Jak zrobić Front Lever?

 

Co to jest Front Lever

Full Front Lever

 

Front Lever (po polsku: waga w zwisie przodem) - Jest to pozycja statyczna (izometryczna), bardzo często wykonywana przez osoby trenujące Gimnastykę i Street Workout. Polega na zawieszeniu i utrzymaniu siłą ramion wyprostowanego ciała w pozycji poziomej.

 

Front Lever - mięśnie zaangażowane

 

Ciężko mi jednoznacznie określić, które mięśnie nie biorą udziału w tym ćwiczeniu.

Postaram się wymienić najważniejsze mięśnie, rozpoczynając od najbardziej zaangażowanych.

 

Wszystkie dane podaję na podstawie własnych obserwacji. Możliwe że u innych osób najmocniej zaangażowana partią mięśni będą np.: Plecy.

  1. Mięśnie Klatki Piersiowej - W moim przypadku właśnie klatka piersiowa ma najwięcej pracy.
  2. Barki - Mocne napięcie w nich odczuwam, aż do momentu kiedy schodząc z drążka zwalniam uścisk dłoni.
  3. Brzuch - Odpowiada za utrzymanie górnej i dolnej częścią ciała w jednej linii.
  4. Tricepsy - Utrzymują w pełni wyprostowane ramiona, łokcie zablokowane.
  5. Plecy - Być może dla tego, że jest to jedna z najmocniejszych części mojego ciała, nie znalazła się na pierwszym miejscu.
  6. Pośladki, Uda, Łydki - Wszystkie te mięśnie muszą być napięte, by ciało było odpowiednio wyprostowane.
  7. Reszta ciała ...

 

Front Lever - tutoriale video

 

Stwierdziłem, iż łatwiej tym razem będzie zamieścić kilka filmików prezentujących progresję treningów Front Lever, niż opisywać kolejne ćwiczenia.

 

Full Front Lever Tutorial Training

 

 

Front Lever Training Tutorial Written

 

 

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

Feb 2017

Dudek308

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Taśma TRX - HMS

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

HMS - Sprzęt treningowy

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Bar Spinning #2 / kręcenie na drążku tyłem - Street Workout podstawy

Obiecany poradnik do nauki kręcenia tyłem po wejściu taboretem!(poprzedni poradnik). Jeśli wejście taboretem jest dla Was proste, z Bar Spining-iem też sobie poradzicie. Zapraszam do obejrzenia i nauki.

Więcej…

Inne rodzaje wejścia siłowego na drążek

Tym razem krótki tutorial od Sebastiana, przedstawiający inne kombinacje wejść siłowych. Jak się dobrze przyjrzycie, to zauważycie dwie zaprezentowane metody.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.