× Tutaj każdy może zadać pytanie i każdy może na nie odpowiadać.
Zabronione jest tutaj używanie wulgaryzmów i obrażanie innych użytkowników.

Skazany na trening

  • Michu
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2015/12/13 15:02 #18818 przez Michu
Skazany na trening was created by Michu
Witam,
Około pół roku temu rozpocząłem trening zgodnie z zaleceniami Paula Wade'a ze "skazanego na trening". Rozpocząłem trening "Wielkiej Szóstki " od pierwszych kroków i teraz jestem w większości na etapie 2 (w pompkach dochodzę do 3 etapu). I moje pytanie jest takie : czy nie za wolno przechodzę od jednego kroku do drugiego?
PS. Nie byłem nowicjuszem zaczynając trening Wade'a.
Wykonywałem pompki normalne : 4×40
Podciąganie normalne 2×8
Wzonsy nóg 2 ×20
Stanie na rękach 2×40 sek
Przysiady 2×40
  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2015/12/13 15:29 #18819 przez zulco
Replied by zulco on topic Skazany na trening
No to według mnie trochę za wolno.
Nie wiem jak to możliwe żebyś nie mieścił się w krokach przejścia skoro na przykład robisz 40 pompek i 8 podciągnięć.

Czy to znaczy że teraz robisz pompki na kolanach?

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl
  • Michu
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2015/12/13 19:38 #18825 przez Michu
Replied by Michu on topic Skazany na trening
Normalne pompki robiłem przed kupnem książki ale miałem stagnacje. Tyczy się to również podciągania itd.

Trening ze skazanym zaczynałem tak:
Pompki przy ścianie 1×10 w pon, za tydzień 1×15 za dwa 1×18 a po załóżmy dwóch miesiącach 3× 32

I chodzi mi o to czy powinienem dodawać więcej powtórzeń co tydzień?
  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2015/12/13 20:21 #18827 przez zulco
Replied by zulco on topic Skazany na trening
Dłużej niż 2-3 tygodnie zatrzymywania się na pierwszych 5 krokach w twoim przypadku chyba nie było potrzebne.
Nie znam dokładnie skazanego, ale aż tak długo się dąży do progu przejścia? Chyba coś nie tak?

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl
  • Michu
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2015/12/13 20:28 #18829 przez Michu
Replied by Michu on topic Skazany na trening
Dzięki właśnie od miesiąca chodzilo to za mną ale nie bylem pewny :cheer: potrzebowałem specjalistycznej rady
Więcej
2015/12/13 20:32 #18830 przez Pepes
Replied by Pepes on topic Skazany na trening
Wiadomo, że chciałeś uniknąć kontuzji lub stosować rady w skazanym na sobie. Jednak słuchaj swojego ciała. Bo to wyjątkowo długo by pompki przy ścianie robić 2 miesiące. W skazanym chodzi o to by nie zacząć robić pompek na jednej ręce ze wspomaganiem (nierównych czy jak im tam) po tym jak Ci wyjdzie 10 zwykłych pompek. Ćwiczenie pompek przy ścianie przez 2 miesiące i takie baaaaardzo delikatnie zwiększanie powtórzeń jest błędem. Zrób sobie teraz 3 krok, zobacz jak Ci wyjdzie ...czy będą zakwasy. Musisz pobudzać mięśnie do pracy trochę szybciej. Męczyłeś się chociaż przy takim treningu? Spadłą jakaś kropla potu?

Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
  • Michu
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2015/12/13 20:50 #18836 przez Michu
Replied by Michu on topic Skazany na trening
Na końcówce 2 kroku zmęczenie się pojawia ale na drugi dzień zakwasow nie ma. Trochę głupio się czuje, że straciłem ze 2 lub 3 miesiące :/. Dzięki za rady :)
Więcej
2015/12/13 20:52 #18837 przez Pepes
Replied by Pepes on topic Skazany na trening
Nie straciłeś. Skoro wytrzymałeś 2-3 miesiące takim treningiem i się nie zdemotywowałeś to tylko na plus dla Ciebie bo jak zaczniesz robić jakieś rutyny z madbarz czy cokolwiek innego to dzięki swojej cierpliwości wygrasz. Po za tym musisz dużo czytać by z dnia na dzień wiedzieć więcej o tym co możesz zrobić ze swoim ciałem.

Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
  • Michu
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2015/12/13 21:06 #18839 przez Michu
Replied by Michu on topic Skazany na trening
Z motywacją problemów nie mam :cheer: jeszcze raz wielkie dzięki :)
Więcej
2016/02/04 23:24 #20767 przez Umberto
Replied by Umberto on topic Skazany na trening
Witam mam pytanie co do treningu z skazanego cwicze go okolo 2miesiace. Mam problem z podciaganiem jestem na 2 etapie 3x30 podciagniec progres bardzo slaby 2 3 podciagniecia wiecej na tyg z inimi cwiczeniami zaczynam etap 7 oprocz ramiona i mostek ogolnie cwicze 4 dni w tyg 2 raz te same cwiczenia np podciaganie pn i cz. Pytanie moje jest czy progres z podciagnieciamy nie powinen byc szybszy z porownywaniem do innych parti miesni?
  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2016/02/05 10:01 #20771 przez zulco
Replied by zulco on topic Skazany na trening
Każdy jest inny i każdy ma inny progres w różnych partiach mięśniowych.
Jeden woli pompki i tu ma lepsze postępy, inny woli podciąganie, a inny ma wielkie kopyto i robi przysiady ze sztangą 150kg.

Tu nie ma reguły.

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl
Więcej
2016/02/05 11:25 #20778 przez Pepes
Replied by Pepes on topic Skazany na trening
Zulco ma rację. Ja z mojej strony racę Ci patrzeć na trening według skazanego z lekkim przymrużeniem oka - czyli nie trzymać się sztywno ustalonych tam zasad, spróbuj wykonać inne ćwiczenie na plecy - zamiast podciągnięcia na ilość to zrób sobie izometrię w dwóch trzech momentach - tzn. podciągnij się , przytrzymaj z 5-10 sek, opuść się do połowy i znów z 5-10 sek przytrzymania. zobacz jak Ci wyjdzie po 2-3 tygodniach.

Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
Więcej
2016/02/05 13:45 #20782 przez Umberto
Replied by Umberto on topic Skazany na trening
Właśnie od tego tyg robię isometrie w pracy po 5 powtórzeń. Dzięki za rady
  • jastrząb
  • Autor
  • Gość
  • Gość
2018/01/02 02:24 #39353 przez jastrząb
Replied by jastrząb on topic Skazany na trening
Ja przechodziłem pierwsze kroki poświęcając każdemu miesiąc czasu dla adaptacji stawów i wyrabiania dobrych nawyków w ruchach. Teraz jestem po półrocznym ćwiczeniu i widzę, że dobra technika wchodzi mi w krew powoli, więc było warto nie pędzić zbyt szybko. Kiedy zaczynałem, formą byłem podobnie jak Ty, może trochę słabszy. Robiłem 35 pompek i 10 podciągnięć. Teraz robię podciągnięć 13, choć jestem dopiero na drugim kroku. Australiany z drugiego kroku robione opornie przez 5 miesięcy po prostu mnie wzmocniły i nawet się nie obejrzałem, jak już jestem w stanie normalnych zrobić więcej. Zanim trafiłem na swoje ograniczenia, każdemu z początkowych kroków poświęcałem 4 treningi, czyli miesiąc (według schematu treningowego "Świeża krew"). Ograniczenia napotkałem przy brzuchu już na pierwszym kroku, przy podciągnięciach to na tych feralnych australianach, które wlokę od 5 miesięcy i końca nie widać (robię 2x17 a trzeba 3x30), w pompkach pod koniec 3 kroku (3x25), a w przysiadach nie mam ograniczenia i już na samym początku nawalałem po 10 pełnych przysiadów na jednej nodze. Więc tam trzymając się mojej zasady po 6 miesiącach przećwiczonych, zaczynam 7 krok. Hamuje mnie tylko brak piłki do koszykówki xD
Jednym z głównych przesłań Wade'a wydaje się być to, że jeśli pominiesz lub zbyt pobieżnie przelecisz pierwsze kroki, to nie wejdzie ci w krew idealnie czysta technika i nie zaprawisz wystarczająco stawów i z tego powodu potem na krokach 7-8 złapie cię stagnacja na amen. Nie ruszysz się i trzeba będzie wracać do początku. Wydaje mi się, że to może być prawda, więc przykładam dużo uwagi do techniki w tym programie, zachowuję motywację i nie spieszę się przesadnie, choć wszyscy moi kumple już dawno się zniechęcili i to porzucili :P
Moderatorzy: Rabbek
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum

  • Brak postów do publikacji.