Szkoła na drążku 9 i 10

Dzisiaj zaprezentujemy dwa bardzo zbliżone do siebie triki, dzięki którym można "dosyć łatwo" przejść ze zwisu swobodnego do pozycji siedzącej na drążku.

Wejście Hiszpańskie i Wejście Księcia.

 

Obydwa ćwiczenia wymagają dobrze rozciągniętej obręczy barkowej, więc radzimy po porządnej rozgrzewce zadbać o dobre rozciągnięcie barków i ramion.

 

Wejście Hiszpańskie polega na wykorzystaniu tzn. metody YoYo. Chwytamy drążek nachwytem i przechodząc do zwisu przewrotnego, gdy już przełożymy nogi pod drążkiem przekręcamy ciało, tak by cały ciężar spoczywał na jednym ramieniu. Wygląda to tak, jak by ciało było owijane ręką niczym zwijające się YoYo. Końcowym etapem jest przełożenie nieobciążonej ręki nad drążek, tak by łokieć był skierowany ku górze. W tej pozycji jesteśmy w stanie utrzymać ciało do momentu do póki druga ręka nie znajdzie się w tej samej pozycji (możliwe że po drodze nastąpi zmiana chwytu jednej z dłoni, ale nie należy się tym na razie przejmować). Uwieńczeniem triku jest Korean Dip.

 

Wejście Hiszpańskie

 

 

Wejście Księcia jest bardzo podobne, jednak tym razem chwytamy drążek podchwytem i przechodzimy poprzez zwis przewrotny do pozycji zwisu tyłem (German hang). Z tej pozycji przeniesienie jednego łokcia w górę może być trochę trudniejsze, dlatego powinno być wykonane w bardziej zamaszysty sposób. Reszta czynności przebiega podobnie jak w przypadku Wejścia Hiszpańskiego.

 

Wejście Księcia

 

 

 

Jak zawsze radzimy zachować ostrożność podczas wykonywania treningów!

 

 

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Trening 100 pompek? - Trening więcej pompek!

Pewnie niektórzy słyszeli już o treningu 100 pompek. Ja przedstawiam swój własny trening, który wykonuję od miesiąca i doszedłem już do 77 pompek. Dodam że zaczynałem od 50.

Więcej…

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.