Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko co nas motywuje do treningu.

TEMAT: Motywacja do dynamiki

Motywacja do dynamiki 2019/06/11 12:12 #47451

Witam. Głupia sprawa, ale kompletnie nie mam motywacji, może nie tylko motywacji co za dużo strachu przed dynamiką. Boje sie głównie chyba łapać drążek żeby mi nie urwało barków albo żebym nie wleciał ryjem w drążek :blink: nie piszcie że nie chce skakać w takim razie bo chce jak fix, tylko nie mogę się przełamać tak raz, nawet do jakiegoś salta w tył na trampolinie. Statycznie nie boje się nic, ale jak przychodzi do drążka to tragedia. Jedynie co by mi pomogło to chyba taki drazek co się zgina jak łapiemy, wtedy wiedziałbym że jest ta amortyzacja itp ???? jak się do tego przemoc bo kręcę 360 od roku, rotacja raczej jest dobra a nie mogę tego złapać, a co dopiero trudniejszych rzeczy... Możecie hejtowac bo jestem ciota, wiem :huh:
Ostatnio zmieniany: 2019/06/11 12:14 przez Dawid Kopyra.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Motywacja do dynamiki 2019/06/11 12:23 #47452

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 3643
  • Podziękowania: 201
  • Oklaski: 19
może brakuje ci bazy i przy dynamicznym łapaniu drążka faktycznie czujesz jakby miało ci pozrywać łapy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Motywacja do dynamiki 2019/06/11 12:36 #47453

Myślę że nie, bo bazę mam dobrą, statycznie ogólnie bardzo dobrze sobie radzę. Fronty backi planche jestem w stanie coś utrzymać. Tu tkwi coś w głowie....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Motywacja do dynamiki 2019/06/11 12:44 #47454

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 3643
  • Podziękowania: 201
  • Oklaski: 19
Ale interesujesz się tą dynamiką czy na siłę chcesz to robić ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Motywacja do dynamiki 2019/06/11 13:01 #47455

Interesuje, zazdroszczę ziomkom jak widzę kiedy sobie ładnie lataja, a ja raz na 30 złapie 360.. czuję że ten bujany drążek i milion materacy by mi pomogło w tym łapaniu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Nabemori, Rabbek

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 6 - Zeskok z drążka

W tym tutorialu zaprezentowany został sposób na efektowny zeskok z drążka. Niestety, kolejny raz nie potrafię nadać temu ćwiczeniu polskiej nazwy.

Więcej…

Ghetto Workout Poland Championship 2014

IMPREZA PRZEŁOŻONA Lista imprez organizowanych w 2014 roku ciągle rośnie. Kolejne zawody Street Workout tym razem na warszawskim podwórku. Impreza pod nazwą: Ghetto Workout Poland Championship 2014 odbędzie się najprawdopodobniej 17 maja 2014.  

Więcej…

Przysiady

Przysiady (ang. squats) - Jedno z popularniejszych ćwiczeń wykonywanych na zajęciach z Wychowania Fizycznego. Angażuje w głównym stopniu mięśnie nóg i pośladków oraz mięśnie głębokie brzucha. W mniejszym stopniu (w sposób pasywny lub izometryczny) angażowane są wszystkie pozostałe mięśnie naszego ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.