Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tutaj każdy może zadać pytanie i każdy może na nie odpowiadać.
Zabronione jest tutaj używanie wulgaryzmów i obrażanie innych użytkowników.

TEMAT: Jak schudnąć

Jak schudnąć 2015/11/18 09:59 #17636

  • Jak schudnąć
  • Jak schudnąć Avatar
Co powinienem zrobić jak chcę schudnąć. Wcale nie jem dużo a jednak ważę 87 kg.
Ćwiczę na Wfie i mam jeszcze rowerek stacjonarny w domu, ale nie wiem czy warto na nim trenować czy może cos innego.

Jak schudnąć 2015/11/18 11:31 #17640

  • Ancik
  • Ancik Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik jest zablokowany
  • „Ból nie istnieje, to tylko samoobrona naszego umysłu”
  • Posty: 238
  • Podziękowania: 28
  • Oklaski: 14
Trudno cokolwiek doradzić, bo mało szczegółów podałeś (np. ile masz lat, co robisz, jaka jest twoja aktywność w ciągu dnia i co zazwyczaj jadasz).

Żeby schudnąć trzeba przede wszystkim spalać więcej kalorii niż ich dostarczać.
Jeśli dziennie dostarczasz swojemu organizmowi więcej kalorii niż jesteś w stanie spalić na WF i rowerku, to nie będzie efektu chudnięcia.
Najważniejsze w odchudzaniu jest śniadanie!
Jeśli w ciągu godziny od wstania zjesz pełnowartościowy posiłek to będziesz miał mniejszą ochotę na podjadanie w ciągu dnia. Śniadanie powinno być największe, obiad mniejszy, a kolacja skromna.

Może być też odwrotnie: ćwiczysz bardzo dużo i zamieniasz tłuszcz na mięśnie...
Mięśnie są cięższe od tłuszczu, dlatego waga się nie rusza. Mało tego z czasem może zacząć rosnąć :)
"Niemożliwe uczyń możliwym"

Jak schudnąć 2015/11/18 13:14 #17653

  • marlon2014
  • marlon2014 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 87
  • Oklaski: 0
Kolego ja wazylem 90 kg rok temu a tera 77-78 kg przedewszytkim nie jadlem slodyczy i nie jem do tej pory ;) i jeszcze rowerem jezdze okolo 12 do szkoly i cwicze na silce i jeszcze zaczolem cwiczyc street workout i tez pij duzo wody z cytryna trzeba czasu na wszytko a napewno schudniesz ;)

Jak schudnąć 2015/11/18 21:08 #17661

  • Alice_35
  • Alice_35 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1016
  • Podziękowania: 61
  • Oklaski: 20
Uwielbiam to porównanie:
"Do your best and forget the rest"
T.H.

Jak schudnąć 2015/11/18 23:22 #17677

  • Krzysiek77
  • Krzysiek77 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 1673
  • Podziękowania: 53
  • Oklaski: 18
interwały, woda, dieta i 100 burpies. Sprawdź sobie to na youtube a zobaczysz jakie to proste - tylko efekty przyjdą za kilak miesięcy. :)
NO PAIN NO GAIN

Jak schudnąć 2017/11/23 23:13 #38995

  • Anonim
  • Anonim Avatar
Proponuję zacząć od chociażby spacerów, możesz sprawić sobie psa, wtedy nie będzie wyjścia ;) sam zauwazylem, ze odkad mam swojego, a jest to cavalier king charles spaniel to nie tylko poprawila mi sie kondycja, ale takze zrzuciłem pare kilo :D
Ostatnio zmieniany: 2017/11/24 15:24 przez zulco. Powód: Wywaliłem link spamujący

Jak schudnąć 2017/11/24 15:31 #38996

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 286
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6
Alice_35 napisał:
Uwielbiam to porównanie:
To porównianie jest troche przesadzone, a co do samego tematu to rowerek na pewno bd ok ale żeby zwiększyć spalanie kalorii to na pewno trening siłowy by mieć więcej mięśni które najwięcej spalają kalorii w spoczynku jak i podczas wysiłku.

Jak schudnąć 2018/09/17 21:47 #42505

  • Bodyworkout
  • Bodyworkout Avatar
Dobrze przeprowadzona redukcja, to klucz do sukcesu. Staraj się, nie wpędzić się w niezłe bagno, niszcząc sobie w tym czasie układu hormonalnego. Zadbaj o aspekt zdrowotny przede wszystkim. Szybciej, nie znaczy lepiej. Ja pomimo kilkuletniego doświadczenia i pracy z podopiecznymi, często czytam artykuły stworzone przez lekarzy. Redukcja powinna być powolna, a efekty możliwe do utrzymania. Powodzenia.
Ostatnio zmieniany: 2018/09/18 09:38 przez zulco. Powód: Wywaliłem link spamujący

Jak schudnąć 2018/09/21 13:10 #42532

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 445
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 5
Dieta bez cukru, odpowiednia równowaga między solą, a wodą, trening, zdrowe jedzenie, nie za mała ilość kalorii żeby metabolizm się nie wyłączył. Przyczyn może być cała masa, w razie czego można udać się do dietetyka albo na badania, żeby wiedzieć na czym się stoi.
Pracuję nad sobą...

Jak schudnąć 2019/11/14 12:12 #50282

  • parkour leito
  • parkour leito Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Plan zapisany to w połowie wykonany
  • Posty: 8
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Witam współtwórców tematu moje zdanie na ten temat to: najpierw zwiększamy swoja świadomość, powinniśmy jako profesjonaliści zadać najpierw pytania dotyczące stanu zdrowia czy osoba z otyłością przyjmuje leki na cukrzycę, czy w rodzinie występują takie osoby, czy osoba była badana na tarczyce, jeśli wszystkie tego typu pytania kolega potwierdzi pozytywnie (nie wypisuje wszystkich pytań, które należałoby zadać, ponieważ tego wystarczyłoby na kolejny temat, który pewnie tu był) to możemy zalecić zmianę diety dostosowanej do zapotrzebowania i do takiej podstawy włączyć trening i poczekać na zmiany ja swoją wiedzę podpieram książką
Medycyna stylu życia (wyd. PZWL), jeśli ktoś ma inne zdanie zapraszam do kontynuowania wątku :)
"It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Confucius."
Ostatnio zmieniany: 2019/11/14 12:12 przez parkour leito.
Za tę wiadomość podziękował(a): zulco
Moderatorzy: Rabbek

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup

Tutorial - Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup exercises before Jak wiemy rozgrzewka jest jedną z najważniejszych części treningu. Jej prawidłowe przeprowadzenie zmniejsza ryzyko kontuzji, oraz poprawia efektywność treningu.

Więcej…

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Swing Gainer / Salto z drążka

Kolejny poradnik od Sebastiana: ″Dodając ten element do swoich występów, nie tylko urozmaicisz repertuar swoich umiejętności, ale przede wszystkim zachwycisz innych... Zapraszam do obejrzenia i nauki!″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.