Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening masa

Trening masa 2017/06/20 00:31 #37265

  • Tomkowy
  • Tomkowy Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Wiek:17
Wzrost:173
Waga:62

Ilość wykonanych pompek: około 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):12pod nad barki szerokość 8
Ilość wykonanych przysiadów:nie liczyłem ale bez ciężaru pewnie około 70

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:0,5-4tygodnie temu 2 i 5 tak samo
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):czasami rower,basen
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):Bieganie sesja 45 min zwykle 6/7 km

Przebyte kontuzje, urazy:Skolioza(w trakcie leczenia-ćwiczenia korekcyjne 2x dziennie w tym ponad połowa na brzuch dlatego nie chce go ćwiczyć na treningach)
Czy teraz coś boli:Nie

Jak często chcesz/możesz trenować:3/4 Tygodniowo
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):Nabrać masy mięśniowej
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Plac SW, w domu drążek i poręcze do pompek.
Co preferujesz: Kalistenika

@

Chciałbym ćwiczyć na siłowni ale nie mogę ze względu na kręgosłup trening własna masa ciała wskazany jest dokładanie ciężaru odpada Wiec nie myśle o 5x5 zależy mi głównie na masie mięśniowej.
Czytałem dużo o planach itd ale nie wiem co będzie dla mnie najbardziej optymalne, wolałbym fbw.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 06:57 #37266

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 203
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 5
Jak na mase to ja polecam obwody.
Wybierz sobie 4 ćwiczenia na te partie które chcesz np

podciąganie, dipy, przyśady, pompki (przykład z kanału kury workout-zrobił o tym nagranie wczoraj)

Podciąganie, pompki, inny rodzaj podciągnięć, bar dipy (mam taki plan w dziennikach treningowych rozpisane)

Brzych i lędźwie można dołożyć pod koniec treningu. Jak masz problemy z kręgosłupem to 3-4 serie lekkich ćwiczeń n a brzuch i lędźwie na początek bd ok. Np
Brzuszki, plank, supermany i holow body

Tamte dwa treningi obwodowe na mase wykonujemy od 7 obwodów minimum kończąc na kilkunastu a nawet 20.
Dostosowujemy ilość powtórzeń by zrobić wszystkie obwody, ale by nie było za łatwo ( przy ostatnich obwodach powinenieś czuć lekkie zmęczenie mięśni, a w ostatnim z trudem wykonać ćwiczenia).

Dostosowujemy także intensywność, czyli w jakim czasie wykonamy łączną liczbę powtórzeń. Intensywnością manipulujemy przez przerwy pomiędzy ćwiczeniami.
Do minuty to optymalny czas przerw.

Mam nadzieje że troche pomogłem. Jak coś niezrozumiałego wal śmiało, a spróbuję to wytłumaczyć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 07:45 #37268

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 250
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 1
No popatrz Ty się :)

Kura dodał filmik kilka godzin temu o masie :D



Nie dziękuj :D
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 10:00 #37270

  • Tomkowy
  • Tomkowy Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Sprawdz czy dobrze to rozpisalem jak mozesz :)

Pompki
1 25
2 25
3 15 (diax)
4 20
Podciaganie
1 nad zwykle 7
2 pod waski 8
3 nad szeroki 6
4 pod zwykly 9
Dipy
1 15
2 15
3 10
4 10

to wszystko razy 4
Ostatnio zmieniany: 2017/06/20 10:01 przez Tomkowy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 12:08 #37272

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 203
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 5
Za dużo ilości pompek w serii. Max to 20 przy budowaniu masy, więcej idzie już na wytrzymałość.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 13:15 #37273

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 250
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 1
Te pompki to tak jak Szymon napisał.
Robisz dokładnie technicznie te pompki>?
Jeśli tak to zrób sobie np: 20 zwykłe 15 diaxy 20 zwykłe 15 diaxy, czy cuś w tym stylu. Ewentualnie każde inne, szerokie...

Reszta wydaje się ok.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 14:54 #37274

  • Alph
  • Alph Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 40
  • Oklaski: 0
Panowie również mam pytanie dotyczące masy. Czy trenując na masę i obwodowo tak jak było to polecane przez Kurę i w Metodach Treningowych tu na forum mogę tydzień podzielić na PUSH/PULL/LEGS x2? Będzie to 6 dni tygodniowo, a mimo to będę mógł zachować po każdym treningu dzień odpoczynku. W dzień PULL np będzie obwód składający się tylko z takich ćwiczeń jak np podciąganie nachwyt/podchwyt, kolana do klatki i l-sit, a po obwodach max l-sit na drążku i 1 jak najwolniejsze podciągnięcie i opuszczenie. Nie mam pojęcia czy mogę cały czas trenować obwodami bo bardzo mi się to spodobało, czy jednak zrobić raz na jakiś czas normalny trening w sensie seria po serii.
Ostatnio zmieniany: 2017/06/20 14:56 przez Alph.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 15:49 #37275

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 250
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 1
A czemu nie?
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 15:49 #37276

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 250
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 1
Ćwicz, zobaczysz jak będzie Ci to szło :)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 17:43 #37277

  • xxvii
  • xxvii Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world
  • Posty: 120
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 0
Ja pierdole, ale wy macie ograniczone umysły. Za dużo pompek na masę, bo powyżej 20 już sama wytrzymałość jest budowana, czyli jak robi 19 to ok, ale 21 już nie no bo co sama wytrzymałość będzie się budować, a nie masa. Hahaha, oj ludki ludki. :D

W organizmie nie ma licznika który sprawia, że dana ilość powtórzeń w serii robi to, a nie tamto. Myślisz, że 20 pompek nie da mu masy? ^^
I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world

INSTAGRAM - www.instagram.c...likezoran/
Ostatnio zmieniany: 2017/06/20 17:45 przez xxvii.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 18:05 #37278

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 203
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 5
No dobra ale od 20 powtórzeń( zależy kto każy inny człek) przyrost masy mięśniowej się zmniejsza z każym powtórzeniem niby minimalne różnice ale jednak po kilku powtórzeniach więcej coraz bardziej to widać. Lepiej się trzymać tego. Ja siętego trzymałem od początku i mase jakąś mam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/20 18:21 #37279

  • xxvii
  • xxvii Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world
  • Posty: 120
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 0
Jeden robi masę 5x5 drugi będzie miał ciężko o masę przy 4x12, każdy jest inny otóż to. :)
I started street workout 27 March 2015 and I'm not going to stop until I become strongest in the world

INSTAGRAM - www.instagram.c...likezoran/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening masa 2017/06/21 18:10 #37324

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
Robienie masy powinno polegać na budowaniu włókien białych, które maję większe możliwości rozrostu.
Tylko im więcej powtórzeń tym większą pracę przejmują włókna czerwone.

Mi tam ładnie szło w klatę jak robiłem 30 powtórzeń w serii, ale to jest sprawa indywidualna.


Powtórzeń nie do końca się musisz trzymać. Możesz zrobić 30 pompek szybkich lub 10 bardzo wolnych.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Dec 2017

Alice

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nowe Parki do Street Workout

Mamy informację o planowanych nowych Parkach do Street Workout-u. Tym razem nowe Parki powstaną w: Gdańsku, Piasecznie, oraz Rzeszowie.  

Więcej…

Kombinacje Planka

Wszyscy znają ćwiczenie na brzuch jakim jest Plank, ale czy nie jest ono trochę nudne?

Żeby nie popadać w monotonię przedstawiamy kilka ciekawych sposobów na wykonanie Planka.

Więcej…

Street Workout Poland Championships 2015

Wakacje coraz bliżej, a w raz z nimi długo oczekiwane: Street Workout Poland Championships 2015

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.