Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko na temat sprzętu do ćwiczeń, placów treningowych, ciekawych urządzeń które można wykorzystać we własnym treningu.

TEMAT: Młot treningowy

Młot treningowy 2021/04/01 18:13 #64022

  • paw3368
  • paw3368 Avatar
  • Online
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Hej,

Co myślicie o treningu z młotem i oponą, ma to sens? Zastanawiam się czy to było by dobrym urozmaiceniem treningu. Moim celem jest ogólna poprawa sylwetki i przede wszystkim siła :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Młot treningowy 2021/04/01 18:47 #64023

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1775
  • Podziękowania: 47
  • Oklaski: 5
Rzut młotem - to jest to! :woohoo:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Młot treningowy 2021/04/01 22:43 #64028

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 650
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Ćwiczenie młotem nie jest raczej ćwiczeniem pod sylwetkę. Oczywiście pracuje większość grup mięśniowych, ale bardziej aerobowo, wydolnościowo a nie hipertroficznie. Można to sobie wrzucić jako intensywniejsze kardio, ale jeżeli celem jest redukcja, to też są skuteczniejsze metody.
Siły maksymalnej młotem też nie zbudujesz. Głównym celem takich ćwiczeń jest poprawa dynamiki, eksplozywności i wydolności. Dlatego chętnie stosowany jest w treningach mma i ogólnie sportach walki. Pod Twoje cele są inne, efektywniejsze ćwiczenia. Więc jeżeli masz z tego frajdę, to jak najbardziej możesz sobie tam wrzucić na urozmaicenie, ale nie kosztem ćwiczeń pod Twoje cele (tzn. jak masz tym zastąpić typowe ćwiczenie pod hipertrofię czy siłę, to będzie to błędem w kontekście Twoich celów - zastąpisz skuteczne ćwiczenie nieskutecznym, ale jako dodatek dla frajdy czy z myślą o treningu wymienionych przeze mnie parametrów to jak najbardziej).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): paw3368

Młot treningowy 2021/04/03 15:05 #64039

  • paw3368
  • paw3368 Avatar
  • Online
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Dziękuje za odpowiedź, zmieniła trochę mój punkt widzenia,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Młot treningowy 2021/05/05 20:11 #64414

  • Boa_constrictor
  • Boa_constrictor Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 226
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Młotem bym nie rzucał, bo szkoda młota. Walenie młotem w oponę to bardziej ćwiczenie na wytrzymałość niż siłę; działa nieźle na przedramiona. Polecam młoty Estwinga z systemem redukcji wstrząsów w rączce; samemu używam model E3-22LP.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Nabemori, Rabbek

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Freestyle Tricks #1

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Tym razem Sebastian pokarze kilka sposobów na efektowny zeskok z drążka. Warto dodać ten element do gamy swoich trików...

Więcej…

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.