Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko co nas motywuje do treningu.

TEMAT: Witam po przerwie !

Witam po przerwie ! 2018/06/13 19:07 #41145

  • poczciwyekto
  • poczciwyekto Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Wyciągać wnioski z każdego treningu i... byle do przodu.
  • Posty: 322
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 5
Cześć wszystkim zapaleńcom Street Workout'u. Niektórzy mnie tu kojarzą, niektórzy nie. Cały czas trenuję i przez ostatnie 2 miesiące zrobiłem progres życia, w sumie to się mi należało po tak długim czasie treningów-stagnacji. Opanowałem flagę, front już też zaczyna siadać, muscle upy po prawie 2 latach stagnacji od w sumie 0 do 11 w dwa miesiące(może forma nie jest super czysta ale wygląda już dobrze i wchodzi na obie ręce). Sądzę, że kluczem do stagnacji było robienie dziesiątek serii z obciążeniem (3x dipy +32 kg, 3x pompki +30kg, potem 4x dipy +15kg, 4x pompki +15kg a załóżmy na koniec ze 100 dipów i pompek bez ciężaru). Dlatego w niedalekiej przyszłości planuję kupić ze 100 kg obciążenia i w bazie progresować powoli, bo robienie tego bez ciężarów nie daje mi żadnych efektów, ale jak zrobię siłówkę+wytrzymałość to jest stały progres. Każdy jest inny, na każdego co innego działa, nie jeden by przestał trenować jak by w 2016 zrobił 1 MU, a na wiosnę 2018 dalej umiał "chicken wing", ja się nie poddałem i gonię po swoje, nie przestałem bo to styl życia i sobie powiedziałem jak nie dziś to jutro. Jeśli ktoś ma czas to może wejść na mój kanał na YT poczciwyekto i śledzić moje postępy, póki co wrzucam jakieś sety które robię co środę, ale niedługo coś z figur itd. Pozdrawiam !
Twoje ciało to twój prawdziwy dom i tylko ty zadbasz o to jak on będzie wyglądać.
Ostatnio zmieniany: 2018/06/13 19:08 przez poczciwyekto.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Witam po przerwie ! 2018/06/13 19:49 #41146

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 673
  • Podziękowania: 37
  • Oklaski: 8
Siemanko.
"The only way to do great work is to love what you do"
~Daniels Laizans
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Witam po przerwie ! 2018/06/13 20:25 #41147

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 187
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 4
Hej,
fajnie, że wróciłeś na forum i miło Cie poznać ;)
przejrzałem Twoje filmiki i przyznaje, że podoba mi się Twój set 5 MU/ 15 Bar Dips/ 12 Pull ups ;)
Mam nadzieję, że tak za rok dwa też coś takiego zrobię ;)
Załóż dziennik, a chętnie poczytam ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Witam po przerwie ! 2018/06/13 20:47 #41148

  • poczciwyekto
  • poczciwyekto Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Wyciągać wnioski z każdego treningu i... byle do przodu.
  • Posty: 322
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 5
Mam dziennik od bardzo dawna i w dodatku nic nie dodawałem przez długi czas, dlatego został on zakopany daleko na forum. Ale poszukaj w kategorii "dzienniki treningowe" i tam znajdziesz B) . Za jakiś czas coś będę dodawał od czasu do czasu, jakieś tygodniowe relacje :) oczywiście jeśli nie zapomnę bo ja ogólnie coraz mniej siedzę w internecie.
Twoje ciało to twój prawdziwy dom i tylko ty zadbasz o to jak on będzie wyglądać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Witam po przerwie ! 2018/06/13 20:59 #41149

  • piesu
  • piesu Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 297
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 2
Elko, trzymam kciuki i szanuję za wytrwałość.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Witam po przerwie ! 2018/06/14 10:13 #41158

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 409
  • Podziękowania: 54
  • Oklaski: 8
Ja tu mogę potwierdzić z własnego doświadczenia. Zwłaszcza gdy już nie jest się początkującym to czasem przez wiele miesięcy stoi się w miejscu, a potem nagle przychodzi przełamanie i jest duży skok do przodu. Zresztą uważam, że to "stanie w miejscu" jest pozorne, bo wzmacniają się ścięgna, układ nerwowy cały czas się adaptuje i ogólne organizm zbiera zasoby do kolejnego progresu. Ja tak miałem zeszłej jesieni, że forma się obniżyła, nowe ćwiczenia które wprowadziłem kosztowały mnie parę naderwań, więc zmniejszyłem intensywność, ale cały czas regularnie sobie ćwiczyłem i po ok 4 miesiącach znowu zacząłem iść w górę. Trzeba spokojnie przeczekać, regularnie się wzmacniać, a czasem zrobić krok w tył, żeby potem móc zrobić dwa w przód. Dlatego "osłabiają" mnie czasem wpisy typu:
"ćwiczę już tym planem drugi tydzień i jakoś nie widzę efektów".
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Nabemori, Rabbek

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

Oct 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wyzwanie 30 dni do wakacji

Do wakacji mamy coraz mniej czasu.

Niektórzy z Was pewnie chcieli by coś jeszcze poprawić żeby odpowiednio zaprezentować się na plaży.

Nie martwcie się. Jeszcze nie jest za późno żeby coś z tym zrobić.

Przygotowaliśmy dla Was 30-to dniowe wyzwanie, które pomoże Wam zachować systematyczność w treningach.

Więcej…

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Taboret - Street Workout podstawy

Taboret jest to jedno z podstawowych wejść na drążek, w poradniku znajdziesz przydatne ćwiczenia do nauki, oraz najczęstsze błędy. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.