Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Suple na masę

Suple na masę 2018/02/21 11:12 #39768

• Bartez24
  • Bartez24 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Oklaski: 0
Siema! Szukam pomocy odnośnie suplementacji przyśpieszającej przyrost masy mięśniowej. Krótko o mnie - trenuję od 2 miesięcy, głównie FBW i split, dieta pudełkowa, bo jakoś nie mam czasu oraz zdolności kulinarnych (ponoć jest dobra, bo wszystko wyliczone jak trzeba). Niestety progresu nadal brak... Waga wzrosła o marne 2 kg i coś mi się wydaje, że zamiast tkanki mięśniowej jest tłuszczowa. Liczę na Wasze wsparcie!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Suple na masę 2018/02/21 14:33 #39769

• zvbkowicz
  • zvbkowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
Gainer + Białko + Trening = Masa mięsniowa

Suple na masę 2018/02/21 17:06 #39772

• fresz
  • fresz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cuda trzeba chwilkę poczekać
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 11
Temat masy to temat rzeka, najłatwiej jedz wiecej niż teraz a kalorie nabijaj zbilansowanymi posilkami, trenuj splitem i zwiększ regeneracje tzn wydłuż czas odpoczynku. Do tego obserwuj się w lustrze jak zacznie cię zalewać to zmiejsz węgle. To w wielkim skrócie i to raczej najprostsza droga. A jak nie dajesz rady zjeśc odpowiedniej liczby kalorii to kup coś na poprawe łaknienia. Pozdro
Zakręt jest jak bar wchodzisz bez gazu wychodzisz na.

Suple na masę 2018/02/27 12:46 #39838

• Markusos
  • Markusos Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi