Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Pomoc przy ułożeniu treningu na kółkach gimnastycz

Pomoc przy ułożeniu treningu na kółkach gimnastycz 2021/07/14 22:39 #65171

  • Wojtas92
  • Wojtas92 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Oklaski: 0
Witam. Jestem. Tu rzadko ale z pewnością nie ostatni raz. Po pół roku sumiennych treningów(wcześniej baza i kontuzje) i w miarę dobrze trzymanej michy jestem w powrocie do wymarzonej formy.
Wiek 29
Wzrost 17
Waga 76
Wcześniej przed kontuzja ostro szły ciężary niestety Bark nie wytrzymał i teraz chce wzmocnić się na nowo własną masa ciała.
Stradle planche - ok 7 sek hołd
Full planche-walczę dalej o takie pewne 3 sekundy
Front lever coś ok 30 sekund
Back lever podobnie
Handstand Press i Press opanowane, ale do szlifowania
Baza
Podciagniecia 27 razy
Pompki ostatnio udało się zrobić 83 w Serii
Nogi u mnie słabo zaczynam robić z ciężarem
Kupiłem kółka gimnastyczne miałby ktoś jakieś pomysły co do planu żeby dać ciału nowy bodziec? chodzi tu o bazę jak i jakieś alcesoryjne ćwiczenia. Dziękuję i pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc przy ułożeniu treningu na kółkach gimnastycz 2021/07/14 22:45 #65172

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 4099
  • Podziękowania: 222
  • Oklaski: 18
No pewnie wypadałoby ćwiczyć pod ring muscle up, one arm chin up, dipy bułgarskie i progresje do crossa. Dużo na ten temat znajdziesz na kanale dominika sky na yt ale pewnie Maz ci coś doradzi bo on głownie na kółkach ćwiczy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc przy ułożeniu treningu na kółkach gimnastycz 2021/07/15 09:30 #65173

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1863
  • Podziękowania: 48
  • Oklaski: 5
Jak Ci bark wysiadł, na ringach zaczynaj ostrożnie, żeby nie odnowić kontuzji. Na początku proponuję powisieć trochę w supporcie, jak Ci będzie dobrze szło, odwrócić ręce i powisieć w supporcie rto (znajdziesz w internecie, jak to wygląda).

Ćwiczenia bazowe są w sumie podobne, jak na drążku, tyle że masz więcej opcji i ćwiczenia są trudniejsze ze względu na niestabilne ringi. Po pewnym czasie mięśnie obręczy barkowej się wzmocnią i nie powinno Ci to sprawiać kłopotów.

Baza:
Vertical:
1. Pull - Pullupy - zwykłe, typewriter, archer, uneven, jak się wzmocnisz możesz robić progresje pod oap
2. Push - Ring dipy - zwykłe, bułgarskie, archer, rto dips (rto na całym ruchu)
Horizontal:
1. Pull - australijskie - zwykłe, archer, uneven, one-hand
2. Push - pompki - zwykłe, archer, pompki rto (rto na całym ruchu), pppu, maltese (ekstremalna pompka, proste ręce cały czas i rozjeżdżasz się do maltese)
Core:
1. l-sit - możesz trzymać l-sit i probować odkręcać ringi do rto
2. wznosy nóg wszelkiego rodzaju
3. ring rollout - podobnie jak na ab-wheel, trudność regulujesz wysokością ringów
Akcesoryjne ( akcesoryjnych jest dziesiątki, polecam niektóre):
1. ring fly - pozycja jak do pompki, proste ręce na boki (taka pompka na prostych rękach)
2. face-pull - regulujesz obciążenie pochyleniem
3. triceps extension (analogicznie)
4. możesz spróbować podciągania w inverted hang

Ja nic więcej z bazy nie robię.
Co do figur - ringi umożliwiają praktycznie to samo, co na drążku + cross. Możesz spróbować dodatkowo wyciągać fl i bl do inverted hang i łączyć to ze sobą. Podciągania w fl są ciężkie. Planche jest trudne, tutaj podłoga nie pomaga:) Zobacz sam i nie zdziw się, jak będziesz się musiał cofnąć do advanced tucked:) Muscle up jest raczej siłowe niż dynamiczne.
Cross ekstremalnie obciąża stawy - ramienne i łokcie. Zaczynaj powoli, na krótkiej dźwigni, z małym obciążeniem. Licz się z tym, że musisz być uparty i konsekwentny, żeby do niego dojść. Powoli progresuj, bo się kontuzjujesz.

Ostatnia uwaga - musisz przyzwyczaić całą obręcz barkową do pracy na ringach. To mają być still rings, a nie shaking rings:) Te mięśnie stabilizujące nie pracują na drążku ani na sztandze. Zaczynaj powoli i bez szaleństw. Bo Ci coś pęknie, tak jak mnie w ramieniu albo w przyczepach obręczy barkowej i będziesz miał kłopot. Powodzenia!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc przy ułożeniu treningu na kółkach gimnastycz 2021/07/15 13:23 #65174

  • Wojtas92
  • Wojtas92 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 8
  • Oklaski: 0
Wielkie dzięki, napewno coś z tego sobie wybiorę. Mój Bark już jest wyleczony na szczęście skupiłem się na dobrej rehabilitacji ale napewno nie idę w ciężary w tym roku. Stąd pomysł na trening na kółkach, napewno ułożę z tego plan i podeślę do oceny. Dzięki pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.