Wyzwanie 30 dni do wakacji

 

Wyzwanie 30 dni do wakacji

 (Wyzwanie skierowane głównie dla Pań, ale nic nie stoi na przeszkodzie by wykonywali je również Panowie.)

 

Na czym polega wyzwanie:

Wyzwanie polega na wykonywaniu w wyznaczone dni odpowiednich ćwiczeń: Przysiadów, Planka i Pajacyków, zgodnie z zamieszczonym poniżej harmonogramem.

W miarę upływu kolejnych dni stopień trudności w ćwiczeniach będzie w odpowiedni sposób zwiększany.

 

Do kogo jest skierowane to wyzwanie:

Wyzwanie skierowane jest do osób początkujących.

Dla osób bardziej zaawansowanych proponujemy każdy zestaw ćwiczeń wykonać dwa lub trzy razy pod rząd.

 

Co dzięki niemu osiągnę:

Wyzwanie pomoże Wam wymodelować nogi, pośladki i brzuch, oraz pobudzić metabolizm.

Aby dodatkowo zwiększyć efekty, warto w tym tym okresie zastosować odpowiednią dietę.

 

 

 

Wyzwanie 30 dni do wakacji

Wyzwanie 30-dziesto dnioweKliknij na zdjęcie aby pobrać w formacie pdf

lub wersja JPG

 

Zachęcamy również do założenia dziennika treningowego na naszym forum (Dzienniki treningowe są dostępne tylko dla osób zalogowanych).

Można tam rejestrować postępy treningowe, porównywać swoje wyniki, oraz dostać dodatkową garść wsparcia i motywacji.

 

Więc do dzieła.

 

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Oct 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wejście Kraba

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Ten sam trik był już prezentowany w naszych tutorialach, jednak tym razem będzie on zaprezentowany w rodzimym języku. ...

Więcej…

Bar Spinning Tutorial / kręcenie na drążku!

Tym razem poradnik do nauki bardzo łatwego kręcenia na drążku do przodu. Obejrzyj tutorial i zaskocz innych nowym trikiem na drążku. Zapraszam!

Więcej…

Street Workout Poland Championships 2015

Wakacje coraz bliżej, a w raz z nimi długo oczekiwane: Street Workout Poland Championships 2015

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.