Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Czy dobrze jest być wegetarianinem?

Czy dobrze jest być wegetarianinem? 2021/04/21 12:21 #64204

Jerzy Zięba gadał że bardzo zdrowo sobie robić głodówki i też są wegetarianie.

Co myślicie żeby być na zawsze wegetarianinem czy takie coś jest według was w porządku czy nie do pomyślenia?

Podobno jest się bardzo słabym dlatego że żołądek musi dużo trawić ale z drugiej stronygdy się za mało zje to też można mieć mało siły.

Czy to jest tak że osoby bardzo chude ektomorficy powinni się objadać ponad norme żeby zrobić mięśnie i osoby grube endomoficy powinni sobie robić głodówki ale co powinni robić osoby pośrodku mezomorficy?

Czy powinno się jadać często ale w małych ilościach?

Czy gdy się napcha 2 albo 3 razy dziennie to czy można dostać cukrzycy?

Czy gdy ktoś sobie by zrobił mięśnie ale by codziennie zdarzało mu się zapomnieć zjeść śniadania i z samego rana jeździć na długie wycieszki rowerowe to czy by wtedy mięśnie zaraz stracił?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy dobrze jest być wegetarianinem? 2021/04/21 14:46 #64205

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8346
  • Podziękowania: 504
  • Oklaski: 125
W warzywach masz pełno węgli, a węgle to energia.

Problem jest żeby dostarczyć białko wysokiej jakości......ale da się. (tylko musisz więcej różnorakich produktów spożywać)
Są nawet Strongmeni wegetarianie.

Są jeszcze Veganie................Oni mają jeszcze bardziej uszczuploną dietę.

Ale z jakiegoś powodu mamy kły i wyrostek robaczkowy.


resztę pytań pomijam....
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy dobrze jest być wegetarianinem? 2021/04/21 15:00 #64207

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 649
  • Podziękowania: 84
  • Oklaski: 16
adamdorecki napisał:
Jerzy Zięba gadał że bardzo zdrowo sobie robić głodówki i też są wegetarianie.

Co myślicie żeby być na zawsze wegetarianinem czy takie coś jest według was w porządku czy nie do pomyślenia?

O p. Ziębie to się nie będę wypowiadał, co do diety wegetariańskiej, to jak się ktoś dobrze na niej czuje to ok. Ale jeżeli chcesz na takiej diecie budować sylwetkę, to musi ona być dobrze skonstruowana pod względem aminogramu i witamin, zwłaszcza tych wchłanianych z tłuszczem, co wcale tanio nie wyjdzie. Jakimś rozwiązaniem jest suplementacja niektórych składników.
adamdorecki napisał:
Podobno jest się bardzo słabym dlatego że żołądek musi dużo trawić ale z drugiej stronygdy się za mało zje to też można mieć mało siły.

A dlaczego 99% strongmanów żre po kilka kg mięcha dziennie?
adamdorecki napisał:
Czy to jest tak że osoby bardzo chude ektomorficy powinni się objadać ponad norme żeby zrobić mięśnie i osoby grube endomoficy powinni sobie robić głodówki ale co powinni robić osoby pośrodku mezomorficy?

Liczy się bilans kaloryczny i zbilansowane makro. Niewielki plus kcal wystarczy by budować mięśnie w zasadzie tak samo jak bardzo duży plus. Jak masz wysoką nadwyżkę to się dodatkowo zalewasz tłuszczem. A gdy jesteś na minusie to palisz tłuszcz. Jak jesteś na wysokim minusie to z tłuszczem też palisz mięśnie. Dotyczy to wszystkich somatotypów. Ektomorficy mają często wysoki NEAT i raczej mało są w stanie zjeść, dlatego wydaje im się, że muszą się bardzo opychać żeby przytyć.


adamdorecki napisał:
Czy powinno się jadać często ale w małych ilościach?
Nie ma to większego znaczenia. Moim zdaniem warto po prostu unikać skrajności typu OMAD, czy ponad 6 posiłków dziennie.

adamdorecki napisał:
Czy gdy się napcha 2 albo 3 razy dziennie to czy można dostać cukrzycy?

Co to znaczy "napcha się"? Cukrzyca raczej od niewłaściwego składu diety.
adamdorecki napisał:
Czy gdy ktoś sobie by zrobił mięśnie ale by codziennie zdarzało mu się zapomnieć zjeść śniadania i z samego rana jeździć na długie wycieszki rowerowe to czy by wtedy mięśnie zaraz stracił?

Co do śniadania to jw, a długie wycieczki rowerowe to też niewiele mówi - jak długie, jakie tempo itp. Ogólnie to jeżeli jest to dość niska intensywność, jazda spacerowa, to raczej oszczędza mięśnie.
Natomiast intensywne, długie kardio nie służy utrzymaniu masy mięśniowej. To tak ogólnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy dobrze jest być wegetarianinem? 2021/04/22 10:15 #64216

Mam 29 lat i 185 cm wzrostu i ważę 68 kilogramów i mogę się słodyczami opychać do oporu ale słodycze psują zęby to staram się hamować. Czy da się tak objadać słodyczami żeby nie szkodzić zębom?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Taboret - Street Workout podstawy

Taboret jest to jedno z podstawowych wejść na drążek, w poradniku znajdziesz przydatne ćwiczenia do nauki, oraz najczęstsze błędy. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.