Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Proszę o pomoc przy treningach

Proszę o pomoc przy treningach 2019/02/11 21:32 #45137

Witam.

Wiek 22 lat
Wzrost 170cm
Waga 70kg

Ilosc wykonanych pompek 40
Podciagniecia nachwyt 12
Dipy 20

Biegam bardzo rzadko ostatni raz może z rok temu jak nie dawniej :)

Ogolny stan fizyczny (dobry)

Trenowałem na siłowni 2 lata ale mialem przerwe tez kolo 2 lata teraz od około dwóch miesiecy zaczynam z kalenistyką

Przebyte kontuzje: Miałem kiedyś przepukline ale dawno z 10 lat temu

Ile dni mogę trenować: pracuje za granicą jako pracownik fizyczny zazwyczaj po 10 godzin czasami 12 i tu
moje pytanie czy trening 4-5 razy w tygodniu to za dużo przy takim trybie pracy czy nie przemęcze mieśni czasami

Trening bede robił na mieszkaniu jak narazie mam dostęp do drążka załozyłem sobie w futrynie i poręcze do dipów

Co chciałbym osiągnąć głownie zależy mi na sile i nauce trików, pozycji statycznych na poczatek myslałem o L-sit i back lever.

Przez te 2 miesiace mój trening to

Rozjazdy na kółku do ćwiczeń 10x4serie
Podciagniecia nachwyt 6x4 serie
Scyzoryki 20x4 serie
Pompki diamentowe 15x4 serie
Uginanie kolan do klatki piersiowej na poręczach 12x4 serie
podciaganie podchwyt 8x4 serie
dipy 10x4 serie
plank bokiem 30 sekund na strone po 4 serie

Chciałem sie dowiedziec czy mogę cwiczyć dalej tym planem jesli dołozył bym do tego np jakies cwiczenia na prostowniki
supermeny oraz zapytać co z treningiem pod figury ktorych chciałbym się zacząc uczyc i jak to rozplanowac i podzielic z normalnym treningiem siłowym jestem kompletnie zielony w tym temacie takze prosiłbym o wyrozumiałość :)


Dzieki i pozdrawiam :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Proszę o pomoc przy treningach 2019/02/11 21:52 #45138

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Z elememtami/trikami nie pomogę (nie moja bajka). Co do łączenia bazy z elementami nie ma problemu. W zależności od celów i czasu możesz zrobić np. 1/2 dni bazy oraz 2 dni elementów lub nawet 1 konkretny dzień bazy, a reszta elementy.
Co do ilości treningów i pracy fizycznej to przy w miarę ogarniętym żywieniu i ilości snu nie powinno być najmniejszych problemów.
Ostatnio zmieniany: 2019/02/11 21:53 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): mateuszpro123

Proszę o pomoc przy treningach 2019/02/12 08:29 #45140

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 690
  • Podziękowania: 53
  • Oklaski: 8
Jeżeli już 2 miesiące ćwiczysz i nie czujesz zmęczenia jak jeszcze pracujesz czasem po 12 godzin no to sam wiesz czy 5 treningów w tygodniu to dużo. Jeden może przy takiej pracy zrobić 1 trening w tygodniu a inny może robić codziennie i będzie mu mało, więc tutaj zależy czy jesteś bardzo zmęczony i na drugi dzień możesz normlanie chodzić.
Niby pod figury się skupiasz ale i tak bym radził nogi robić a w Twoim planie tego brakuje.
Kura Workout ma poradniki pod wszystkie figury także u niego zobacz i progresje przed treningiem bazowym wykonuj.
Patrzyłeś może na przykładowe treningi co w artykułach są, może znajdziesz coś co Ci się się spodoba.
Ogółem Twój plan trochę taki niekompletny i ubogi bo mało ćwiczeń, 2 rodzaje podciągań tylko.
Na pewno dodałbym zwykłe pompki, pompki pike, ćwiczenie na brzuch na drążku i na prostowniki właśnie.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): mateuszpro123

Proszę o pomoc przy treningach 2019/02/14 21:44 #45205

Dzięki za porady :) trochę zmodyfikowałem swój trening

zwykłe pompki 20x4
podciąganie szeroko nachwyt 8x4
rozjazdy na kółku 15x4
dipy zwykłe 2x12 dipy na pojedyńczym drązku 2x12
scyzoryki 20x4
pompki diamentowe 15x4
podciaganie na wasko podchwyt 10x4
supermany 15x4
unoszenie bioder w podporze na łokciu (pozycja plank bokiem) 15x4
pompki pike 12x4
podciaganie wasko nachwyt 8x4
wznosy kolan do klatki piersiowej na drązku 15x4

i ćwicze w taki sposób

20min rozgrzewki
10 min delikatnych progresji pod figury
i pozniej trening wykonuje obwodowo i dziele to wszystko na te 4 serie odpoczynki 3min
pomiedzy seriami trening zajmuje mi gdzies okolo 1godz 30min razem z rozgrzewka
wykonuje go 3 razy w tygodniu a 2 dni w tygodniu skupiam sie tylko na figurach
co do tych nóg to coś będę chciał dodać jeszcze :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć,
bo nikt za mnie nie umrze.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Recenzja z otwarcia Street Workout Parku Bemowo

Otwarcie Street Workout Parku mamy już za sobą. Organizatorzy zadbali o świetną atmosferę i nie pozwolili, by było nudno. Pogoda dopisała. Ludzie dopisali. Czego chcieć więcej?...  

Więcej…

Taboret - Street Workout podstawy

Taboret jest to jedno z podstawowych wejść na drążek, w poradniku znajdziesz przydatne ćwiczenia do nauki, oraz najczęstsze błędy. Miłego oglądania.

Więcej…

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.