Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Brak czasu na diete

Brak czasu na diete 2019/10/27 14:44 #50019

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 99
  • Oklaski: 0
Wstaje o 6:00 by zdążyć na busa. Rano mój żołądek jest scisniety i nie mam apetytu więc zazwyczaj nie jem nic . Do szkoły biorę bułkę lub drożdżowke. Wracam około 16 i jem obiad, robię shake białkowy a na kolacje jakiś omlet czasami.

Chciałem zacząć chodzić po szkole na park SW bo mam zaproszenie od grupy Skazani na Street Workout ale jaki w tym jest sens jak przed treningiem wiele godzin nic bym nie jadł a także jakieś dwie godziny po nim? Jak inni robią to ze maja pracę, szkole a jakoś csivzay, chodzą na siłownię, parki SW i nabierają tej masy mięśniowej? W wakacje miałem czas i mogłem w każdej chwili gdy chciałem cos zjeść a przyszła szkoła i waga natychmiast poleciała kilka kg w dół. Co ja mam niby zrobić? Jedzenie przygotowywane dzień wcześniej i zabierane w pudełkach raczej nie wchodzi w grę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/10/27 15:32 #50020

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
jedz obiady w szkole i masz sprawę rozwiązaną.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/10/27 16:33 #50021

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 597
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 4
a czemu przygotowywanie posiłków w pudełka nie wchodzi w gre? ja inaczej nie miałbym co jeść xd. Możesz wziąść np serek wiejski, banana i chleb ze słonecznikiem lub shejka do wypicia.
Trzeba się trochę postarać żeby coś osiagnąć.
Dla pocieszenia to powiem że najważniejsze jest dzienne zapotrzebowanie kaloryczne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/10/27 18:09 #50022

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 454
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 2
Zainwestuj w blender i problem z głowy.
Dajesz szklankę płatków owsianych, orzechy, miód mleko, białko, oliwa czy co tam chcesz i wypijasz w 2 min ponad 1000 kcal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/10/27 18:32 #50023

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
Dobrze koteł mówi. Nie dajesz rady zjeść dużej ilości kalorii to je wypij
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/10/27 18:55 #50024

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 597
  • Podziękowania: 36
  • Oklaski: 4
Również polecam. Smacznie, szybko i kalorycznie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/10/28 11:39 #50026

  • deyv_pl
  • deyv_pl Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • All day! every day!
  • Posty: 116
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
O 6.00 wstajesz i masz problem?? Proszę Cię - litości. Ja wstaję o 4 i robię wszystko po wstaniu, nie dość, że dla siebie to żona wstaje i ma wszystko gotowe.. Jedzenie w pudelkach to norma i niestety spowodowane dzisiejszymi czasami i nagonką na wszystko. Dodam jeszcze 4 letnia córka w domu i druga w drodze. Codziennie powrót o 15. Ale jest i czas na trening bieganie i trening w nogę. Wiesz gdzie leży problem?? U większości w tym, że pochłaniają im dużo czasu bzdety typu, telefon, komputer etc.. kolega Hruniak Ci dobrze napisał, żeby coś osiągnąć trzeba się trochę poświęcić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/10/31 14:03 #50076

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8267
  • Podziękowania: 496
  • Oklaski: 124
Śniadanie to najważniejszy posiłek.
Postaraj się zjeść coś co dostarczy przynajmniej 15g białka do Twojego organizmu.

Jeśli naprawdę jest problem to rób shake-a i wlej do jakiejś butelki i pij w szkole.


Ja rano zwykle rano jem 2 jajka sadzone na jakimś mięsku + kromka chleba.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/11/01 10:19 #50087

  • deyv_pl
  • deyv_pl Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • All day! every day!
  • Posty: 116
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
zulco - mam nadzieję, że ciemne pieczywo ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/11/01 11:28 #50089

  • Invictus95
  • Invictus95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 76
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
U mnie na śniadanje wpada, pół paczki kabanosów, serek wiejski, serek skyr, jogurt ze zwiększoną ilością białka o jakiś chlebek, śniadanie w 5 min i 1000 kcal załatwione a do tego 75g białka z samego rana, potem drugi posilek przed treningiem z 1000 kcal, i po treningu kolacja plus jakieś chipsy na podbicie węgli i mam świetnie zbilansowane posiłki i micha się zgadza.

Co do wstawania z rana i o braku czasu. Będąc w Norwegii wstawałem o 5 rano do pracy i brałem wszystkie nadgodziny, czasem siedziałem do 23 na budowie i do domu godzina drogi na piechote, wracałem robiłem trening, brałem prysznic, potem robiłem sobie jedzenie na cały następny dzień w pudełka i do lodówki. Oczywiście kolacje też jadłem, oraz śniadanie z rana jakaś jajecznica lub płatki z mlekiem i kawka. A byłem w stanie robić sobie tyle jedzenia i potem je zjadać że miałem ksywę tasiemiec.

Więc skończ się chłopcze użalać nad sobą bo wszystko się da tylko trzeba lepiej organizować swój czas.
Ćwicz ciężko, jedz dobrze, śpij dużo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): deyv_pl

Brak czasu na diete 2019/11/01 11:30 #50090

  • Invictus95
  • Invictus95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 76
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Druga wersja śniadania to jajecznica z 7 jaj z jakimś mięskiem i cebulką, nabij z rana białko i kalorie a reszte dnia bedziesz miał z górki ;)
Ćwicz ciężko, jedz dobrze, śpij dużo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/11/01 20:13 #50098

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8267
  • Podziękowania: 496
  • Oklaski: 124
Chleb jem w 90% ciemny i zwykle żytni.
Z jasnego pieczywa to czasem bułki jakieś podczas weekendowego wypadu.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/11/01 20:33 #50099

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
ja jem 80% jasnego i 20% ciemnego i nie przeszkadza mi to w redukowaniu czy przybieraniu wagi. Jeżeli już tak się czepiać czy jasne czy ciemne to trzeba byłoby wyeliminować zupełnie pszenice, która stanowi większość ciemnego pieczywa. Chyba ,że to pieczywo akurat jest 100% żytnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/11/01 22:57 #50102

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 635
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Ja tam wpierdzielam wszystko jak leci :D Ostatnio wpiepszałem talerz racuchów popijając mlekiem o 5 rano :blink: Chleb, bułki, wszystko. Ostatni tydzien jadłem jajecznice z 3 jajek 2 kromki chleba z maslem i do tego miska płatków na mleku. W szkole 100g kuskusu + jogurt skyr + 2 banany, 100g wafli ryzowych + 2 jablka. W domu co mamcia ugotowała + zwykle kilka kanapek. Wieczorem kanapki + shake wysokobiałkowy.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak czasu na diete 2019/11/14 12:40 #50283

  • parkour leito
  • parkour leito Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Plan zapisany to w połowie wykonany
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Zastanówmy się jeszcze raz, w czym jest problem, czy faktycznie czas stanowi przeszkodę, czy zła dieta, która nie wystarcza do funkcjonowania. Podstawową wartością jest chęć i zachęcam Cię do przynajmniej zjedzenia tak jak kolega powyżej może zacytujekoteł napisał:
Zainwestuj w blender i problem z głowy.
Dajesz szklankę płatków owsianych, orzechy, miód mleko, białko, oliwa czy co tam chcesz i wypijasz w 2 min ponad 1000 kcal.
Co mogę dodać od siebie to sprawy organizacyjne typowy chceck list przed wyjściem zapisz wszystko, co masz do zrobienia i jazda. Jest takie powiedzenie, które u mnie się sprawdza "Co zapisane to w 50% zrealizowane " Odezwij sie na forum i napisz, czy pomogło :)
"It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Confucius."
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hryniak
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Dynamiczne wejście na drążek / Dynamic bar entrance Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastaina. Co to tym razem będzie: ″Dynamiczne wejścia i triki są bardzo efektowne. Zapraszam do obejrzenia i nauki.″

Więcej…

Szkoła na drążku 6 - Zeskok z drążka

W tym tutorialu zaprezentowany został sposób na efektowny zeskok z drążka. Niestety, kolejny raz nie potrafię nadać temu ćwiczeniu polskiej nazwy.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.