Jak zrobić Front Lever?

 

Co to jest Front Lever

Full Front Lever

 

Front Lever (po polsku: waga w zwisie przodem) - Jest to pozycja statyczna (izometryczna), bardzo często wykonywana przez osoby trenujące Gimnastykę i Street Workout. Polega na zawieszeniu i utrzymaniu siłą ramion wyprostowanego ciała w pozycji poziomej.

 

Front Lever - mięśnie zaangażowane

 

Ciężko mi jednoznacznie określić, które mięśnie nie biorą udziału w tym ćwiczeniu.

Postaram się wymienić najważniejsze mięśnie, rozpoczynając od najbardziej zaangażowanych.

 

Wszystkie dane podaję na podstawie własnych obserwacji. Możliwe że u innych osób najmocniej zaangażowana partią mięśni będą np.: Plecy.

  1. Mięśnie Klatki Piersiowej - W moim przypadku właśnie klatka piersiowa ma najwięcej pracy.
  2. Barki - Mocne napięcie w nich odczuwam, aż do momentu kiedy schodząc z drążka zwalniam uścisk dłoni.
  3. Brzuch - Odpowiada za utrzymanie górnej i dolnej częścią ciała w jednej linii.
  4. Tricepsy - Utrzymują w pełni wyprostowane ramiona, łokcie zablokowane.
  5. Plecy - Być może dla tego, że jest to jedna z najmocniejszych części mojego ciała, nie znalazła się na pierwszym miejscu.
  6. Pośladki, Uda, Łydki - Wszystkie te mięśnie muszą być napięte, by ciało było odpowiednio wyprostowane.
  7. Reszta ciała ...

 

Front Lever - tutoriale video

 

Stwierdziłem, iż łatwiej tym razem będzie zamieścić kilka filmików prezentujących progresję treningów Front Lever, niż opisywać kolejne ćwiczenia.

 

Full Front Lever Tutorial Training

 

 

Front Lever Training Tutorial Written

 

 

facebook

Jedyny nieudany trening, to taki,
który się nie odbył.

Kalendarz

Aug 2017

Krzysiek77

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Szkoła na drążku 2 - Kołowrót w siadzie

Kolejny tutorial od Michaiła Waratowa. Tym razem jest to "kołowrót w siadzie". Ciekawe ćwiczenie, które może być wstępem do innych kołowrotów.

Więcej…

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.