Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Trochę śmiesznych rzeczy.

TEMAT: Co się stało ?

Co się stało ? 2017/08/21 14:30 #38158

  • DAbra
  • DAbra Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
Nie miałem pojęcia w jakim dziale to napisać, dlatego zamieszczam to w tej kategorii. 3 miesiące temu zacząłem przygodę z SW, wyjazd do Anglii miał być okresem, w którym treningi opierałem tylko i wyłącznie na treningach bazowych aby po powrocie wkraczać już w temat dynamiki i statyki głębiej. Po dwóch miesiącach przybrałem na masie około 2kg, i nie wyglądałem już jak wysuszony kabanos po terminie ważności. Nie piłem w Anglii alkoholu praktycznie w ogóle (Po otrzymaniu wiadomości, że zdałem maturę zrobiłem wyjątek), paliłem też trawę, przez którą przestałem trenować, oraz odeszła mi całkowita chęć do życia stany depresyjne,
całkowita apatia, marazm wręcz. Nie neguję palenia MJ, po prostu na mnie źle to zadziałało. Również odeszła mi chęć na spożywanie posiłków, przytyłem 2, schudłem 4 w 2 tygodnie(aktualnie 67kg). Przedwczoraj wróciłem z Wielkiej Gównianii, i nie mogłe obejść się bez domówki, najebałem się jak Sułtan, i nie wszystko pamiętam. Wracając do Meritum, wstaję rano na kacu większym niż podbródek Weroniki Grycan, wychodzę przed blok przed którym stoi drążek do trzepania dywanów( nie trzepak), ale równie dobrze nadaje się jako przyrząd treningowy. W takim stanie i po takiej przerwie pomyślałem, że spróbuję zrobić Muscle Up'a (Gdy robiłem bazę, ciężko mi było zrobić go nawet niepoprawnie). JEBS, udało mi się, sam byłem zaskoczony, bo zrobiłem to bez jakiegoś większego wysiłku, po prostu. Może mi ktoś chociaż w małym stopniu wytłumaczyć jak to się stało po takim zastoju i utracie wagi ? :huh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Co się stało ? 2017/08/21 18:54 #38166

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8332
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Jak jeszcze alkohol trzyma, to można mieć czasem większego powera.
:lol: :lol: :lol:
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Co się stało ? 2017/08/21 20:47 #38178

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 593
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 13
Ja pierwszego MU zrobiłem 30 min po stłuczce samochodem - adrenalina była jeszcze wysoko :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Co się stało ? 2018/09/03 09:45 #42293

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 445
  • Podziękowania: 18
  • Oklaski: 5
Dyspozycja dnia też potrafi robić robotę :D
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zrobić Front Lever?

Front Lever (po polsku: waga w zwisie przodem) - Jest to pozycja statyczna (izometryczna), bardzo często wykonywana przez osoby trenujące Gimnastykę i Street Workout. Polega na zwieszeniu i utrzymaniu siłą ramion wyprostowanego ciała w pozycji poziomej...

Więcej…

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Przysiady

Przysiady (ang. squats) - Jedno z popularniejszych ćwiczeń wykonywanych na zajęciach z Wychowania Fizycznego. Angażuje w głównym stopniu mięśnie nóg i pośladków oraz mięśnie głębokie brzucha. W mniejszym stopniu (w sposób pasywny lub izometryczny) angażowane są wszystkie pozostałe mięśnie naszego ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.