Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko na temat rozciągania i poprawy mobilności.

TEMAT: Rozciąganie a press to HS i back lever

Rozciąganie a press to HS i back lever 2018/02/08 17:28 #39685

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Oklaski: 0
Witam!
Wiem, że tematów poświęconych rozciąganiu na internecie jest setka, ale chciałem też zapytać o kilka innych rzeczy.

Do rzeczy i krótko na temat:
jak często powinienem się rozciągać? ( w tym tygodniu robiłem to jakies 2/3h po treningu),
Ile powinna trwać taka seria? (przytrzymywałem pozycję przez 20-30s, 2 ćw na jedną partie na każdą partie)
Dobrze to robię? Prosił bym żeby ktoś się o tym wypowiedział.


Słyszałem że do press to HS należy być dobrze rozciągniętym a sam press nie wymaga znacznej siły. Prawda to?

Drugą sprawą jest ból w mostku i "duszności?" przy back leverze.
Cwicząć backa przy słabej rozgrzewce po treningu odczuwam ból mostka, czasem nawet cały dzień, czasem też mam przy tym coś w stylu duszności. Takie podobne do tego uczucia gdy jesteśmy po prostu zmęczeni, ciężko złapać głęboki oddech itd.
Wydaje mi się że to przez słabo rozciągnięte barki i klatkę, bo siły mi do tego elementu raczej nie brakuje a ciężko mi z utrzymaniem nawet adv tucka. Nie wiem czy miało by to sens, dlatego w sumie pytam tutaj :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozciąganie a press to HS i back lever 2018/02/09 15:30 #39690

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7788
  • Podziękowania: 459
  • Oklaski: 119
Zatyka Cię przy robieniu głębokiego wdechu?

Rozciąganie 2 do 5 razy w tygodniu.

Boli przy backu, to go na razie nie rób. Machaj zwykłe mostki i supermany na razie.

Jeśli przy jakimś ćwiczeniu coś Cię boli, to lepiej nie robić tego ćwiczenia. Poszukaj łatwiejszego ćwiczenia angażującego te same partie mięśniowe w zamian.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozciąganie a press to HS i back lever 2018/02/09 16:06 #39694

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Oklaski: 0
Przy tym backup sprawa wygląda tak ze dużo latwiej jest mi utrzymać 1 leg fronta lub adv tuck fronta niż tucka w back leverze. Czuje ucisk w mostku który czasem przejawia się w ból i lekkie duszności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozciąganie a press to HS i back lever 2018/02/09 16:22 #39702

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7788
  • Podziękowania: 459
  • Oklaski: 119
Może masz pęknięty mostek.
Przy pompkach nie boli?
Bawiłeś się w wyciskanie dużych ciężarów na sztandze?

Odpuść Backa na razie (przez jakiś miesiąc nawet nie próbuj). Wzmacniaj lędźwie w inny sposób.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozciąganie a press to HS i back lever 2018/02/09 17:05 #39703

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Oklaski: 0
Opuściłem kilka dni temu, przy pompkach nic nie boli a w ciężary się nie bawię, cwicze tylko z własną masa ciała.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Aug 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Street Workout

Street Workout (ang. Street - ulica, Workout - trening) Jest to rodzaj ćwiczeń kalistenicznych na świeżym powietrzu, wykonywanych z użyciem elementów tzw. "małej architektury" , np. trzepaki, murki, latarnie, bramki piłkarskie, ...).

Obecnie w Polsce powstaje coraz więcej specjalnie do tego celu przystosowanych Parków (place zabaw dla dorosłych), wyposażonych w drążki rozmieszczone na różnych wysokościach, poręcze, lub drabinki.

Jest to świetny sposób na wzmocnienie kondycji, poprawę sylwetki, oraz znakomity sposób na spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. 

Więcej…

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.