Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dieta

Dieta 2020/05/21 15:43 #54362

  • Bierixv
  • Bierixv Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 40
  • Oklaski: 0
Witam mam pytanie do was ponieważ mam treningi od następnego tygodnia i chciałbym wiedzieć ile kalorii mam jeść w sn to znaczy dziennie jem od 2800-3000 kcal ponieważ buduje mase i kiedy dojdą treningi piłki nożnej które trwają 1,30h i spale w nich mniej więcej te 500 kcal to mam jeść od 3300-3500 czy jeśc tyle ile dotychczas? by nie schudnąć
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta 2020/05/21 15:54 #54365

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2975
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
Najlepiej obserwuj wskazania na wadzę i wygląd w lustrze. Możesz codziennie się ważyć jak wstaniesz i zapisywać a później wyliczyć z tego średnią. Jak ta średnia z tygodnia na tydzień będzie się zmieniać to reagujesz i dodajesz lub ujmujesz kalorii.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta 2020/05/21 16:22 #54368

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 950
  • Podziękowania: 86
  • Oklaski: 4
Jak często grasz w tą nogę, musisz dopasować aktywność przy obliczaniu zapotrzebowania po prostu i wtedy wyjdzie +/- zapotrzebowanie, ale jak Rabbek pisał będziesz musiał na bieżąco kontrolować i korygować. Zacznij od tego co obliczysz i później ewentualnie dorzuć 100 kcal, a jeśli to okaże się za mało to kolejne 100. Nie musisz jeść w 100% czystko bo wtedy ciężko jest to przejeść.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup

Tutorial - Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup exercises before Jak wiemy rozgrzewka jest jedną z najważniejszych części treningu. Jej prawidłowe przeprowadzenie zmniejsza ryzyko kontuzji, oraz poprawia efektywność treningu.

Więcej…

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Swing Gainer / Salto z drążka

Kolejny poradnik od Sebastiana: ″Dodając ten element do swoich występów, nie tylko urozmaicisz repertuar swoich umiejętności, ale przede wszystkim zachwycisz innych... Zapraszam do obejrzenia i nauki!″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.