Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tematy dotyczące tylko Street Workout-u.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Dziennik "wagowy"

Dziennik "wagowy" 2019/04/28 21:51 #46642

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
W tym temacie będę założmy co tydzień wstawiał ile obecnię ważę.

Dziś:
66 kg (przypominam, że parę dni temu jeszcze wazylem 63.4 więc ciekawe czemu tak, a przed ważeniem byłem na dwojeczce :oops: )
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/04/28 21:57 #46643

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1559
  • Podziękowania: 97
  • Oklaski: 12
Dwójka dwójce nie równa ;) A tak na poważnie to może wody więcej zgromadziłeś.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/10 12:35 #46897

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
65.5 - 67.2 różnie jest.

Od tygodnia boli mnie żołądek. Już trzy razy mnie bolał przez ostatnie 2 tygodnie. Jak nie byłem na masie przez parę dni to bolał mnie najbardziej. Wątpię że to z jedzenia bo jak mi burczy w brzuchu to mnie nie bolał, zjadłem ledwie dwie drożdżowki i się zaczęło..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/10 12:38 #46898

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1559
  • Podziękowania: 97
  • Oklaski: 12
idź do lekarza może wrzody masz lub coś w ten deseń
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/11 22:55 #46927

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
Czy 178 cm/66kg to spoko wynik nawet? Znaczy wiem ze nadal jestem wieszakiem ale juz widze postepy a 6 kg w dwa miesiace to chyba duzy postep, a ten wynik utrzymuje sie caly czas. Dziwi mnie to ze nie jem do konca 3000 kcal a i tak waga idzie.
Oczywiscie robie mase zeby nie bylo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/12 00:03 #46929

  • Miroxus
  • Miroxus Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
Spokojnie na początku są największe przyrosty. Powszechnie się mówi ,że 1-1,5 kg mięśni w miesiąc można zrobić więc jeśli w miesiąc przytyjesz 6 kg to też licz w tym tłuszcz. Najważniejsze żebyś kalorie trzymał i białko 2g na kg masy ciała ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/12 22:06 #46947

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 904
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 9
Nie wiem czy pamiętasz jak pod twoim jakimś tematem pisałem, że byłem w podobnej wadze i jak przytyłem 1 kg na miesiąc to się cieszyłem a w 10 miesięcy niecałe 8 kg przytyłem także Tobie idzie dobrze, jak w razie z czasem będziesz mniej tył to się nie przestrasz bo co to by było jak byś miał tyć 3 kg co miesiąc to po roku co by było w sensie, że jak się za szybko przybiera na wadze to też nie dobrze. Nie mówię akurat o Twoim przypadku.

Jest dobrze i oby tak dalej. Ja teraz niecałe 64 ważę i wiem, że z czasem mi to będzie do góry szło bo te treningi chyba mi już znowu się zrobią regularne.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Kiro

Dziennik "wagowy" 2019/05/13 14:21 #46959

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
67.8 - wazylem sie przed chwila, ale jadlem troszke przed wazeniem aczkolwiek nic co by mi 2 kg dodalo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/19 10:41 #47069

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
67.5 na czczo i po dwójce wiec chyba spoko wynik. Narazie jestem zadowolony, szczegolnie ze waga idzie bardzo szybko.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/24 22:48 #47205

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
Byłem na dwu dniowej wycieczce. Bez treningow i bez jedzenia zbytnio. Stanąłem na wagę....

66.6...jestem tak zdenerwowany, zdemotywowany.. Nic mi się nie chce.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/25 08:40 #47207

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1559
  • Podziękowania: 97
  • Oklaski: 12
Kiro kilo w tą czy w tamtą to możesz w kiblu zostawić podczas posiedzenia ;). Nie sugeruj się w ten sposób . Jeżeli faktycznie chcesz to kontrolować tak często to waż się codziennie a później wyciągaj średnią tygodnia i będziesz wiedział jaka sytuacja jest porównując średnie z dwóch tygodni.
Ostatnio zmieniany: 2019/05/25 08:41 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/26 15:45 #47220

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 904
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 9
Sam widzisz, że przez 2 dni nie jadłeś tak jak zawsze i waga w dół poszła o kilogram, KILOGRAM.
Ile to jest kilogram? Dużo?

Kilogram to nie jest dużo. Ja bym nie brał tak tego do siebie, bo to co straciłeś to nadrobisz w chwilę.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/05/27 15:14 #47234

  • Abc
  • Abc Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 28
  • Oklaski: 0
W tak krótkim okresie czasu wahania wagi są całkowicie normalne. Waż się co dwa tygodnie rano, na czczo, żeby uzyskać bardziej miarodajny wynik. Druga sprawa to, że przybranie już kilograma masy na przestrzeni miesiąca jest naprawdę świetnym wynikiem, dlatego jeżeli będziesz przybierał więcej, będzie to zapewne tłuszcz. Zapewne bo, jeżeli jesteś początkujący to jest ci łatwiej o progress zarówno w sylwetce jak i wynikach sportowych, więc w twoim przypadku jeżeli ta waga będzie szła trochę szybciej to bym się tym zupełnie nie przejmował. I pamiętaj, że nie od razu Rzym zbudowano. Budowanie sylwetki to lata ciężkiej pracy, szczególnie jeżeli opierasz się o kalistenike.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/06/15 13:04 #47577

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
68.5
Za miesiąc idę na siłownię, która będę mieszal z SW
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/07/12 10:11 #48215

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
66.6 ... Ostatnio bylo 69 prawie. Nie wiem czy to przez to ze przez pare dni za bardzo nic konkretnego nie jem czy moze przez to, ze zgubiłem tłuszcz i zostały mięśnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/08/21 10:15 #49029

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 85
  • Oklaski: 0
Nie wiem co się dzieje.
Progres siłowy jest i to ogromny, widzę chyba trochę, że mi klatą rośnie, na bicepsie pojawiają się żyły itd ale..

Waga spada? Na początku wakacji było to 68.9 a teraz? 67.1

A dziwne bo parę dni temu ważyłem się na czco, z pustym żołądkiem itd i waga poakzywala 68.5.

Już jestem załamany. Siłownia sprawia mi o wiele więcej frajdy niż SW, i boje się, że zrezygnuję z siłowni i stracę cały postęp siłowy..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/08/21 11:06 #49030

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1559
  • Podziękowania: 97
  • Oklaski: 12
Jeżeli masz progres to w czym problem ? Wypierdziel tą wagę za okno i wyluzuj. Będziesz się martwił jak progres ustanie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/08/21 17:13 #49031

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 267
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 2
Dodawaj kg na treningu, a nie na wadze. Wtedy masa pójdzie prędzej czy później i jedź dużo. Rabbek ma rację, ważenie się jest bez sensu, raz za czas można, ale nie jest to wyznacznikiem. W teorii przyrost 1% w skali miesiąc jest ok, więc i tak nie zauważysz ważąc się co parę dni, gdzie waga może się wahać nawet o 2 kg.
Ostatnio zmieniany: 2019/08/21 17:14 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/08/21 18:58 #49035

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 173
  • Podziękowania: 18
  • Oklaski: 5
Wg mnie jedyne logiczne wytłumaczenie , że ci żyły wychodzą a na początku wakacji wiecej ważyłeś to BF spada a mięso rośnie :) Porządany efekt no nie? Chyba ci zależy na tym żeby ci siła i mięso rosło a nie ulać się jak świnia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/08/21 19:06 #49036

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 173
  • Podziękowania: 18
  • Oklaski: 5
Dam ci jeszcze jedną rade. Waga nie jest wyznacznikiem niczego. Najważniejsze jest to co się dzieje w lustrze i jakie kilogramy dodajemy na sztange.

Nie ma sensu się ważyc co tydzień. Najlepiej raz na miesiąc a nawet rzadziej.
Mnie np. moja waga często robi w chuja. Gdy położe ją na inną powierzchnie np. z kafalek na panele to masa +/- 2kg.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Firentis, Virl3x

facebook

Wyznaczaj sobie cele i dąż do nich,
osiągnięty cel da Ci dalszą motywację,
a droga którą będziesz podążał, by go osiągnąć, da ci siłę.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Recenzja z otwarcia Street Workout Parku Bemowo

Otwarcie Street Workout Parku mamy już za sobą. Organizatorzy zadbali o świetną atmosferę i nie pozwolili, by było nudno. Pogoda dopisała. Ludzie dopisali. Czego chcieć więcej?...  

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Obroty przodem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #4

Zapraszam do obejrzenia kolejnego poradnika, tym razem obroty przodem z siedzenia na drążku.

Jeśli chcesz dodać trochę dynamiki do swojego repertuaru na drążku? ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.