Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Informacje o zawodach i imprezach.

TEMAT: Zawody Street Workout w Poznaniu

Zawody Street Workout w Poznaniu 2016/04/14 10:42 #23617

  • Pospiech
  • Pospiech Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
Czy ktoś z Was wybiera się na: www.facebook.co...173316370/ (zawody w Poznaniu)?
Firma, która to organizuje w zeszłym roku przeprowadziła coś takiego: www.facebook.co...breakersPL
Byłem, niestety nie jako zawodnik, ale polecam! :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zawody Street Workout w Poznaniu 2016/04/14 20:25 #23632

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8331
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Chłopaki z Poznania - silna ekipa.
Impreza może być ciekawa, tylko nie wiem czy nazwa zawodów jest odpowiednia.

Może lepiej było by to nazwać Siłowe .... (mistrzostwa lub zawody).

Konkurencje tylko siłowe, a to co sie dzieje od prawie 2 lat w SW to cała masa dynamiki (czasem mi się wydaje że za dużo).
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zawody Street Workout w Poznaniu 2016/04/15 10:29 #23671

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 445
  • Podziękowania: 18
  • Oklaski: 5
Pewnie, że będę :) nie jako zawodnik, ale trzeba kolegów motywować
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zawody Street Workout w Poznaniu 2016/04/19 14:51 #23858

  • Pospiech
  • Pospiech Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
W zeszłym roku zawody wyszły bardziej crossfitowe (mimo użycia nazwy Street Workout), ale teraz zapowiada się już bardziej street workoutowo ... zobaczymy.
W każdym razie ja się pojawię i również będę kibicować :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zawody Street Workout w Poznaniu 2016/05/03 11:35 #24534

  • trocinex
  • trocinex Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 196
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 3
Gdyby nie fakt że wracam do formy po operacji to bym wziął udział :v
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zawody Street Workout w Poznaniu 2016/05/12 14:11 #25046

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8331
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Więcej info w jednym miejscu (competit.pl/w/6301/):
Street Workout Poznań oraz Grupa Tempus serdecznie zapraszają na Tempus Group Mistrzostwa Polski Street Workout 2016 , które odbędą się 11 czerwca 2016 roku w Poznaniu.

Tak jak w poprzednich edycjach zawodów, które organizowaliśmy dajemy Wam możliwość walczyć o tytuł mistrza Polski w 4 konkurencjach:

Muscle up
Podciąganie na drążku mężczyzn (z obciążeniem 32kg)
Podciąganie na drążku kobiet (bez obciążenia)
Pompki na poręczach (z obciążeniem 48kg)
Pompki na ziemi
Szczegóły zawodów:

Miejsce: Zespół Szkół nr 7, Osiedle Zwycięstwa 101, Poznań.
Data: 11 czerwca – sobota
Odbiór pakietów startowych: od godziny 08:00 do 10:30
Start zawodów: 11:00

OPŁATA STARTOWA: 20 zł w przypadku startu w jednej konkurencji / 30 zł w przypadku startu w dwóch konkurencjach / 40 zł w przypadku startu w 3 lub 4 konkurencjach.
Pakiety startowe(zapisy) dostępne będą online od dnia 18.04.2016r.
Odbiór pakietów startowych do godziny 10:30, w dniu zawodów opłata startowa wynosi 60zł.

W ramach opłaty startowej uczestnik otrzymuje: koszulkę oraz opaskę.
W zawodach może wystartować każda osoba, która ukończyła 18 lat.

Z racji coraz większego zainteresowania naszymi zawodami w tym roku konkurencje będą przeprowadzane na trzech stanowiskach jednocześnie. Zawodnicy na każdym stanowisku będą oceniani przez dwóch niezależnych sędziów.

Organizatorzy:

TEMPUS GROUP
STREET WORKOUT POZNAŃ

Sponsor główny:

Tempus Group - grupa przedsiębiorstw działająca w wielu sektorach biznesu na terenie Polski jak i Europy, wspierająca inicjatywy młodych ludzi z różnych dyscyplin sportowych.

Wśród produktów i usług, które Grupa Tempus oferuje klientom są między innymi:
- Internet symetryczny, telefonia, transmisja danych www.tempus.net.pl
-Doradztwo podatkowe, księgowość, zarządzanie, kadry i płacewww.tiplex.pl
- Elektroniczny Magazyn Danych Archiwalnych www.emda.pl
Sprawdź nasze możliwości!
www.tempusgroup.pl

Szczególne podziękowania nalezą się Panu Wojciech Winkel z grupy Tempus, który stworzył możliwość zorganizowania tegorocznych zawodów.

Nagrody:

Muscle up
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

Podciąganie na drążku mężczyzn (z obciążeniem 32kg)
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

Podciaganie na drążku kobiet (bez obciążenia)
1. Miejsce – 300 zł
2. Miejsce – 200 zł
3. Miejsce – 100 zł

Pompki na poręczach (z obciążeniem 48kg)
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

Pompki na ziemi
1. Miejsce – 500 zł
2. Miejsce – 300 zł
3. Miejsce – 100 zł

W każdej konkurencji będzie stworzony ranking 10 najlepszych zawodników, którzy otrzymają punkty:
1. Miejsce – 10 punktów
2. Miejsce – 9 punktów
3. Miejsce – 8 punktów
4. Miejsce – 7 punktów
5. Miejsce – 6 punktów
6. Miejsce – 5 punktów
7. Miejsce – 4 punkty
8. Miejsce – 3 punkty
9. Miejsce – 2 punkty
10 miejsce – 1 punkt

10 najlepszych zawodników całych zawodów bedzie walczyło o tytuł zawodnika uniwersalnego .

Osoby te będą miały do wykonania w jak najkrótszym czasie następujący set:
3 muscle upy z 10 kg, 25 bar dipów z 10kg, 15 podciągnięć z 10kg, 100 pompek na ziemi.

Regulamin konkurencji:

MUSCLE UP
1. Pierwsze wejście siłowe poprzedzamy ok. 3-5 sekundowym zwisem na drążku w celu ustabilizowania się(zatrzymanie bujania ciała) po wskoku na drążek – sędzia daje znak rozpoczęcia ćwiczenia.
2. Zaliczamy wejście siłowe od pozycji pełnego zwisu(opuszczenie do wyprostu barków, proste łokcie) do wyciśnięcia się nad drążek do pozycji wyprostowanych ramion.
3. Akcentujemy wyraźnym zatrzymaniem się u góry.
4. Nie wolno odpoczywać w pozycji dolnej ani górnej dłużej niż 3 sekundy.
5. wykonanie musi być jednakowe dla obu ramion-zabronione jest niesymetryczne wykonanie
6. Zabronione są: wejścia gimnastyczne, balansowanie ciałem(bujanie się), wyginanie bioder do tyłu krzyżowanie nóg, zginanie kolan, przesadne zginanie ciała w stawie biodrowym, kładzenieopieranie się na biodrach, puszczanie drążka jedną ręką, zmiany chwytu, schodzenia z drążka.
7. Przed i za drążkiem będzie ustawiona poprzeczka(pół metra). Dotykaniestrącenie poprzeczki, , skutkuje niezaliczeniem powtórzenia.
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach.
9. Dozwolone jest używanie magnezji oraz usztywnienie nadgarstków.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU Z CIĘŻAREM 32 KG.
1. Podciągnięcie zaliczamy od pełnego zwisu do momentu podciągnięcia się brodą powyżej drążka – zawodnik czeka w zwisie na komendę sędziego „go” która poprzedza każde podciągnięcie – podciągnięcie się przed komendą sędziego będzie niezaliczane
2. Musi być zaakcentowane zatrzymanie w zwisie do wyprostu rąk w łokciach,
3. Dozwolone jest odpoczywanie podczas zwisu, tylko na dwóch rękach, ale nie dłużej niż 3sekundy.
4. Zabroniona jest pomoc nóg - wszelkiego rodzaju kopanie nogami, podbijanie kolanami
5. Nogi trzymamy złączone, nie krzyżujemy nóg,
6. Nie będą zaliczane podciągniecia cross-fitowe, np butterfly pull-ups
7.Podciągamy się tylko i wyłącznie NACHWYTEM.
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU BEZ OBCIĄŻENIA - DZIEWCZYNY:
Podciągnięcie zaliczamy od pełnego zwisu do momentu podciągnięcia się brodą powyżej drążka – zawodnik czeka w zwisie na komendę sędziego „go” która poprzedza każde podciągnięcie – podciągnięcie się przed komendą sędziego będzie niezaliczane
2. Musi być zaakcentowane zatrzymanie w zwisie do wyprostu rąk w łokciach,
3. Dozwolone jest odpoczywanie podczas zwisu, tylko na dwóch rękach, ale nie dłużej niż 3 sekundy.
4. Zabroniona jest pomoc nóg - wszelkiego rodzaju kopanie nogami, podbijanie kolanami
5. Nogi trzymamy złączone, nie krzyżujemy nóg.
6. Nie będzie zaliczane podciąganie cross-fitowe, np butterfly pull-ups.
7. Uchwyt dowolny: podchwyt lub nachwyt
8. Ćwiczenie wykonujemy na gołych dłoniach, nie wolno startować w rękawiczkach lub bandażach.
9. Ciężar umieszczony jest z przodu.

POMPKI NA PORĘCZACH - DIPY
Regulamin pompek na poręczach z 48 kg:
1)Zaliczamy dipa od pełnego wyprostu rąk do minimum ramienia równoległego do poręczy
2) Każde powtórzenie akcentujemy wyraźnie u góry wyprostem rąk w maksymalnym swoim zakresie w stawie łokciowym.
Zawodnik czeka w podporze na komendę sędziego „go” która poprzedza każde powtórzenie – wykonanie przed komendą sędziego będzie niezaliczane
3)podczas wykonywania dipów nie można pomagać sobie nogami, nogi muszą być trzymane sztywno w pozycji - prosto w dół lub prosto lekko przed sobą , nie wolno krzyżować nóg
4)Odpoczynek podczas wykonywania swojej próby może trwać maksymalnie 3 sekundy na górze lub na dole.
5)Ciężar umieszony jest z przodu

POMPKI NA ZIEMI
W pompkach obowiązuje schemat pucharowy a jego przebieg będzie następujący(wersja dla 80 osób):
W pierwszej rundzie uczestnicy zostaną podzieleni na 10 grup po 8 osób. Do drugiej rundy(półfinału) przejdzie 20 zawodników czyli z każdej grupy przejdą dwie osoby.
W drugiej rundzie 20 zawodników będzie walczyło w 4 grupach pięcioosobowych o wejście do finału. Z każdej grupy wyłonimy 2 osoby, czyli w finale będzie uczestniczyło 8 osób.
W finale wyłonimy 3 osoby, które zajmą miejsca na podium.

Regulamin wykonywania pompek:
1. Tułów prosty, rozstaw ramion dowolny ale w trakcie wykonywania NIE WOLNO zmieniać rozstawu ani przechodzić np z dłoni na pięści.
2. Pozycja startowa: tułów i ramiona proste
3. Pozycja końcowa uginamy tak ramiona, by barki zeszły poniżej linii łokci
4. Zabronione są przerwy w pozycji górnej i dolnej niezgodne z liczeniem sędziego
5. Nie wolno opierać klatki piersiowej, brzucha lub nosa o ziemię podczas wykonywania powtórzenia
6. Stopy muszą być złączone, sędzia ma prawo zdyskwalifikować zawodnika który po dwukrotnym upomnieniu nadal trzyma stopy szeroko bądź zmienia układ stóp
7. Nie wolno zakładać nogi na nogę
8. Wykonanie boju:
-pozycja startowa - podpór przodem (czyli pozycja pompki)
-sędzia rozpoczyna "liczenie": "dół"!- uginamy ramiona do pozycji końcowej, następnie na komendę sędziego "góra" prostujemy ręce w maksymalnym zakresie ruchu swojego stawu łokciowego, czekając na kolejna komendę "dół", "góra".......

W żadnej konkurencji nie można startować w rękawiczkach!
Przed startem zakaz używania soli trzeźwiących.
Wszelkie dyskusje z sędziami dotyczące wyniku grożą dyskwalifikacją. Ilość powtórzeń zapisana przez sędziego jest niepodważalna.

Konkurencje odbędą sie w następującej kolejności:
1. Muscle Up
2. Podciąganie kobiet,
3. Podciąganie z 32kg mężczyzn,
4. Pompki na poręczach z 48kg
5. Pompki na ziemi
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: koniak20, Charles88

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rozgrzewka - Część 2: Rozgrzewka ogólna

W tej części artykułu, postaramy się przybliżyć najważniejsze elementy ogólnej rozgrzewki, na które warto zwrócić uwagę.

Więcej…

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.