Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Dieta - Posiłki Masa/Redukcja

Dieta - Posiłki Masa/Redukcja 2020/05/25 14:02 #54648

• NeuroD
  • NeuroD Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Siemanko :)
W związku, że przeglądałem dzienniki osób tutaj trenujących i ich przemiany, postanowiłem bardziej przyjrzeć się swojemu odżywianiu i diecie. Ogólnie niedługo zamierzam trochę zredukować swoją ilość kg bo jakimś dziwnym trafem więcej się ich pojawiło :lol: :lol: a po treningu z ciężarem zamierzam wejść do poprawy MU co może nie wydać się już takie proste z tymi kilogramami :lol: Jestem laikiem w tym temacie i będę starał się zdrowo do tego przyłożyć więc wyszła chęć założenia tego tematu i uzyskania jakieś pomocy. Pytanie czy macie jakieś własne sprawdzone przepisy lub strony skąd czerpiecie inspirację żywieniowe? Gotować lubię ale jeżeli chodzi o pomysły to kompletnie nie mam do tego głowy. Chciałem żebyśmy dzielili się tutaj może jakimiś posiłkami z podaniem odpowiednich makro i pośrednio określenie czy posiłek byłby dobry na redukcje czy na masę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta - Posiłki Masa/Redukcja 2020/05/25 14:23 #54652

• Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Administrator
  • Podziękowania: 185
  • Oklaski: 18
Jesz to co lubisz w ilościach 80% zdrowo 20% -fastfoody,słodycze,alko. Potrzebne Ci jest fitatu na telefonie i obliczenie ilości kalorii, które spowodują deficyt u Ciebie.

Dieta - Posiłki Masa/Redukcja 2020/05/25 14:27 #54654

• NeuroD
  • NeuroD Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
Rabbek to wiem i aplikację mam. Bardziej to chodzi mi o to skąd czerpiecie jakieś inspirację na posiłki przepisy itp.

Dieta - Posiłki Masa/Redukcja 2020/05/25 14:30 #54655

• CHM13LU
  • CHM13LU Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 2