Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Tauryna

Tauryna 2019/10/22 23:53 #49921

  • Emil
  • Emil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Hej, jak wspomniałem w przywitaniu trenuję jeszcze muay thai/kickboxing prócz kalisteniki. Treningi mam 5x w tygodniu, a żeby nie stracić tego czego się dorobiłem przez okres samej kalisteniki, staram się jeszcze trenować w domu 5-7 razy w tygodniu. Nie zawsze są to treningi intensywne (mówię o obecnych), nie tylko ze względu na zmęczenie, ale i ograniczenia czasowe. Tydzień dałem radę, potem były treningi przeplatane (słabe z mocniejszymi), potem organizm nie wyrobił i się przeziębiłem (nie byłem na tyle zmęczony by nie ćwiczyć), wróciłem do treningów przeplatanych i znowu na tydzień zostałem zarażony (tym razem już nie trenowałem). Wróciłem od tamtego tygodnia do ćwiczeń. Żeby jednak treningi miały sens, postanowiłem wzmocnić regenerację. Wiem, że dieta i sen są najważniejsze. Co do diety to uważam, że odżywiam się zdrowo i w sposób zrównoważony, co do snu jest problem przez nawyk, którego się nabawiłem w natłoku pracy i obecnie śpię około 7 godzin. Takie życie mam, w obecnej chwili nic z tym nie zrobię :). Zainteresowałem się suplementacją i postanowiłem kupić monohydrat kreatyny z tauryną. Przed treningiem w domu pijam koktajl (2 banany, sok z 1/2 cytryny, 200 ml wody, 3g kreatyny, 3g tauryny). O ile o zaletach kreatyny się przekonałem, o tyle w przypadku tauryny nie czuję efektów. Raz przed treningiem wziąłem 3g samej tauryny i w sumie nic. Potem 6g tauryny i też nic. Dziś dla porównania wziąłem samą kreatynę, niestety z przyczyn niezależnych nie mogłem zrobić treningu. Czy suplementacja tauryną daję faktyczne efekty czy nie? Nie zauważam ich, ale może chodzi tu o długotrwałe stosowanie albo wzmocnienie samej regeneracji (a nie jak w przypadku kreatyny również m.in. siły). Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/23 07:07 #49924

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
Tauryna ma za zadanie pobudzać a nie wspomagać regenerację. Czyli twoja kręatyna z tauryną stanowi jakby przedtreningówkę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/23 10:14 #49927

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 635
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Zma i aszwaganda
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/23 20:32 #49938

  • Emil
  • Emil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Problem w tym, że po niej nie czuję żadnego pobudzenia. Jest tak jak było przed zażyciem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/23 20:33 #49939

  • Emil
  • Emil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Nabemori napisał:
Zma i aszwaganda
Dzięki, o tym też myślałem, ale na obecną chwilę chodziło mi też o siłę i motywację do treningów
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/23 20:36 #49940

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
Zdrowszą opcją jak dla mnie byłaby yerba
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/23 22:06 #49945

  • Emil
  • Emil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Rabbek napisał:
Zdrowszą opcją jak dla mnie byłaby yerba
Dlaczego ? Czy yerba to nie jest w praktyce "mocniejsza zielona herbata" ? Myślę, że siły psychicznej na trening może i tak nie być, bo kofeina powoduje jedynie brak zmęczenia, a nie pobudzenie. Kiedyś miałem dość pracowity dzień i żeby jeszcze ogarnąć trening to wypiłem dwie filiżanki mocnej kawy (jedną w południe, drugą przed treningiem koło 21). Magnez był wypłukany chyba całkowicie, brak możliwości zrobienia dość prostych ćwiczeń przez ból mięśni i skurcze. Kreatyna jak i tauryna znajdują się normalnie w jedzeniu. Co do tauryny mam małą wiedzę, dlatego pytam. W przypadku tauryny czytałem, że dzienne zapotrzebowanie z jedzenia to około 1kg śledzi lub 2kg wołowiny. Takie ilości codziennie jedzenia, które jest teoretycznie zdrowe mogą zaszkodzić (chodzi o np. zakwaszanie organizmu). Oczywiście nie neguję spożywania mięsa, ani używania białka serwatkowego. W przypadku kreatyny mowa jest o 1kg mięsa, a w przypadku diety wychodzi w górnej granicy 90g białka z różnych źródeł (u mnie). Jeśli się mylę, proszę mnie popraw. Jestem pytającym i do tego w ogóle na grupie jestem od kilku dni, nie chcę abym został odebrany jako osoba "wszystkowiedząca"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/24 07:11 #49948

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 635
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Siła psychiczna siedzi tylko w twojej głowie. Motywacja nie istnieje jest tylko dyscyplina :)

Wszystkiego nie możesz mieć bo musiałbyś być na bombie. Co byś nie brał z supli zmęczenie i tak się pojawi. Suplementy między innymi pomagają to przezwyciężyć ale nie usuwają zmęczenia.

Przed treningiem mocna przedtreningowka, na wieczór Zma kreatyna no i może do tego d3 + k2.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/24 08:02 #49950

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2046
  • Podziękowania: 140
  • Oklaski: 17
Co do yerby to w przeciwieństwie do kawy nie wypłukuje minerałów
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tauryna 2019/10/24 15:46 #49952

  • Emil
  • Emil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Dzięki bardzo za pomoc. Co do pytania to chyba będę musiał dojść do odpowiedzi metodą prób i błędów. W temacie siły psychicznej - wiem o tym, jednak po jednej aktywności fizycznej, organizm jest zmęczony przez co nawet dyscyplina nie da satysfakcji z treningu przy braku sił. Kreatyna w tym przypadku faktycznie daje siłę, a nie maskuje zmęczenia. Tak jak wspomniałem dieta i sen są najważniejsze, a zmęczenie jest naturalną reakcją, jednak można je w pewnym stopniu zniwelować o co mi chodzi. Co do supli, które poleciłeś to biorę witaminę D3, magnez, kwasy omega-3 i suplement na sen z melatoniną i innymi substancjami wspomagającymi sen/regenerację. Gdy skończy mi się D3, zamierzam kupić dobrej jakości multiwitaminę co w sumie zastąpi D3, ZMA i kilka innych. Ashwagandhe chyba też będę musiał kupić ze względu na stres i poddenerwowanie, chociaż jedna kapsułka tego suplementu na sen zawiera 50 mg Ashwagandhy w tym 5% witanolidów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.