę na dosłownie klika sekund i już nie dam rady dłużej chyba jestem trochę słabo rozciągnięty bo mnie głównie uda bolą na poręczach jak prostuję nogi, a na drążku czuję tylko brzuch). Stanie na rękach tylko przy ścianie jak na razie, chociaż już próbowałem bez ściany też i nie idzie za dobrze xdd. Koreańskie dipy to nie wiem bo nie wiedziałem że tak można w ogóle, następnym razem jak będę na sw to sprawdzę czy umiem :P.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening dla średnio zaawanowanych 2017/10/13 18:37 #38701

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
Cwiczysz, wiec wcale zle nie robisz ;)
Sety robisz 3+ seta 0 potem po 2x seta 1 2 3, jak dasz rade to wiecej. Sety po kolei. Nie na zmiane.
Przerwy miedzy cwiczeniami tylko na przygotowanie sie do kolejnego. Miedzy setami mozesz zaczac od 3 minut czy nawet 4 i po 1 treningu zobaczysz jak sie czules i wtedy skrocisz. Powodzenia! :)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): zulco
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Oct 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.