Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dieta

Dieta 2020/05/21 15:43 #54362

  • Bierixv
  • Bierixv Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Witam mam pytanie do was ponieważ mam treningi od następnego tygodnia i chciałbym wiedzieć ile kalorii mam jeść w sn to znaczy dziennie jem od 2800-3000 kcal ponieważ buduje mase i kiedy dojdą treningi piłki nożnej które trwają 1,30h i spale w nich mniej więcej te 500 kcal to mam jeść od 3300-3500 czy jeśc tyle ile dotychczas? by nie schudnąć
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta 2020/05/21 15:54 #54365

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2530
  • Podziękowania: 169
  • Oklaski: 18
Najlepiej obserwuj wskazania na wadzę i wygląd w lustrze. Możesz codziennie się ważyć jak wstaniesz i zapisywać a później wyliczyć z tego średnią. Jak ta średnia z tygodnia na tydzień będzie się zmieniać to reagujesz i dodajesz lub ujmujesz kalorii.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta 2020/05/21 16:22 #54368

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 724
  • Podziękowania: 64
  • Oklaski: 4
Jak często grasz w tą nogę, musisz dopasować aktywność przy obliczaniu zapotrzebowania po prostu i wtedy wyjdzie +/- zapotrzebowanie, ale jak Rabbek pisał będziesz musiał na bieżąco kontrolować i korygować. Zacznij od tego co obliczysz i później ewentualnie dorzuć 100 kcal, a jeśli to okaże się za mało to kolejne 100. Nie musisz jeść w 100% czystko bo wtedy ciężko jest to przejeść.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Treningi dla średnio zaawansowanych

Przyszedł czas na kolejną serię treningów, tym razem coś dla osób bardziej średnio zaawansowanych.

Treningi były utworzone na naszym forum dyskusyjnym dla konkretnych osób, ale być może znajdziecie tu coś co Wam się spodoba.

Więcej…

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Taboret - Street Workout podstawy

Taboret jest to jedno z podstawowych wejść na drążek, w poradniku znajdziesz przydatne ćwiczenia do nauki, oraz najczęstsze błędy. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.