× Wszystko co nas motywuje do treningu.

Brak motywacji do treningu

Więcej
2019/05/20 16:54 #47091 przez Kiro
Brak motywacji do treningu was created by Kiro
Nie mam motywacji przez co większość ćwiczen robię "na odwal się", nie chce mi się ich w ogóle robic, trening z przymusu. Czasem wystarczyła jakas muzyka ale teraz już mnie nie motywuje, ppdciagniecia odpuściłem. Nie wiem czemu jak się podciagam to czuję brzuch i nogi (spinam chyba) I przez to robię mniej powtórzeń(drążek w futrynie, nogi ugiete), przy pompkach czuje Biceps a nie klate...mimo że waga idzie (już wolniej) to nie widzę tego po sobie. Do treningu dołożyłem hantle, a chciałem zrobić czysto Street workoutowy trening..

Co zrobić żeby na treningu mieć tą motywacje a nie robić pompki jak drewno? Kiedyś robiłem jak byłem słabszy po 200 pompek praktycznie bez przerw.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 17:51 #47093 przez Rabbek
Replied by Rabbek on topic Brak motywacji do treningu
może wystarczy wyjść z domu na jakiś park sw. Jak spotkasz ludzi z podobnymi zainteresowaniami to będziesz miał więcej motywacji na wspólne treningi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 18:55 #47101 przez Kiro
Replied by Kiro on topic Brak motywacji do treningu
Jeszcze żeby jakiś w tej pipidówie był, do najblizszego mam z 20 km.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 20:11 - 2019/05/20 20:11 #47103 przez Wariot
Replied by Wariot on topic Brak motywacji do treningu
Wymówki są dla słabych , pamiętaj :) Ogarnij się i rusz dupe. Pomyśl dlaczego ćwiczysz , może jesteś chudy i chcesz zbudować masę? Może inni cię biją i uważają za słabszego i chcesz to zmienić.

Pamiętam jak zaczynałem , jakieś 1.5 roku temu na początku 2 gim. Byłem to bardzo ale to bardzo chudy bo ważyłem jakieś 50-55 kg przy wzroscie 175-180cm. Koszulki na mnie wisiały jak na wieszaku. Zawsze na mnie patrzyli jakbym wogóle nie miał nigdy nic do powiedzenia , wogóle byłem nie pewny siebie.

Zaczynałem trenować na początku , i też miałem takie chwile , miesiące , że robiłem to na przymus ale przetrwałem ten okres. Zacząłem zauważać progres , treningi dawały mi coraz więcej radości.

Z dnia na dzień przychodziłem do szkoły coraz pewniejszy siebie , nosząc głowe wyżej. Po roku ćwiczen ( dokładniej po wakacjach , początek 3gim) kumple mnie nie poznali. 2 miesiące mnie nie widzieli i w szoku byli ile można zmienić w tak krótkim czasie ( wiadomo ,że zainteresowanie płci przeciwnej też wzrosło , ale to nie jest najważniejsze ).

I tak ćwicze aż do teraz i nie zamierzam kończyc :) Bo jeszcze wiele można zmienić w sylwetce , sile :)
Teraz widzą mnie jako gościa , z którym nie warto zaczynać. Co przerwe w szkole na dwór wychodze i zawsze wpadnie pare MU w serii i kumplom szcżęki opadają.

Pamiętam w siłowaniu na ręke odstawałem i to bardzo od kumpli. Tera nie ma na mnie gościa w szkole , kłade nawet ziomka co 100kg waży :D

Wszystko jest kwestią czasu i tego czy chcesz coś w swoim życiu zmienić!
Pozdro
Ostatnia2019/05/20 20:11 edycja: Wariot od.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 20:20 #47104 przez Wariot
Replied by Wariot on topic Brak motywacji do treningu
Pamiętam jeszcze jak oglądałem kure na YT albo WK i się zastanawiałem jak można być tak umięsnionym. Sekret tkwi tylko w jednym : trening , systematyczny trening!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 20:38 #47105 przez Rabbek
Replied by Rabbek on topic Brak motywacji do treningu
A na dni ze słabą motywacją możesz wziąć

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 20:48 #47107 przez koteł
Replied by koteł on topic Brak motywacji do treningu
Też mam 20km do najbliższego parku, ale jeśli się chce to w niczym to nie przeszkadza. Po prostu jeśli Ci to nie sprawia przyjemności to może pora poszukać czegoś innego bo po co się zmuszać.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 22:22 #47111 przez Kiro
Replied by Kiro on topic Brak motywacji do treningu

Też mam 20km do najbliższego parku, ale jeśli się chce to w niczym to nie przeszkadza. Po prostu jeśli Ci to nie sprawia przyjemności to może pora poszukać czegoś innego bo po co się zmuszać.


Znaczy czekam az pojde do szkoly sredniej bo wtedy park bede tam mial przed nosem a za pare miesiecy u nas bedzie we wiosce tez.

To nie tak ze nigdy nie sprawia mi to przyjemnosci, przedostatni trening zrobilem po kilka serii kazdego cwiczenia tak ze az zakwasy na klacie byly, a teraz to slabo z tym zebym klate poczul, moim zdaniem musze wolniej robic cwiczenia, wrecz skupiac uwage zeby zrobic cwiczenie 200% dokładnie. Rozgrzewke robie taka ... taką srednia, byle zeby nie zmeczyc sie bardzo i zeby nie czuc sie jak drewno przy cwiczeniach, czasami jestem padniety po szkole i nie mam zbytnio czasu na zjedzenie 3000 kcal i trening.

P.S Moze ma ktos skladanke jakiegos rapu oldschoolowego, przemowien motywacyjnych albo cos w ten deseń:
??? Byłbym wdzięczny.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/20 23:01 #47114 przez Hryniak
Replied by Hryniak on topic Brak motywacji do treningu
Ooo tablety Niepierdolki dobrze wchodzą xd muzą nie poratuje bo aktualnie ćwicze bez muzy.
Ustal sobie jakiś mały cel i dąż do niego. Jak go osiągniesz to będzie kop i będziesz wiedział po co to robisz.
Nie każdemu pasuje trening kalisteniki ale planche to już by każdy chciał zrobić :lol:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/21 00:16 #47123 przez Virl3x
Replied by Virl3x on topic Brak motywacji do treningu
Jeżeli chodzi o inspiracje na necie z czego ja słucham i oglądam:

a) Filmiki:
- Bar Brothers
- różne filmiki z zawodów
- Innne filmiki i poradniki związane z tym (kura, hamzhamowni, Maksym Riznyk, Bar barians)

b) piosenki: (tutaj i tak każdy ma inny gust):
- Night Lovell
- Funky polak
- Blank
- Eminem

Ale samo patrzenie i słuchanie nic nie da bo to jest jedynie dodatek. Jak już coś robisz to się przyłóż do tego konkretnie.

MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 64
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 45 kg
Podciągnięcie nachwytem - 40 kg

Instagram:


Fanpage: www.facebook.co...948518977/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/21 13:46 #47142 przez Lukiworkout
Replied by Lukiworkout on topic Brak motywacji do treningu
W dzisiejszych czasach gdzie każdemu brakuje 24 godzin powiedzenie ze się niema czasu żeby zrobić co kolwiek jest niestety wymówką jedynie. Gdy trenuje się dłuższy czas to już nawyk wystarcza choc motywacja nie zawsze jest i każdy to zna

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/22 09:26 #47166 przez Abc
Replied by Abc on topic Brak motywacji do treningu
Jakbym miał trenować w domu to też bym nie miał specjalnie na to ochoty. Polecam ci znaleźć sobie kolege do ćwiczeń i ogarnąć sobie jakąś siłownię albo park sw na dworze, gdzie możesz sie odizolować i które kojarzy ci się tylko i wyłącznie z treningiem. Kolejną ważna sprawą jest regularny trening, zawsze w te same dni żeby wejść w nawyk. Sam miałem wiele przerw w treningach i chwil zwątpienia, ale od kiedy zaraziłem paru znajomych sportami silowymi i wykupilem karnet na silownie to na każdy trening chodzę z wielkim entuzjazmem, chociaż robie je 4 razy w tygodniu.
Szczerze mówiąc to przede wszystkim dyscyplina i przyjemny trening ze znajomymi, a nie motywacja. Z filmików motywacyjnych i z muzyki na treningu zrezygnowałem juz dawno. Teraz najbardziej lubię sobie porozmawiać, albo jak akurat jestem sam na silowni, w pelni skupic sie na tym co robie i delektowac sie treningiem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/27 15:52 #47236 przez Kiro
Replied by Kiro on topic Brak motywacji do treningu
Juz mam serdecznie dość tych treningów. Co z tego, że masa idzie powoli jak nie mam siły? Gdy już nawet pompki robie to po chwili zaczynam czuć, że nogi się angażują tzn. mięsnie się napinają i już później nie dam rady więcej zrobić powtórzen, to samo przy podciąganiu. Już na wakacjach gdzie byłem jeszcze większym wieszakiem podciągałem się wiecej razy niż teraz.

Nie mam nawet za bardzo planu ułożonego. Nie wiem jak trenowac, w jakiej kolejności robić cwiczenia, ile powtorzen w serii, ile w ogole mam robić serii...Normalnie to sobie włączałem muzyke i tak mi się chciało trenowac, że motywacja przebijała zmęczenie fizyczne i dalej cisnąłem, a teraz po prostu nie mam sily juz na kolejną serie, powtórzenie.

Kiedyś był problem z dietą a teraz jest z treningiem. Nic mi się nie chcę, jestem zmęczony psychicznie i fizycznie, nie wiem nawet czy nie przestane na jakiś czas cwiczyć mimo tego ze strace to co osiągnąłem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/27 16:35 #47237 przez Abc
Replied by Abc on topic Brak motywacji do treningu
Zrób sobie deload. Następnie ułóż plan treningowy na nowo, zadbaj o sen i diete. Zainwestuj może też w roler i zacznij zniego korzystać. Dodatkowo ciekawym rozwiązaniem będzie jakaś przedtreningówka i kreatyna.

To że masa rośnie a siła względem ciała nie to normalne, bo cały czas zwiększa się ciężar który musisz podnieść.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/05/27 23:35 #47250 przez Virl3x
Replied by Virl3x on topic Brak motywacji do treningu
2 proste przykłady jeżeli chodzi o progresowanie w treningu:

1 przykład: W artykułach jest rozpisany plan od początkującego i coraz bardziej do góry ja z niego korzystałem przez jakieś 5/6 tygodni

2 przykład: treningi kury poziom 0, 1, 2, 3 Ja teraz jestem na 0 bo miałem wymuszoną przerwę a jak spojrzysz do mojego dziennika i przewiniesz trochę wstecz zobaczysz, że te treningi w porównaniu do tych co teraz robię były już na jakimś etapie wyższym ponadprzeciętnym a teraz od nowa.. Waga mi zleciała o 5 kg i teraz stoi w miejscu a mi też zależy na przybraniu trochę kilogramów. Ja się nie denerwuję tym, że muszę znowu zaczynać bo wiem, że kalistenikę będę ćwiczyć dopóki mi zdrowie pozwoli czyli jak najdłużej czyli mi się nigdzie nie śpieszy.

MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 64
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 45 kg
Podciągnięcie nachwytem - 40 kg

Instagram:


Fanpage: www.facebook.co...948518977/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/11/19 11:57 #50392 przez JuliaM
Replied by JuliaM on topic Brak motywacji do treningu
Sposób na motywacje w tym wypadku to zmiana zestawu. Może to pomoże, może warto zwrócić się w innym keirunku, skorzytać z trenera, może "siła autorytetu" czy jakieś zobowiązanie będzie Cie napędzało. Znjadź sobie ucznia:D to też dużo daje, bo musisz być dobry, musisz ćwiczyć, może jest ktoś kto chciałby sie nauczyć, albo też zacząć i mozesz mu w tym pomóc.

20km do parku, na starej szosie to jak kichnięcie:P chwila i jesteś, a przy tym masz już za sobą porzadne cario robione:D

Poza tym, jak ktoś już pisał, zastanów się nad tym po co to robisz? Zeby być silniejsyz, sprawniejszy bo masz z tego fun. Zmień ćwiczenia i nei sluchaj głosów na zasadzie, odpusc bo po co się zmuszać. Tak umierają wszytskei najlepsze pomysły i każda inicjatywa. Troche wysiłku, postaraj się dla siebie! A jeśli etraz nie czujesz takiej motywacji, znajdz kogoś dla kogo będziesz mógł się starać!

Pozdro.

"Baw się dobrze. Pracuj ciężko. Stań się mądry. ...w tej i nie innej kolejności." Jeff Lowe

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/11/24 23:19 #50474 przez Royas
Replied by Royas on topic Brak motywacji do treningu
ogarnij sobie jakiegoś ziomka do ćwiczeń w 2 zawsze raźniej ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2019/11/28 16:03 #50508 przez zulco
Replied by zulco on topic Brak motywacji do treningu
Może to efekt przetrenowania.

Może odpocznij sobie z tydzień i wróć do treningów ale z mniejszą intensywnością.

Nie nastawiaj się że na jednym treningu zrobisz 8 różnych ćwiczeń.
Wystarczy że zaplanujesz sobie tylko dwa ćwiczenia, na przykład podciąganie i wznosy kolan do klatki.
Na kolejnym treningu tylko przysiady i pompki.

Nie musisz też się nastawiać żeby każdy trening zajmował 40 minut.
Możesz czasem zrobić trening w 20minut.

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2022/02/16 10:29 #66287 przez Michał234
Replied by Michał234 on topic Brak motywacji do treningu
Warto zmienić co jakiś czas otoczenie, w którym ćwiczysz i odrobinę zróżnicować plan treningów :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: NabemoriRabbek
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum