Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko co nas motywuje do treningu.

TEMAT: Ciężki powrót

Ciężki powrót 2021/07/21 13:49 #65204

Siemka!

Od treningów miałem naprawdę długa przerwę blisko 3 miesiące spowodowane urazem pachwiny, i mniejsze przerwy spowodowane choroba i kolanem. Mieliście przez długą przerwę coś takiego, że po powrocie treningi wogole nie sprawiały wam radości? Ciężko wam było pójść na trening? Ostatnio coś takiego mam. Nie czuję juz tego totalnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciężki powrót 2021/07/21 14:27 #65205

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 4099
  • Podziękowania: 222
  • Oklaski: 18
Musisz wracać stopniowo nie da się po przerwie zrobić całego treningu. Zacznij małymi kroczkami.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciężki powrót 2021/07/21 15:22 #65206

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1863
  • Podziękowania: 48
  • Oklaski: 5
Nawet po paru dniach przerwy mam kryzys - nie chce mi się zacząć. Ratunkiem jest rozgrzewka. Do rozgrzewki wrzuciłem po kolei - ćwiczenie super lekkie, lekkie, średnie i dość ciężkie, ale krótkie. Wszystkie te ćwiczenia lubię i nie sprawiają mi kłopotów.

Spróbuj - po takiej rozgrzewce zazwyczaj już kontynuuję cały trening bez oporów psychicznych:)
Oczywiście, jak Rabbek radził, nie szalej z intensywnością ani obciążeniem przez pierwszy miesiąc. Lepiej zrobić coś, niż nic. Jak siła zacznie Ci wracać, pojawi się motywacja.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciężki powrót 2021/07/21 18:15 #65209

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 653
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 16
To ja mam na odwrót. Po przerwie wracam "na głodzie" :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciężki powrót 2021/07/24 11:28 #65227

Dzięki planu treningowemu miałem całkiem fajny powrót. Też na początku miałem taki głód treningowy, ale z czasem jakoś minęło. Ogólnie po zrobieniu 2 treningowy w tygodniu czułem się okropnie zmęczony, gdzie kiedyś trenowałem po 6,5 razy w tygodniu często 2 razy dziennie (robiłem trening i leciałem np: grać w piłkę. Czułem się super). Założę pewnie dziennik treningowy i będę opisywać moje treningi i progress.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciężki powrót 2021/07/24 11:58 #65228

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1261
  • Podziękowania: 102
  • Oklaski: 5
U mnie po prawie 8 miesiącach przerwy od normalnych treningów (wcześniej tylko wzmacnianie słabych ogniw) też nie było łatwo. Szczególnie, gdy chciało się zacząć konkretnie A tu praktycznie wszystko od początku, ale teraz idzie 3 miesiąc (z 1 przerwa na deload, który trochę się przedłużył przez totalnego pecha). Czuje powrót mocy i chęć do tego by zrobić trening.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciężki powrót 2021/07/24 14:19 #65230

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 653
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 16
A jak ćwiczysz? Bardziej sylwetkowo, czy pod siłę, czy pod skill?
Poćwicz na luzie, pobaw się trochę treningiem, jeżeli ćwiczysz pod skill to może nawet tak freestylowo. Jak wejdziesz w rytm to przyciśniesz znowu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciężki powrót 2021/07/24 20:31 #65233

Zależy od pory roku. Jak jest zimna/jesień i cały sprzęt idzie do domu do sylwetka/siła. W lato skille. Ale teraz głównie skupiam się na okresie przygotowawczym do powrotu do formy, ale skille mi też nawet siedzą.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Nabemori, Rabbek

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Rozgrzewka - Część 2: Rozgrzewka ogólna

W tej części artykułu, postaramy się przybliżyć najważniejsze elementy ogólnej rozgrzewki, na które warto zwrócić uwagę.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.