Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko co nas motywuje do treningu.

TEMAT: Uczucie wypalenia

Uczucie wypalenia 2021/03/10 12:20 #63751

Siemka wszystkim :)

Trenuje już naprawdę długo (ok 2.3 roku) Ostatnio zmagam się z dziwnym uczuciem. Jakby wypalanie. Przez covida trenuje ciągle w domu. Cel treningowy jest (nabranie mięśnia) ,progres mam całkiem ok. Trenuje moim planem gdzieś od października a lekko go zmieniłem pod koniec grudnia. Planuje przechodzić już pod elementy. Niby Hamzhamowni twierdzi w postach , że motywacja nie istnieje , liczy się charakter ,ale serio nigdy czegoś takiego nie miałem. Zawsze potrafiłem się złapać za łeb i iść na trening ,ale teraz to jest masakra. Spotkaliście się z czymś takim?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/10 12:28 #63752

Tak wspomnę , że przykładowo nie mam żadnego problemu wsiąść na rower , jechać i zrobić trening na placu. Głównie już trenowanie w domu już jest męczące. Sądzicie ,że coś może być czy przesadzam?
Myślałem żeby na jakiś czas wprowadzić inna aktywność i odpuścić ciężary (wyjątkiem są nogi , bo liga w nogę startuje 17.04 :cheer: ) Zawsze mnie cechowała naprawdę ogromna ,,motywacja,, Potrafiłem zrobić trening nawet o 19.00 jeśli wymagało to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/10 13:03 #63754

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3894
  • Podziękowania: 218
  • Oklaski: 18
Może jesteś znudzony i tyle. Teraz jest w miarę ciepło i można ćwiczyć na dworze ,więc wyjdź z domu i tyle:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/10 13:09 #63755

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 641
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Jaszczomp95 napisał:
Zawsze mnie cechowała naprawdę ogromna ,,motywacja,, Potrafiłem zrobić trening nawet o 19.00 jeśli wymagało to.
A co w tej 19 dziwnego? całkiem standardowa godzina na trening.

A co do Twojego problemu - dokładnie jak piszesz, zmień aktywność na jakiś czas, albo zejdź z objętością i pobaw się we freestyle przez jakieś 2 tygodnie - idź na plac rozgrzej się i po prostu porób lekko przez pół godziny to na co akurat masz ochotę, nawet jakieś pojedyncze triki itp.
I tak ze 3 x w tygodniu. To pozwoli Ci utrzymać formę, a odpoczniesz psychicznie.

Owszem, motywacja mija i zostają przyzwyczajenia, ale układ nerwowy też można zajechać, więc warto dać mu się zregenerować jak się o to upomina.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/10 13:22 #63757

W sensie ja nie mam zwyczaju trenowac późno. Kiedys wróciłem ze szkoły, pojechałem gdzieś ,bo sytuacja wynikła i wróciłem o 19. Jak już stwierdziłem , żeby ten jeden dzień nie robic treningu to ostatecznie go zrobiłem ,ale pamiętam tą sytuację jak dotąd. Tak planuję zrobić. Wprowadzić inna aktywność (rower, elementy, nawet jakieś pompki ,bo teraz to same ciężary: street lifting, siady , martwe, ohp itp...). Problemem może być ,że przeszedłem Covida i od tego czasu po bieganiu prze-okrutnie czuje pachwiny. Bol masakryczny. Głównie właśnie rozbija się o to ,że ciągle to samo miejsce, ta sama rozgrzewka w domu. Planuje takze więcej rozrywki wprowadzić. Jakiś mecz obejrzeć, pokopać z kolegą w piłkę ,bo zawsze nigdy nie mam czasu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/10 16:58 #63761

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1583
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 4
Może postaw sobie jakieś konkretne cele. Cel typu nabranie mięśni i siły jest mało konkretny. Bo niby ile tych mięśni i siły w jakiej formie? Przy pompkach, czy przy bieganiu?

Cel typu - za rok chcę zrobić pullupa z ciężarem 40kg - jest konkretny. Masz określone ćwiczenie, rodzaj progresu (siłowy) i czas na jego osiągnięcie.

Cel powinien być możliwy do osiągnięcia (jeżeli nie umiesz się podciągnąć, powyższy cel jest nierealny w zadanym czasie), w miarę ambitny (bez przesady) i powinieneś chcieć go osiągnąć.

Wyznacz ze 2-3 cele i będziesz miał lepszą motywację oraz bodziec do pracy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/10 17:15 #63762

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
Najlepiej rozpisać sobie konkretny plan pod wyznaczone cele i zacząć. Później już szkoda przerywać i zaczynać ponownie.
Jak piszesz, że dużo ćwiczeń siłownianych, to może teraz spróbować podejść z innej strony lub zrezygnować na rzecz czegoś co sprawia przyjemność.

Ja wracam po 5 miesiącach i jestem naprawdę zmotywowany do treningów.
Ostatnio zmieniany: 2021/03/10 17:16 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/11 08:51 #63769

Cel bardziej do było: progresja z ciężarem w przysiadzie , ohp i podciąganiu na 6,5 powtórzeń i przewidywałem , że pocisne tym planem właśnie gdzieś do marca , kwietnia oraz dobic konkretna wagę. Jak się zrobi ciepło to planowałem przejść pod elementy. Ale zrobię tak jak opisywałem i mi radzicie chłopaki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/15 14:42 #63812

Eh i wyszedl mój ból pachwin. Przeciążone przywodziciele pachwin. Przez 2,3 miesiące piłkę mam z głowy tak samo jak przysiady i martwe. Z treningami to samo ,ale chociaż na rowerze mogę jeździć czy lekko biegać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/15 14:58 #63813

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
Jaszczomp95 napisał:
Eh i wyszedl mój ból pachwin. Przeciążone przywodziciele pachwin. Przez 2,3 miesiące piłkę mam z głowy tak samo jak przysiady i martwe. Z treningami to samo ,ale chociaż na rowerze mogę jeździć czy lekko biegać.

To prawie odpoczniesz i może nabierzesz motywacji.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/15 16:38 #63818

Chirurg powiedział ,że basen może być super więc się skalda ,bo zawsze chciałem nauczyć pływać. B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/16 11:43 #63833

Dziś z ciekawości się podciągnąlem i dramat. Zrobilem 2 powtórzenia jakbym miał z 15kg doczepione.... To normalne ? :unsure:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Uczucie wypalenia 2021/03/16 12:59 #63834

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 641
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
Jeżeli nic cię nie boli, to ewidentne przeciążenie układu nerwowego, czyli przetrenowanie pisząc prościej. Trzeba odczekać i zacząć od mniejsze objętości i progresować sobie spokojnie. A na przyszłość wprowadzić deloady co 5-6 tygodni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Nabemori, Rabbek

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Dynamiczne wejście na drążek / Dynamic bar entrance Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastaina. Co to tym razem będzie: ″Dynamiczne wejścia i triki są bardzo efektowne. Zapraszam do obejrzenia i nauki.″

Więcej…

Szkoła na drążku 3 - Szybki wymyk do zwisu

Wymyk - teoretycznie jedno z podstawowych ćwiczeń gimnastycznych, które pozwala na szybkie i łatwe dostanie się na drążek (ze zwisu swobodnego, do podporu przodem). W tym tutorialu, wymyk wygląda odrobinę inaczej...

Więcej…

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.