Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: zupełnie zielony

zupełnie zielony 2017/09/18 12:56 #38457

  • Sergiusz
  • Sergiusz Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Witam serdecznie wszystkich. Proszę o wyrozumiałość jeśli coś namieszam. Otóż mam 56 lat i od około miesiąca ćwiczę. Na razie oczywiście jest to ogólnorozwojówka, zamierzamjednak zacząć ćwiczyć bardziej serio. Pomyślicie że odp...staremu. Otóż nie, powód jest inny. Zawsze byłem znacznie sprawniejszy od przeciętnego Kowalskiego. Przez szereg lat trenowałem sztuki walki, gimnastykowałem się , itd. Przy wzroście 178 ważyłem zawsze w granicach 70-72 kg i byłem raczej " wyżyłowany".Szpagat, siłowe stanie na rękach czy wszelkiego rodzaju wychwyty i stójki nie stanowiły problemu.Był też okres gdy ważyłem 85 kg, byłem trochę " przypakowany". Od kilku lat nie ćwiczyłem absolutnie i wyhodowałem nieco tłuszczu. Przy drobnokościstej budowie ważyłem 85 kg. W ciągu niecałych 3 miesięcy zbiłem wagę do 70 kg, a nawet nieco niżej. Teraz ważę 72 kg, ćwiczę i mam nadzieję nabrać trochę masy mięśniowej. Siły też, bo o ile kiedyś robiłem bez problemu np. 50 pompek, czy 30 podciągnięć, to teraz...Tragedia. Nie chcę być typowym brzuchaczem, "Januszem" z łysiną, w skarpetkach i sandałach. Chciałbym poprawić sylwetkę, nabrać trochę siły. Wiem, że nie będzie łatwo, do dawnej formy raczej nie uda się wrócić. Nie wyglądam na swoje lata, nie czuję się staruszkiem.I tu jest moja prośba: poradźcie jak ćwiczyć! Jaka dieta, itd. Niemam zamisru z nikim się ścigać, robić wymyślnych kombinacji, itd. Chcę, jak już pisałem nabrać siły i masy mięśniowej, a nie chcę popełniać błędów. Pomóżcie !
Pozdrawiam.
Sergiusz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2017/09/18 15:53 #38460

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7494
  • Podziękowania: 437
  • Oklaski: 114
Powoli do celu.
Na pewno nie jest za późno żeby wrócić do treningów.

Najlepszy trening na start według mnie to będzie ten: workout-polska....eningwdomu


Niektóre ćwiczenia możesz podmienić na trudniejsze wersje, ale nie musisz.
Z nikim się nie będziesz ścigał, tylko trenował sam dla siebie.

Rozgrzewkę wykonuj obowiązkowo.


Spróbuj wykonać taki trening i napisz jak CI poszło.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/06 11:08 #39672

  • Sergiusz
  • Sergiusz Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Witam. Zacznę od podziękowań dla Zulco-dzięki za słowa otuchy i ukierunkowanie. Zgodnie z Twoimi sugestiami twardo ćwiczę wg podanego programu. Efekty są już widoczne!
Wzrost masy mięśniowej (tłuszczowej niestety troszkę też), wzrost siły... I tu jest pewien problem. Robię 40 pompek klasycznych. Gdybym sprężył się ,to pewnie i 45 by dało radę. Z podciągnięciami jest gorzej, wiadomo każdy kilogram masy więcej to więcej do dźwigania. Jem rozsądnie, dużo białka, dodatkowo wspomagam się odżywką białkową, łykam witaminy.
Trenuję około 35 minut co drugi dzień, dodatkowo po 2,3 serie z hantlami na poszczególne grupy mięśniowe, dbam o regenerację. Zakwasów nie mam. Pamiętam o rozgrzewce i rozciąganiu(dodatkowe 20 minut przy treningu) Oczywiście czasami zmieniam ćwiczenia by mięsnie się zbytnio nie przyzwyczaiły. Staram się progresować wysiłek. Mimo wszystko boję się, by za bardzo się nie otłuścić.Jeśli możesz coś doradzić, będę wdzięczny.
Pozdrawiam wszystkich.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/06 12:36 #39674

  • sebol
  • sebol Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1222
  • Podziękowania: 131
  • Oklaski: 19
O ile to nie jest problem w dni nietreningowe wykonuj cardio lub zacznij biegać (lekki) z samego rana po przebudzeniu (wskazane jest spożycie BCAA przed biegiem). W dni nietreningowe ogranicz spożycie węgli i tłuszczu (tego niezdrowego oczywiście) po południu, a bazuj na chudym mięsie, rybach, warzywach i dużo wody. Powodzenia
"Cóż za hańbą jest dla człowieka zestarzeć się bez ujrzenia jak piękne i silne może być jego ciało.”
SOKRATES
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/06 13:49 #39675

  • Sergiusz
  • Sergiusz Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Witam i dziękuję za radę. Z bieganiem może być lekki problem, co do cardio to dam radę. Może uda się robić naprzemiennie i to i to. Zacznę " od zaraz". Jeśli możesz, podpowiedz mi proszę jakiej firmy BCAA i białko będą najlepsze pod względem ceny i jakości. Myślę że nikt nie potraktuje tego jako kryptoreklamę. Na rynku jest tego ustrojstwa bardzo dużo, a nie wszystko jest b.dobrej jakości. No i ceny też są różne...
Pozdrawiam.

Jeśli ktoś ma jeszcze inne(sprawdzone) sugestie będę wdzięczny.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Sergiusz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/06 14:12 #39676

  • sebol
  • sebol Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1222
  • Podziękowania: 131
  • Oklaski: 19
BCAA mam z TRECA i bardzo sobie chwalę "GOLD CORE BCAA HIGH SPEED". Białko jeżeli chodzi o małą ilość cukru to z "BELTOR WHEY GRAND" ale to sporadycznie wolę naturalne jedzenie. Pozdrawiam
"Cóż za hańbą jest dla człowieka zestarzeć się bez ujrzenia jak piękne i silne może być jego ciało.”
SOKRATES
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/09 15:25 #39689

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7494
  • Podziękowania: 437
  • Oklaski: 114
W jajkach i czerwonym mięsie też jest BCAA.

Suplementacja powinna się odbywać tylko przy niedoborach.

Co do białka, to nadmiar może wpływać negatywnie na nerki, więc tak z głową.
Liczyłeś ile tego białka dziennie wcinasz?
120g dziennie w zupełności wystarczy, bo nie jesteś kulturystą w cyklu masowania.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/09 18:24 #39705

  • Sergiusz
  • Sergiusz Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Witam serdecznie.Zulco, dzięki za zainteresowanie, duży szacun dla Ciebie.
Po dokładnym przeliczeniu wychodzi mi że łącznie z jedną porcją
odżywki dziennie zjadam około 120 - 130 gram białka.Oczywiście jem jajka, mięso ,ryż, płatki owsiane, wszelkie kasze itd.. Nie przejadam się, staram się by było to urozmaicone, ale nie szaleję.Do płatków dodaję słonecznik, orzechy ,rodzynki,żurawinę. Jem serek wiejski( np ze szczypiorkiem). Nie mam problemów z trawieniem laktozy, więc jest też i mleko. Staram się używać jak najmniej cukru.Oczywiście jem warzywa i owoce, ale też bez szaleństwa.
Jeśli chodzi o suplementy typu kreatyna czy BCAA to na razie nie ruszam ich. To ew."melodia przyszłości" w razie potrzeby.
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/09 18:58 #39708

  • Sergiusz
  • Sergiusz Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Wyjaśnię moją ciekawość w temacie: Mam kolegę który od 30 lat trenuje kulturystykę, jest instruktorem. Trenuje bez anabolików .Dla niego wszelkie kreatyny,bcaa,argininy i inne to codziennośc, ale sądzę, że on to robi dla podtrzymania muskulatury. W wieku prawie 70 lat wygląda tak, że niejeden znacznie młodszy paker wysiada. Specjalne obiady, itd.
Nie chcę by mi żona powiedziała, że na starość wariuję i wymagam gotowania oddzielnych obiadów i s pecjalnej diety.Arnoldem nie zostanę, nie mam zamiaru. Chcę tylko poprawić sylwetkę, no i formę, a nie chcę robić głupot . Stąd moja ciekawość
Pozdrawiam wszystkich
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/12 11:57 #39723

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 355
  • Podziękowania: 12
  • Oklaski: 4
Suplementy to jedynie dodatek, uzupełnianie braków jak zostało wyżej wspomniane :) Przy dobrej diecie nie są one aż tak bardzo potrzebne, bardziej brałbym tutaj pod uwagę witaminy, które też można dobierać w zależności od niedoborów. BCAA bym szczerze mówiąc odpuścił, coraz więcej "kumatych" osób mówi że jednak nie działa (były nawet badania na ten temat). Jedyny sens to branie BCAA na czczo, ale moim zdaniem przy dobrej diecie i tak szkoda na to kasy.
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/12 13:37 #39729

  • Sergiusz
  • Sergiusz Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
W internecie jest od cholery różnych, często sprzecznych opinii nt suplementów. Ja próbuję zachować zdrowy rozsądek i stąd moje pytania.Nakupić głupot i wydać masę kasy to nie problem,znam takich oszołomów.Wiem, że sam trening bez diety da niewiele, toteż staram się,aby dostarczyć organizmowi wszystko co trzeba. Ewentualne niedobory uzupełniam - łykam witaminy np centrum complex. Jeżeli chodzi o białko, to sprawa przzedstawia się następująco: ważę 76 kg i aby zapewnić te około 2 g/kg wagi wspomagam się odżywką białkową.Dziennie wychodzi to około 120- 130 g. Czasami trochę więcej.Co do białka,to opinie też są podzielone- jedni mówią około 2 g/kg wagi, inni o ponad 2 i więcej.Nie mam zamiaru przesadzać ani z suplementami, ani z treningiem, chociażby ze względu na wiek. Ale nie ukrywam, że również ze względu na wiek przydałoby się lekkie wspomaganie.Wiadomo wolniejszy metabolizm, mniejszy poziom testosteronu itd..Oczywiście nie myślę o koksie, szkoda zdrowia. Dlatego każda sugestia jest dla mnie na wagę złota. Ponad 30 lat temu po prostu ćwiczyłem i dobrze jadłem,efekty było widać szybko. No a teraz, wiadomo,potrzeba więcej czasu i nieco innych metod. Trochę czasu jaszcze upłynie gdy będę mógł ćwiczyć np 4 razy tygodniowo po 1.5 godz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

zupełnie zielony 2018/02/12 13:39 #39730

  • Sergiusz
  • Sergiusz Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Wkradł się mały błąd.Łącznie z odżywką białka wychodzi ok 130 gram.Odżywki biorę jedną porcję, nieco ponad 30 gram
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.

Kalendarz

Feb 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Szkoła na drążku 6 - Zeskok z drążka

W tym tutorialu zaprezentowany został sposób na efektowny zeskok z drążka. Niestety, kolejny raz nie potrafię nadać temu ćwiczeniu polskiej nazwy.

Więcej…

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.