Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Metryka

Metryka 2020/06/21 00:50 #56720

  • Kr0pka
  • Kr0pka Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Cześć, z tej strony Mateusz a tu moja metryka :)
Wiek: 19
Wzrost: 182
Waga: 77,5

Ilość wykonanych pompek: 45
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 6,7
Ilość wykonanych dipów: 19
Ilość wykonywanych przysiadów: Robię w seriach nie wiem jaki max
Czy potrafisz zrobić: Handstand, front, back, l-sit, mostek: Umiem dragon flag, back lever, l-sit , muscle up gimnastyczny


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: wczoraj,4 dni temu, około 3-4 miesięcy temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): bardzo dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): rower, piłka nożna, bieganie
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): przykładowy trening
1. Podciąganie nachwyt: 5 serii po 4 powtórzenia
2. Dipy: 8 serii po 9 powtórzeń
3. Podciąganie podchwyt: 5 serii po 5 powtórzeń
4. Pompki na podwyższeniu 3 serie po 10
5. Ćwiczenia na korpus i brzuch
6. Pompki diamentowe 3 serie po 12

Przebyte kontuzje, urazy: nie
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: trenuje co 2 dni, mam sporo czasu więc mogę i 5-6 razy w tygodniu tylko nie wiem czy będzie to dla mnie dobre .
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom, park SW
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): dorzucić trochę mięśni oraz progresować w podciąganiu i elementach
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): hantle po 7,5 kg, drążek , sprzęt domowy , park SW

Jeśli chodzi o suplementację to izolat białka oraz mono kreatyny . Prosiłbym o jakieś sugestię względem treningu . Moje bf to mniej więcej 13-15 % i dobrze czuje się na tym poziomie . Może w przyszłości drobna redukcja ;)
############METRYKA KONIEC##############
Ostatnio zmieniany: 2020/06/21 00:51 przez Kr0pka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 08:55 #56722

  • Soczi
  • Soczi Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 64
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Jeżeli masz hantle to super sprawa, dorzuć do podciągania, dipów i pompek (w plecak). Ładnie sprogresujesz i dodatkowo zaskoczysz organizm.

Naucz się siłowego muscle-upa, rób dużo wysokich podciagnieć i bar dipów i woleć muscle upy w trening.

Dorzuć pike push up na barki.

Jeżeli grasz w piłkę i biegasz + treningi to dużo spalasz kcal. Policz sobie zapotrzebowanie kcal i wrzuć nadwyżkę jak chcesz więcej mięsa i dodatkowo pilnuj białka.
"We're not just here to take part — we're here to take over."
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 12:12 #56730

  • Kr0pka
  • Kr0pka Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Białko staram się trzymać na poziomie 1.6-2.2g na 1 kg . Co do diety to różnie bywa , moje zapotrzebowanie na utrzymanie wa to mniej więcej 3300-3400 kcal a jadam różnie raz 3100 raz 3800 ale staram się trzymać bilans tygodniowy na lekkim plusie .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 12:14 #56732

  • Kr0pka
  • Kr0pka Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Co do muscle up'a siłowego to myślę że jeszcze daleka droga . Za mało siły :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 12:30 #56733

  • Soczi
  • Soczi Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 64
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
No to wtedy dobrze jak trzymasz na plusie, jak dalej stoi waga to dodaj 100 kcal więcej.

Muscle up to nie tak daleka droga staraj się wysokie podciągnięcia robić i bar dipy.

Jeżeli chcesz sprogresowac podciagania no to ciężar dodaj do nich a z czasem ilość wzrośnie.
"We're not just here to take part — we're here to take over."
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 13:13 #56738

  • Kr0pka
  • Kr0pka Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
A nie mam za małej bazy do dokładania ciężaru ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 13:21 #56740

  • Soczi
  • Soczi Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 64
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
To nie ma nic do tego, po prostu zaczynasz od mniejszego i progressujesz. Zacznij sobie od 3-4 kg i co tydzień sprawdzaj czy dasz radę więcej. Robisz 4 serie po 5 podcisgniec to jest wystarczająca baza.
"We're not just here to take part — we're here to take over."
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 15:07 #56751

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 504
  • Podziękowania: 73
  • Oklaski: 10
Kr0pka napisał:
Co do muscle up'a siłowego to myślę że jeszcze daleka droga . Za mało siły :lol:

Zależy co mamy na myśli, bo tu terminologia nie jest ścisła. Jeżeli chodzi o MU ze swobodnego zwisu bez kippingu ale z dynamicznym podciągnięciem to kwestia czyszczenia techniki i jak Soczi pisał dopracowania wysokich podciągnięć.
Ale MU z powolnym podciągnięciem, bez dynamiki (tzn strict z ang) jest trudniejsze - zwłaszcza faza przejścia przez drążek, trzeba sporo siły.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/21 16:23 #56757

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 528
  • Podziękowania: 37
  • Oklaski: 4
U mnie fajny progres jest jak robię nie ma ustalonej ilości powtórzeń. Tylko pod upadek mięśniowy. Tak na 90%. Ale mam tylko 2 treningi na podciąganie w tygodniu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/22 15:28 #56814

  • Kr0pka
  • Kr0pka Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Mam drobne pytanie. Mianowicie co sądzicie o treningu dzielonym. Mi dziś udało się zrobić podciąganie nachwyt, podchwyt oraz dipy a później musiałem gdzieś pojechać. Wróciłem, zrobiłem pompki i korpus. Czy to ma sens?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/22 15:33 #56815

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 426
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Kr0pka napisał:
Mam drobne pytanie. Mianowicie co sądzicie o treningu dzielonym. Mi dziś udało się zrobić podciąganie nachwyt, podchwyt oraz dipy a później musiałem gdzieś pojechać. Wróciłem, zrobiłem pompki i korpus. Czy to ma sens?

ja wolę w jednym ciągu, bo jak przerwę zrobię dłuższą to wypadam z rytmu, nie mam już siły potem, przykładowo jak chodzi o sparingi, organizm stygnie przy dłuższej przerwie 5-15 minut, i ciężko wrócić do tej walki.
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka 2020/06/22 15:45 #56817

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 415
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 0
Objętość to objętość. Zrobiłeś to samo, nieważne czy razem czy osobno. Jeśli trening jest pod siłę, nie ma to znaczenia. Jeżeli natomiast ćwiczysz pod wytrzymałość - wręcz przeciwnie. To tak jakby przebiec maraton podzielony na kilometrowe etapy z przerwami pomiędzy:)

Jedyne, to warto rozgrzać się ponownie przed drugą turą, żeby się kontuzji nie nabawić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Park Street Workout Bemowo - Wielkie Otwarcie

No i się doczekaliśmy. Właśnie stanęły konstrukcje bemowskiego Parku do Street Workout.   Póki co Park jest w fazie budowy (beton dopiero wiąże), ale już na przyszłą sobotę (tj. 2014.03.29) planowane jest huczne otwarcie.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.