Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tematy dotyczące tylko Street Workout-u.

TEMAT: Street workout girl

Street workout girl 2017/06/19 12:20 #37253

  • Soczi
  • Soczi Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Witam, mam parę pytań odnośnie street workoutu dla kobiet. Bo moja dziewczyna zainspirowała się tym sportem, nie wiem jeszcze jaki jest jej cel, no ale wiadomo by być w formie. Teraz mam pytania:
1)Czy trening dla kobiet jest taki sam jak dla mężczyzn (ćwiczenia, powtórzenia itp.)
2)Czy ćwicząc SW , kobieta będzie miała "duże bicki" "szerokie plecy"?
3)Odnośnie pytania 2, jak uniknąć tego by rozbudowywały się mięśnie, bo wiadomo nie chcę by miała duże bicki itp. a dalej wyglądała kobieco.
4)Jak z dieta, czy musi jak mężczyźni wcinać dużo białka ?
5)Jak zrobić sama siłę, czyli, że da rade się podciągnąć z 5-10 razy ale przy tym nie będzie wyglądać jak chłop. Bo np. sa kobiety jak Karla Riznyk, które wyglądają świetnie (prawie zero mięśni, sama siła) a dają rade pełno razy się podciągnąć czy zrobić pompek, Jak to osiągnąć?

Dzięki z góry.
"We're not just here to take part — we're here to take over."
Ostatnio zmieniany: 2017/06/19 12:22 przez Soczi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Street workout girl 2017/06/19 12:46 #37255

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 26
  • Oklaski: 2
Co do 2 to napewno nie bedzie miala duzego rozrostu miesnie bez jakiejkolwiek sublementacji nie beda rosnac poniewaz jej cialo nie produkuje tyle testosteronu co u mezczyzn.
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Soczi

Street workout girl 2017/06/19 14:36 #37257

  • szewer
  • szewer Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Jeśli się boi, że będzie wyglądać jak babochłop - niech się uspokoi. Jak nie będzie brała żadnych odżywek, sterydów i innych świństw będzie miała piękną figurę godną pozazdroszczenia. Trochę jej ręce urosną, ale nie przesadnie i jak każdy wie od street workoutu ludzie nie są tacy "duzi" jak po typowej siłowni a mają fajną atletyczną budowę.
Nawet jeśli szłoby to w złym kierunku nic nie dzieje się z dnia na dzień i będzie się mogła w odpowiednim momencie zatrzymać trening lub zatrzymać progresję ciężaru a skupić się na treningu wytrzymałościowym po którym już raczej nie urośnie :)
Według mnie trening dla kobiet powinien być budowany na tych samych zasadach lecz mieć świadomość, że to płeć piękna ale niestety trochę słabsza (z reguły)
Jak nie chce być za duża niech nie pakuje w siebie kosmicznych ilości białka i niech je po prostu normalnie - zdrowo. Zresztą w obecnych czasach jest zbędna nagonka na białko, które nie jest aż tak istotne - chyba, że faktycznie jesteś kulturystą i schodzisz poniżej 5% body fatu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Soczi

Street workout girl 2017/06/19 19:25 #37261

  • costa1999
  • costa1999 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • "Uważaj na zasięg mojej długiej ręki, bo bardzo chce Ci się dobrać do szczęki"
  • Posty: 500
  • Podziękowania: 57
  • Oklaski: 6
Na początku trening wytrzymałościowych bardziej obwodowe fbw, potem może 5x5 albo cos w tym stylu i będzie ok. Jakby sie za bardzo rozrastała to trening w zakresie intensywności i powtórzeń gdzie będzie progresować ale nie będzie to trening do dużego zmęczenia lub upadku mięśniowego i mieszanie tego ze smarowaniem gwintów.

Kobiety odwrotnie niż mężczyźni muszą się bardziej skupiać na nogach jeśli chodzi o sylwetkę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Soczi

Street workout girl 2017/06/20 21:36 #37303

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
1. Prawie taki sam. Więcej powtórzeń lepiej stosować.
2. Nie musi, może być po prostu fit (z odciskami na dłoniach :) )
3. Więcej powtórzeń i nie suplementować testosteronu. Ale jak się uzależni od treningu, to nic nie poradzisz.
4. Normalne posiłki. Z białkiem nie ma co przesadzać, ale w granicach 1,5g diennie było by ok.
5. Nie suplementować testosteronu.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Soczi
Moderatorzy: Firentis

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Dec 2017

Alice

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Muscle Up

Kolejny tutorial od Sebastiana: ″Chyba większość ludzi zaczynających ćwiczyć Street Workout zafascynował właśnie muscle up, w tym video poradniku przygotowałem ćwiczenia które pomogą Ci w nauce tego wejścia na drążek.″

Więcej…

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.