Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tutaj każdy może zadać pytanie i każdy może na nie odpowiadać.
Zabronione jest tutaj używanie wulgaryzmów i obrażanie innych użytkowników.

TEMAT: pomoc w treningu

pomoc w treningu 2018/02/22 18:31 #39782

  • street workout
  • street workout Avatar
Witam! Ćwiczę około 14 miesięcy, przez rok wykonywałem jedynie podstawowe ćwiczenia na wzmocnienie mięśni od około 2 miesięcy wykonuję ćwiczenia pod różne figury. Chciałbym się dowiedzieć jaki rodzaj treningu poprawiłby wytrzymałość moich mięśni. Zależy mi na tym, ze względu na mój masakrycznie wolny progres a wręcz jego brak: rzecz w tym że nie mogę długo wytrzymać ćwicząc. po kilku seriach podciagnięć na drążku(około 40 powtórzeniach) czuję że moje mięśnie nie dają rady dalej ćwiczyć i za nic nie zrobię kolejnego powtórzenia( gdy jestem wypoczęty potrafię zrobić kilka prawie czystych wejść nad drążek, potrzymać trochę figurę back lever no i ogólnie czuję się świetnie lecz to szybko mija). Gdy zejdę z drążka i jestem ledwo żywy okazuje się że za 20 minut moje ciało nie odczuwa żadnego zmęczenia i odczuwam niedosyt. Przez tą "dolegliwość" tak jak napisałem wcześniej progres idzie i bardzo wolno tym bardziej że zanim zacząłem się podciągać umiałem to zrobić koło 14 razy(teraz robię tylko 20 i wydaje mi się że jak na taki czas ćwiczeń to bardzo mało). Próbowałem ćwiczyć pod wytrzymałość wykonując trening piramidkowy w którym w sumie wychodziło mi od 64 do 67 powtórzeń. Tyle mniej więcej robię obecnie więc tego typu trening mi raczej nie pomógł gdyż już na samym początku robiłem w nim od 54 do 60 powtórzeń. Taki sam problem mam z pompkami, tak naprawdę jedyny postęp widzę w mięśniach brzucha których twardość oraz wytrzymałość niewiarygodnie się polepszyła. W związku z tym wszystkim zadaję pytanie i proszę o radę: w jaki sposób mógłbym poprawić wytrzymałość mięśni? Z góry dziękuję.

pomoc w treningu 2018/02/22 19:38 #39784

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 286
  • Podziękowania: 28
  • Oklaski: 1
Założ konto, wypełnij metrykę, to bardzo się przyda.

Jeśli chcesz zwiększyć wytrzymałość w podciąganiu to ogólna zasada to: krótkie przerwy, dużo serii, kilka powtórzeń w jednym
Może spróbuj zamiast piramidki drabine? (1>x>1)

Może dopadła Cię stagnacja? Regularnie zwiększałeś ilość powtórzeń?
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

pomoc w treningu 2018/02/22 20:14 #39788

  • street workout
  • street workout Avatar
Jeżeli chodzi o zwiększanie ilości powtórzeń to przez pewien czas od rozpoczęcia treningów działała metoda piramidy, w którymś momencie doszedłem do tych 10-12 powtórzeń więcej w treningu lecz nie daję rady złamać tej granicy, zawsze w treningu dochodzę do tego samego miejsca mniej więcej, a czasem w ogóle osiągam absurdalny wynik 10 powtórzeń mniej niż powinienem i to mnie zastanawia. Jeśli chodzi o treningi w seriach to robiłem takie na samym początku a później głównie treningi obwodowe złożone z różnych ćwiczeń, nie było to tylko podciąganie.

pomoc w treningu 2018/02/23 18:53 #39794

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 261
  • Podziękowania: 37
  • Oklaski: 6
Jeżeli chcesz robić elementy to rób raczej siłe i w treningu wykonuj ciężkie ćwiczenia tylko z mniejszą ilością powtórzeń i dłuższymi przerwami.

pomoc w treningu 2018/02/24 16:17 #39813

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
Rób obwody z małą ilością powtórzeń, ale więcej serii.
Dodatkowo 2h przed treningiem zjedz porządny posiłek.
Musisz mieć przecież energie.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl

pomoc w treningu 2018/02/25 14:43 #39824

  • street workout
  • street workout Avatar
Czy jeżeli potrafię zrobić 20 podciągnięć no i powiedzmy te 50 pompek to trenowanie 5-8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu w obwodzie tyle że z krótkimi przerwami jest dobrym rozwiązaniem? z większą ilością powtórzeń długo nie wytrzymam

pomoc w treningu 2018/02/25 18:17 #39826

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 261
  • Podziękowania: 37
  • Oklaski: 6
Jak najbardziej takie coś się nadaje.

pomoc w treningu 2018/03/28 20:38 #40183

  • street workout
  • street workout Avatar
Witam. Próbowałem ćwiczyć według wskazówek lecz gdy robię mniej więcej 4 obwód(w każdym jest z 6 ćwiczeń po 6 powtórzeń) po prostu nie mogę go skończyć gdyż nie mam siły wykonać kolejnego powtórzenia natomiast moje mięśnie- co jest w tym najdziwniejsze- stawiają opór tylko i wyłącznie przy tym ostatnim powtórzeniu i nawet za bardzo nie bolą tylko tyle że się blokują. Niemal zawsze towarzyszą temu mdłości tak jakbym przebiegł niewyobrażalny dystans a gdy kończe trening okazuje się że ani trochę moje mięśnie nie są obolałe. Co jeszcze mnie zastanawia to fakt iż jeszcze nigdy podczas treningu nie poczułem bólu mięśni pleców tak jakby ich nie było a podobno przy podciąganiu intensywnie pracują. Zawsze wszystko idzie w ramiona a i one nigdy nie pieką tak jak powinny jakby się wogóle nie rozwijały. Inaczej jest tylko z nogami, brzuchem oraz przedramionami które trenuję z obciążeniem. Ciekawi mnie co może być przyczyną takiego stanu. Dodam iż gdy czasami wykonuję treningi siłowe ze sztangą mięśnie pieką bardzo zupełnie inaczej niż przy tych obwodach.

pomoc w treningu 2018/04/03 11:30 #40226

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
No niestety, musisz przekraczać swoje granice żeby iść do przodu.
To nie jest wygodne.
Możesz to robić mniejszymi krokami, albo do porzygu na każdym treningu.

Może zamiast obwodów wypróbujesz drabinki.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl

pomoc w treningu 2018/05/14 15:00 #40764

  • street workout
  • street workout Avatar
Witam! Dziękuję za pomoc odnośnie treningu obwodowego. Ostatnio coraz lepiej mi to idzie. Mam jeszcze pytanie związane z treningiem mięśni brzucha, mianowicie przez ile czasu wykonywać ćwiczenia w stylu tych szybkich przy leżeniu na podłodze? Do tej pory robiłem zawsze kilka obwodów złożonych z kilku ćwiczen bez odpoczynku pomiędzy nimi i co prawda brzuch bardzo wtedy palił lecz przy odpoczynku przez 20 sekund pomiędzy obwodami zdążał się nieco zregenerować i byłem w stanie ćwiczyć wtedy mimo bólu do koloejnej przerwy i tak w nieskoczoność. Dlatego chcę się dowiedzieć kiedy konczyć taki trening.

pomoc w treningu 2018/05/15 16:15 #40786

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
Brzuch pomaga stabilizować sylwetkę podczas poruszania, siedzenia itp. Pracuje prawie 18h na dobę.
Składa się w przeważającej mierze z mięśni czerwonych.
Te mięśnie lubią długotrwały wysiłek (lubią? bardziej są przystosowane do długotrwałego wysiłku).

Trening brzucha który wykonujesz to trening wytrzymałościowy. Ile powinien trwać? To zależy od Ciebie.
Może trwać 10 minut, a może 30minut.

A może zmienisz trening brzucha na trening bardziej siłowy.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl

pomoc w treningu 2018/05/15 18:48 #40788

  • Street workout
  • Street workout Avatar
Nie mam pojęcia jak mam to rozplanować. Mój cel jest w teorii prosty jak największa sprawność fizyczna na wszystkich płaszczyznach czy to siła czy wytrzalosc czy gibkość i tak dalej. Z brzuchem tak samo chciałbym aby był i silny i wytrzymały. Czy da się to osiągnąć przeplatając trening wytrzymałościowy z siłowym? Na przykład jednego dnia robić szybkie serie na podłodze a drugiego na przykład unoszenie prostych nóg do drążka?

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

May 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Break The Bar! vol. 2 - Street Workout Freestyle Contest

Po udanej pierwszej edycji zawodów: Break The Bar!, przyszła pora na ich kolejną edycję.   Poniżej zamieszczamy pierwsze wzmianki o imprezie. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.