Jak zrobić Front Lever?

 

Co to jest Front Lever

Full Front Lever

 

Front Lever (po polsku: waga w zwisie przodem) - Jest to pozycja statyczna (izometryczna), bardzo często wykonywana przez osoby trenujące Gimnastykę i Street Workout. Polega na zawieszeniu i utrzymaniu siłą ramion wyprostowanego ciała w pozycji poziomej.

 

Front Lever - mięśnie zaangażowane

 

Ciężko mi jednoznacznie określić, które mięśnie nie biorą udziału w tym ćwiczeniu.

Postaram się wymienić najważniejsze mięśnie, rozpoczynając od najbardziej zaangażowanych.

 

Wszystkie dane podaję na podstawie własnych obserwacji. Możliwe że u innych osób najmocniej zaangażowana partią mięśni będą np.: Plecy.

  1. Mięśnie Klatki Piersiowej - W moim przypadku właśnie klatka piersiowa ma najwięcej pracy.
  2. Barki - Mocne napięcie w nich odczuwam, aż do momentu kiedy schodząc z drążka zwalniam uścisk dłoni.
  3. Brzuch - Odpowiada za utrzymanie górnej i dolnej częścią ciała w jednej linii.
  4. Tricepsy - Utrzymują w pełni wyprostowane ramiona, łokcie zablokowane.
  5. Plecy - Być może dla tego, że jest to jedna z najmocniejszych części mojego ciała, nie znalazła się na pierwszym miejscu.
  6. Pośladki, Uda, Łydki - Wszystkie te mięśnie muszą być napięte, by ciało było odpowiednio wyprostowane.
  7. Reszta ciała ...

 

Front Lever - tutoriale video

 

Stwierdziłem, iż łatwiej tym razem będzie zamieścić kilka filmików prezentujących progresję treningów Front Lever, niż opisywać kolejne ćwiczenia.

 

Full Front Lever Tutorial Training

 

 

Front Lever Training Tutorial Written

 

 

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup

Tutorial - Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup exercises before Jak wiemy rozgrzewka jest jedną z najważniejszych części treningu. Jej prawidłowe przeprowadzenie zmniejsza ryzyko kontuzji, oraz poprawia efektywność treningu.

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Muscle Up

Kolejny tutorial od Sebastiana: ″Chyba większość ludzi zaczynających ćwiczyć Street Workout zafascynował właśnie muscle up, w tym video poradniku przygotowałem ćwiczenia które pomogą Ci w nauce tego wejścia na drążek.″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.