Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: posiłki

posiłki 2020/09/17 13:23 #59732

  • NeuroD
  • NeuroD Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 129
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
No dobra a czym podbijacie węgle? Bo każdy piszę że łatwo, ale dla mnie to standardowo makarony, ryże kasze a przyznam że to z czasem się przejada.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 13:31 #59733

  • Kasia1990
  • Kasia1990 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 510
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 0
Poza ty co wymieniłeś to płatki owsiane (albo inne zbożowe), pieczywo i ziemniaki/ bataty. No i oczywiście owoce, ale to węglowodany proste. Dla urozmaicenia mogą być tortille (kupne są spoko, można zawinąć w nie cokolwiek i jest szybki posiłek), kluski, makarony ryżowe, jakieś naleśniki. Albo nawet popcorn :)

Baardzo polecam strączkowe - fasole, soczewice, ciecierzycę, groch. Mają i dużo węgli, i białka i są super zdrowe :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 13:33 #59734

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3339
  • Podziękowania: 194
  • Oklaski: 18
Jeżeli chcesz więcej kalorii zjeść to lepiej dowal tłuszczy np orzechami. Nie rozepchasz sobie żołądka a kalorii więcej wchłoniesz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 15:07 #59737

  • NeuroD
  • NeuroD Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 129
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Płatki stosuję ale orkiszowe, te owsiane to takie bez smaku i ciężko mi wchodzą od jakiegoś czasu więc je miele i wtedy z czymś używam. Pieczywa to nie jem prawie w ogóle :lol: rzadko jem jakieś posiłki z pieczywem, niestety kupuje zazwyczaj w biedrze gdzie jakość tego pieczywa jest słaba a z piekarni to nie opłaca się jak ma się szybko zmarnować. W sumie to co piszesz Kasia to stosuje :lol: myślałem że macie jakieś fajne sposoby na szybki posiłek z węglami.

Co do omletów to sam robię sobie takiego że daję :50 gram płatów orkiszowych (tutaj ilość dowolna), kilka gram orzechów (zależy czy chcę podbić tłuszczę), jakiś owoc (zazwyczaj banan), miarka białka, dwa jajka. Wszystko miele i wrzucam na patelnię. Na wierzch smaruję jogurtem jakimś owocowym z wysoką zawartością białka np. Skyr :lol: całkiem spora bomba kaloryczna ale długo siedzi na żołądku i daję mi kopa na dzień.
Ewentualnie ( tortilla, na to ser, szynka/kurczak, warzywka (dowolne co kto lubi), trochę przypraw, jajko lub 2, ser, tortilla)smażymy na patelni i śniadanie porządne :lol: często robię sobie takie śniadanie w weekendy gdzie jest dużo czasu i w miarę można to wszystko spalić.

Makro nie liczyłem tych potraw ale to samemu możecie sobie mniej więcej ustalić. :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 15:15 #59739

  • Kasia1990
  • Kasia1990 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 510
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 0
No wiesz, Ameryki tu nie odkryjemy :P Makaron i ryz są najszybsze i najłatwiejsze do strawienia. Ja jem je praktycznie na co dzień, ale w różnych konfiguracjach :) Czy makaron z różnymi sosami, makaron w zupie, makaron ze szpinakiem itd. Ryż jako risotto, ryż basmati na indyjską modłę albo sałatka z ryżem i nori a'la zdekonstruowane suchi ;) Itd. itp. Dzięki temu mi się nie nudzą.

I tak jak pisałam strączkowe. Czerwona soczewica jest super, polecam spróbować jeśli nie używasz :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 15:16 #59740

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3339
  • Podziękowania: 194
  • Oklaski: 18
Tylko później gazy i głupio na siłowni ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 15:19 #59742

  • Kasia1990
  • Kasia1990 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 510
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 0
Jak ktoś nigdy tego nie jadł to możliwe :pinch: Ale wlasnie czerwona soczewica jest najlzejsza, jak się przepłucze, dobrze ugotuje i doda przypraw typu kminek, majeranek to powinno być ok :) No i organizm szybko się przyzwyczaja. Ja nigdy nie miałam gazów po soczewicy :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 15:50 #59743

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3339
  • Podziękowania: 194
  • Oklaski: 18
z soczewicą się zgodzę. Ja gotuje soczewicę i dodaj mleczko kososowe i ostrą pastę curry + jakieś warzywo np paprykę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 16:00 #59744

  • Kasia1990
  • Kasia1990 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 510
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 0
O to to :) Ja muszę uważać na trawienie, więc i tak zwykle jest soczewica + ryż. I jest ok :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/17 20:32 #59754

  • CHM13LU
  • CHM13LU Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 447
  • Podziękowania: 20
  • Oklaski: 2
Ja ostatnio węgle podbijam Laysami z pieca :P. Mało tłuszczu, dużo węgli. Taka paczka na szybko jak nie mam co zjeść i 500 kcal wjeżdża :cheer:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/18 06:55 #59764

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3339
  • Podziękowania: 194
  • Oklaski: 18
A te kurkowe jadłeś? Pycha ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

posiłki 2020/09/18 19:51 #59790

  • CHM13LU
  • CHM13LU Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 447
  • Podziękowania: 20
  • Oklaski: 2
Jeszcze nie, ale jak znajdę to spróbuję :cheer:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 9 i 10

Dzisiaj zaprezentujemy dwa bardzo zbliżone do siebie triki, dzięki którym można `dosyć łatwo` przejść ze zwisu swobodnego do pozycji siedzącej na drążku. Wejście Hiszpańskie i Wejście Księcia...

Więcej…

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.