Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening dla średnio zaawanowanych

Trening dla średnio zaawanowanych 2017/10/09 16:58 #38672

• sokolnik
  • sokolnik Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Oklaski: 0
To mój pierwszy post na tym forum tak że cześć wszystkim!
Nie dawno w moim mieście zbudowali kilka drążków i to chyba prawie park do SW :O Chodzę tam co dwa trzy dni i sobie fajnie ćwiczę tak już od około 3 miesięcy :P Zaczynałem od około 4/5 podciągnięć nachwytem teraz robię około 12 więc czuję duży progres. Chodzi mi o to że nie mam żadnego planu i nie wiem czy robię to dobrze (wiem że źle). Dotychczas po prostu przyjeżdżałem robiłem porządną rozgrzewkę i zaczynałem od klasycznych podciągnięć nachwytem (pełne podciągnięcia bez żadnego wymachiwania nogami, do klatki piersiowej i do pełnych wyprostowanych rąk) robiłem tak na oko 5 serii pierwsze dwie takie rozgrzewkowe później już starałem się robić jak najwięcej zostawiając trochę zapasu siły, a na koniec na maksa. Później robiłem dipy na drążku te normalne albo takie na drążku prostym jak od podciągania (nie wiem jak te dipy się nazywają). Następnie robiłem różne wariacje podciągania (tak żeby na koniec się spompować jeszcze xd) podchwytem, chwytem młotkowym, do karku, takie podciąganie raz do jednego barku raz do drugiego (też nie wiem jak się nazywają nie ważne z resztą). Ostatnio podjarałem się żeby zrobić muscle up i siedziałem w parku ponad 2h i robiłem tak długo aż nie zrobiłem i na końcu udało się zrobić takiego januszowego na jedną rękę ale było ciężko i nieźle się namęczyłem żeby to zrobić xd Chodzi o to że chciałbym się zabrać za to jakoś porządnie ogarnąć plan i jechać do przodu z podciągnięciami i może później zrobić jakoś porządnie to wejście siłowe. Przejrzałem sobie plany dla początkujących i musiałbym chyba robić ten trening dla początkujących którzy podciągną się więcej niż 10 razy ale tam jest podzi