× Tutaj każdy może zadać pytanie i każdy może na nie odpowiadać.
Zabronione jest tutaj używanie wulgaryzmów i obrażanie innych użytkowników.

codzienne treningi

  • Yaaaa
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2016/02/17 23:45 #21368 przez Yaaaa
codzienne treningi was created by Yaaaa
Siemanko / chciałbym się od was dowiedzieć jednej rzeczy /
Ćwiczę już około 2 lat / mniej i bardziej intensywnie
Od jakiegoś czasu zacząłem dzień w dzień robić przynajmniej po 10 serii na drążku różnymi chwytami. Wychodzi mi około 100 podciągnięć na trening / plus minus cośtam

I teraz pytanie / jest sens dzień w dzień tak ćwiczyć ? kumpel mi ostatnio rzucił hasło typu /przećwiczysz się i zaczniesz tracić siłę / mięśnie/
Jest w tym coś czy śmiało mogę robić takie treningi i rosnąć w moc? ;D
  • lewy95
  • lewy95 Avatar
  • Wylogowany
  • Premium Member
  • Premium Member
  • "Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą"
Więcej
2016/02/18 00:00 #21369 przez lewy95
Replied by lewy95 on topic codzienne treningi
Ciekawy artukuł poczytaj sobie :)

TRENING CODZIENNY vs KILKA SESJI TRENINGOWYCH NA TYDZIEŃ

Ostatnią kwestią nad którą musimy się zastanowić jest częstotliwość treningów. Jest to chyba najbardziej sporna kwestia jeżeli chodzi o planowanie treningów pod Street Workout. Wieluzaawansowanych trenujących SW ćwiczy praktycznie codziennie. Warto jednak pamiętać, że takie osoby nie skupiają się głównie na poprawie siły czy wytrzymałości. Na pewnym stopniu zaawansowania zaczynają pracować nad jakością wykonywanych ćwiczeń, nad nowymi trudniejszymi figurami itp. Zatem raczej nie doprowadzają się na każdym treningu do maksymalnego wyczerpania i są w stanie się w miarę szybko zregenerować. Początkujący i średnio-zaawansowani skupiają się głównie właśnie na czymś przeciwnym – na budowaniu siły i wytrzymałości, dlatego trening takich osób często trwa aż do załamania mięśniowego, czyli do wycieńczenia mięśni (co jest błędem, ale to temat na inny wpis).

Warto także pamiętać, że jeżeli zaczniemy trenować z np. jednodniowymi przerwami pomiędzy dniami treningowymi, to zachowujemy na przyszłość możliwość zwiększenia ilości treningów o dodatkowe dni. Za to trenując od początku dzień w dzień, najczęściej na maksymalnych obrotach, łatwo możemy doprowadzić się do przetrenowania i konieczności przerwania treningów na pewien czas. Łatwiej jest dodać dzień treningu, niż szybko się zregenerować po przetrenowaniu.

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2016/02/18 10:32 #21376 przez zulco
Replied by zulco on topic codzienne treningi
Rosnąć w moc nie będziesz przy codziennych treningach.
Więcej nie znaczy lepiej.


Przykład:
Jak byś trenował tylko 2x w tygodniu, to dzień po treningu organizm zaczął by się regenerować. Przez kolejne dni zerwane podczas treningu włókna mięśniowe zrastały by się i stawały grubsze i mocniejsze. Oczywiście trzeba im wtedy dostarczyć odpowiedniego budulca żeby mogły się zregenerować.
Na kolejny trening poszedł byś bardziej wypoczęty i zregenerowany, przez co mógł byś wydajniej trenować.
Po kilku tygodniach (czyli kilku x2 okresach regeneracji) mięśnie zwiększyły by swoją objętość i siłę.
Efekty treningowe były by szybsze i bardziej widoczne.

Ale skoro trenujesz już około 2 lata to chyba powinieneś o tym wiedzieć.

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl
Więcej
2016/02/18 11:30 #21378 przez Krzysiek77
Replied by Krzysiek77 on topic codzienne treningi
Powinieneś zulco flaszkę postawić :)

NO PAIN NO GAIN
  • Yaaaa
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2016/02/18 11:35 #21379 przez Yaaaa
Replied by Yaaaa on topic codzienne treningi
Oka / dziękuję panowie :)
W takim razie muszę stworzyć nowy plan.
Faktycznie przez ostatnie dni odczułem efekt zajechania mięśni...
Więcej
2016/02/20 20:03 #21445 przez martian
Replied by martian on topic codzienne treningi
Też padłem na początku swojej przygody z treningami ofiarą codziennego wycisku, satysfakcja jest nieziemska bo budujesz wytrwałość i pokazujesz sobie, że potrafisz... ale to by było na tyle. Niestety po roku takiego ćwiczenia dzień w dzień oczekiwałem dużo bardziej spektakularnych efektów i dopiero wtedy doszedłem do wniosku, że mój przerost motywacji tak naprawdę stoi mi na przeszkodzie w zbudowaniu umięśnionego ciała. Czasami warto sobie wpoić zasadę "less is more" :)
Moderatorzy: Rabbek
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum

    • Plan
    • 2022/11/25 10:50