Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko co nas motywuje do treningu.

TEMAT: Brak motywacji do treningu

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 16:54 #47091

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 74
  • Oklaski: 0
Nie mam motywacji przez co większość ćwiczen robię "na odwal się", nie chce mi się ich w ogóle robic, trening z przymusu. Czasem wystarczyła jakas muzyka ale teraz już mnie nie motywuje, ppdciagniecia odpuściłem. Nie wiem czemu jak się podciagam to czuję brzuch i nogi (spinam chyba) I przez to robię mniej powtórzeń(drążek w futrynie, nogi ugiete), przy pompkach czuje Biceps a nie klate...mimo że waga idzie (już wolniej) to nie widzę tego po sobie. Do treningu dołożyłem hantle, a chciałem zrobić czysto Street workoutowy trening..

Co zrobić żeby na treningu mieć tą motywacje a nie robić pompki jak drewno? Kiedyś robiłem jak byłem słabszy po 200 pompek praktycznie bez przerw.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 17:51 #47093

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1190
  • Podziękowania: 75
  • Oklaski: 6
może wystarczy wyjść z domu na jakiś park sw. Jak spotkasz ludzi z podobnymi zainteresowaniami to będziesz miał więcej motywacji na wspólne treningi
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 18:55 #47101

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 74
  • Oklaski: 0
Jeszcze żeby jakiś w tej pipidówie był, do najblizszego mam z 20 km.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 20:11 #47103

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 141
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 3
Wymówki są dla słabych , pamiętaj :) Ogarnij się i rusz dupe. Pomyśl dlaczego ćwiczysz , może jesteś chudy i chcesz zbudować masę? Może inni cię biją i uważają za słabszego i chcesz to zmienić.

Pamiętam jak zaczynałem , jakieś 1.5 roku temu na początku 2 gim. Byłem to bardzo ale to bardzo chudy bo ważyłem jakieś 50-55 kg przy wzroscie 175-180cm. Koszulki na mnie wisiały jak na wieszaku. Zawsze na mnie patrzyli jakbym wogóle nie miał nigdy nic do powiedzenia , wogóle byłem nie pewny siebie.

Zaczynałem trenować na początku , i też miałem takie chwile , miesiące , że robiłem to na przymus ale przetrwałem ten okres. Zacząłem zauważać progres , treningi dawały mi coraz więcej radości.

Z dnia na dzień przychodziłem do szkoły coraz pewniejszy siebie , nosząc głowe wyżej. Po roku ćwiczen ( dokładniej po wakacjach , początek 3gim) kumple mnie nie poznali. 2 miesiące mnie nie widzieli i w szoku byli ile można zmienić w tak krótkim czasie ( wiadomo ,że zainteresowanie płci przeciwnej też wzrosło , ale to nie jest najważniejsze ).

I tak ćwicze aż do teraz i nie zamierzam kończyc :) Bo jeszcze wiele można zmienić w sylwetce , sile :)
Teraz widzą mnie jako gościa , z którym nie warto zaczynać. Co przerwe w szkole na dwór wychodze i zawsze wpadnie pare MU w serii i kumplom szcżęki opadają.

Pamiętam w siłowaniu na ręke odstawałem i to bardzo od kumpli. Tera nie ma na mnie gościa w szkole , kłade nawet ziomka co 100kg waży :D

Wszystko jest kwestią czasu i tego czy chcesz coś w swoim życiu zmienić!
Pozdro
Ostatnio zmieniany: 2019/05/20 20:11 przez Wariot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 20:20 #47104

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 141
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 3
Pamiętam jeszcze jak oglądałem kure na YT albo WK i się zastanawiałem jak można być tak umięsnionym. Sekret tkwi tylko w jednym : trening , systematyczny trening!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 20:38 #47105

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1190
  • Podziękowania: 75
  • Oklaski: 6
A na dni ze słabą motywacją możesz wziąć

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 20:48 #47107

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 180
  • Podziękowania: 8
  • Oklaski: 0
Też mam 20km do najbliższego parku, ale jeśli się chce to w niczym to nie przeszkadza. Po prostu jeśli Ci to nie sprawia przyjemności to może pora poszukać czegoś innego bo po co się zmuszać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 22:22 #47111

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 74
  • Oklaski: 0
koteł napisał:
Też mam 20km do najbliższego parku, ale jeśli się chce to w niczym to nie przeszkadza. Po prostu jeśli Ci to nie sprawia przyjemności to może pora poszukać czegoś innego bo po co się zmuszać.

Znaczy czekam az pojde do szkoly sredniej bo wtedy park bede tam mial przed nosem a za pare miesiecy u nas bedzie we wiosce tez.

To nie tak ze nigdy nie sprawia mi to przyjemnosci, przedostatni trening zrobilem po kilka serii kazdego cwiczenia tak ze az zakwasy na klacie byly, a teraz to slabo z tym zebym klate poczul, moim zdaniem musze wolniej robic cwiczenia, wrecz skupiac uwage zeby zrobic cwiczenie 200% dokładnie. Rozgrzewke robie taka ... taką srednia, byle zeby nie zmeczyc sie bardzo i zeby nie czuc sie jak drewno przy cwiczeniach, czasami jestem padniety po szkole i nie mam zbytnio czasu na zjedzenie 3000 kcal i trening.

P.S Moze ma ktos skladanke jakiegos rapu oldschoolowego, przemowien motywacyjnych albo cos w ten deseń:
??? Byłbym wdzięczny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/20 23:01 #47114

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 169
  • Podziękowania: 7
  • Oklaski: 1
Ooo tablety Niepierdolki dobrze wchodzą xd muzą nie poratuje bo aktualnie ćwicze bez muzy.
Ustal sobie jakiś mały cel i dąż do niego. Jak go osiągniesz to będzie kop i będziesz wiedział po co to robisz.
Nie każdemu pasuje trening kalisteniki ale planche to już by każdy chciał zrobić :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/21 00:16 #47123

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • 2 lata treningu
  • Posty: 795
  • Podziękowania: 68
  • Oklaski: 9
Jeżeli chodzi o inspiracje na necie z czego ja słucham i oglądam:

a) Filmiki:
- Bar Brothers
- różne filmiki z zawodów
- Innne filmiki i poradniki związane z tym (kura, hamzhamowni, Maksym Riznyk, Bar barians)

b) piosenki: (tutaj i tak każdy ma inny gust):
- Night Lovell
- Funky polak
- Blank
- Eminem

Ale samo patrzenie i słuchanie nic nie da bo to jest jedynie dodatek. Jak już coś robisz to się przyłóż do tego konkretnie.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/21 13:46 #47142

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
W dzisiejszych czasach gdzie każdemu brakuje 24 godzin powiedzenie ze się niema czasu żeby zrobić co kolwiek jest niestety wymówką jedynie. Gdy trenuje się dłuższy czas to już nawyk wystarcza choc motywacja nie zawsze jest i każdy to zna
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/22 09:26 #47166

  • Abc
  • Abc Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Oklaski: 0
Jakbym miał trenować w domu to też bym nie miał specjalnie na to ochoty. Polecam ci znaleźć sobie kolege do ćwiczeń i ogarnąć sobie jakąś siłownię albo park sw na dworze, gdzie możesz sie odizolować i które kojarzy ci się tylko i wyłącznie z treningiem. Kolejną ważna sprawą jest regularny trening, zawsze w te same dni żeby wejść w nawyk. Sam miałem wiele przerw w treningach i chwil zwątpienia, ale od kiedy zaraziłem paru znajomych sportami silowymi i wykupilem karnet na silownie to na każdy trening chodzę z wielkim entuzjazmem, chociaż robie je 4 razy w tygodniu.
Szczerze mówiąc to przede wszystkim dyscyplina i przyjemny trening ze znajomymi, a nie motywacja. Z filmików motywacyjnych i z muzyki na treningu zrezygnowałem juz dawno. Teraz najbardziej lubię sobie porozmawiać, albo jak akurat jestem sam na silowni, w pelni skupic sie na tym co robie i delektowac sie treningiem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/27 15:52 #47236

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 74
  • Oklaski: 0
Juz mam serdecznie dość tych treningów. Co z tego, że masa idzie powoli jak nie mam siły? Gdy już nawet pompki robie to po chwili zaczynam czuć, że nogi się angażują tzn. mięsnie się napinają i już później nie dam rady więcej zrobić powtórzen, to samo przy podciąganiu. Już na wakacjach gdzie byłem jeszcze większym wieszakiem podciągałem się wiecej razy niż teraz.

Nie mam nawet za bardzo planu ułożonego. Nie wiem jak trenowac, w jakiej kolejności robić cwiczenia, ile powtorzen w serii, ile w ogole mam robić serii...Normalnie to sobie włączałem muzyke i tak mi się chciało trenowac, że motywacja przebijała zmęczenie fizyczne i dalej cisnąłem, a teraz po prostu nie mam sily juz na kolejną serie, powtórzenie.

Kiedyś był problem z dietą a teraz jest z treningiem. Nic mi się nie chcę, jestem zmęczony psychicznie i fizycznie, nie wiem nawet czy nie przestane na jakiś czas cwiczyć mimo tego ze strace to co osiągnąłem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/27 16:35 #47237

  • Abc
  • Abc Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Oklaski: 0
Zrób sobie deload. Następnie ułóż plan treningowy na nowo, zadbaj o sen i diete. Zainwestuj może też w roler i zacznij zniego korzystać. Dodatkowo ciekawym rozwiązaniem będzie jakaś przedtreningówka i kreatyna.

To że masa rośnie a siła względem ciała nie to normalne, bo cały czas zwiększa się ciężar który musisz podnieść.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak motywacji do treningu 2019/05/27 23:35 #47250

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • 2 lata treningu
  • Posty: 795
  • Podziękowania: 68
  • Oklaski: 9
2 proste przykłady jeżeli chodzi o progresowanie w treningu:

1 przykład: W artykułach jest rozpisany plan od początkującego i coraz bardziej do góry ja z niego korzystałem przez jakieś 5/6 tygodni

2 przykład: treningi kury poziom 0, 1, 2, 3 Ja teraz jestem na 0 bo miałem wymuszoną przerwę a jak spojrzysz do mojego dziennika i przewiniesz trochę wstecz zobaczysz, że te treningi w porównaniu do tych co teraz robię były już na jakimś etapie wyższym ponadprzeciętnym a teraz od nowa.. Waga mi zleciała o 5 kg i teraz stoi w miejscu a mi też zależy na przybraniu trochę kilogramów. Ja się nie denerwuję tym, że muszę znowu zaczynać bo wiem, że kalistenikę będę ćwiczyć dopóki mi zdrowie pozwoli czyli jak najdłużej czyli mi się nigdzie nie śpieszy.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Nabemori, Rabbek

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 5 - Oficerskie wejście siłowe

Standardowy Muscle Up dla początkujących Street Workout-erów to nie lada wyzwanie, wymagające wielu miesięcy ciężkich treningów. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że istnieje wiele innych odmian tego ćwiczenia.

Więcej…

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.